Flickvän vs Ferrari

MickeMys WANGAN-MEET CREW / Subaru Driver
15 oktober 2008 · 162 Inlägg

Var i en liknande sits (Dock ingen Ferrari) men samma dilemma, sälja min bil pga av tjejen.
Jag var korkad nog att sälja bilen, sedan 1 år senare gick förhållandet i kras.
Det blev en Ny Subba 1 vecka efter (jag lämnade henne) så det var lugnt.
Jag säger (NU FÅR JAG KONTRINGAR AV TJEJERNA) kan man inte acceptera varandras hobbys kan det vara..!

Mvh.Micke

WANGAN MEET CREW: Sveriges största Japsträff - Wangan-Meet 5 Lördagen den 6 Juli 2013 @ Ljungbyheds flygplats F5 för mer information: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265689
Subaru Impreza WRX STi "Petter Solberg Ed.1 - WR 1" (2004)
bmx
15 oktober 2008 · 7 100 Inlägg

skicka iväg bilfan,och behåll tjejen!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
M103
15 oktober 2008 · 1 570 Inlägg

Behåll den och skaffa öronproppar för att slippa höra gnället.

xorox_88 Smack that ass!!
15 oktober 2008 · 2 953 Inlägg

inte så svårt val precis efter man kollade på ferrarin BEHÅLL DEN

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Magda
15 oktober 2008 · 331 Inlägg

Behåll bilen.. hon får säga vad hon vill...

Bjork OEM <3
15 oktober 2008 · 6 957 Inlägg

Dagens I-landsproblem...

Men behåll den för allt i världen..synd att din flickvän inte inser att M3:an är lika
mkt "självmordsmaskin"?!

Man är inte säker i trafiken idag...med tanke på all drog/alkohol påverkan etc. bland förare.

Mvh

OEM <3
Muttley
15 oktober 2008 ·

Felax skrev:
Hon gör inte slut med dig, kan du bara ignorera allt tjat så kan du behålla både bilen och tjejen.
De som säger att du ska göra slut med din tjej har antagligen aldrig haft någon tjej.. men ni får nog de till slut med. Ge inte upp pojkar!
Förstår att hon är orolig, men visa bilder på ferrari krascher där föraren överlevt i typ 200km/h så ser hon hur säkra bilar de faktiskt är..
Va en utanför borås som krascha sin (bilen gick av på mitten!!) så bilen var i två delar och han överlevde utan större skador, och den svenska maffia killen i usa då? som krascha sin enzo i ja vet inte hur hög hastighet.. han klarade ju sig också! fastän bilen låg i flera bitar runt honom!

minns jag inte fel körde han i usa över 300 med den och tappa kontrollen och tog en sådan tjock telefonstolpe så bilen delades på mitten, hans passagerare satt kvar i bilen men han själv sprang iväg smile. så de är en säker bil men sen har jag för mig att enzo har en kraschbur runt kupen med. motorn låg väl 300 meter från själva kupen.

Hool
15 oktober 2008 · 1 067 Inlägg

Mikkesson skrev:
Jaha, då blir det kanske så att man måste sälja Ferrarin.
Flickvännen säger att det är en självmordsmaskin, mitt svar blir som vanligt : Ja, i fel händer, men hon ignorerar det.
Blev inte något Lambo-köp för den delen heller. Så får väl vänta med det tills sommar. Om jag får köpa den då. Men nu undrar jag vad ni killar tycker jag ska göra.
Behålla bilen och få massa tjat här hemma, eller göra det onämnbara, nämligen sälja bilen?

Svar uppskattas...

Mvh Mikkesson

Hota med att köpa sporthoj istället wink

Hur många stjärnor har din ferrari i euro ncap?

BMW 325iT "Oxy" (1989)
BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
schtunken
15 oktober 2008 · 123 Inlägg

Fan vilken jävla brud, hota henne med att ta bort något som hon gillar då?

Felax
15 oktober 2008 · 1 963 Inlägg

tkd_rille skrev:

Felax skrev:
Hon gör inte slut med dig, kan du bara ignorera allt tjat så kan du behålla både bilen och tjejen.
De som säger att du ska göra slut med din tjej har antagligen aldrig haft någon tjej.. men ni får nog de till slut med. Ge inte upp pojkar!
Förstår att hon är orolig, men visa bilder på ferrari krascher där föraren överlevt i typ 200km/h så ser hon hur säkra bilar de faktiskt är..
Va en utanför borås som krascha sin (bilen gick av på mitten!!) så bilen var i två delar och han överlevde utan större skador, och den svenska maffia killen i usa då? som krascha sin enzo i ja vet inte hur hög hastighet.. han klarade ju sig också! fastän bilen låg i flera bitar runt honom!

minns jag inte fel körde han i usa över 300 med den och tappa kontrollen och tog en sådan tjock telefonstolpe så bilen delades på mitten, hans passagerare satt kvar i bilen men han själv sprang iväg smile. så de är en säker bil men sen har jag för mig att enzo har en kraschbur runt kupen med. motorn låg väl 300 meter från själva kupen.

Hehe precis undra hur många stjärnor den får i eurocap eller vad det heter=D

Men are not born - Men are made
ichibon mmm, blåbärssoppa.
15 oktober 2008 · 616 Inlägg

MickeMys skrev:
Jag säger (NU FÅR JAG KONTRINGAR AV TJEJERNA) kan man inte acceptera varandras hobbys kan det vara..!

Eeeh.. what? Varför skulle inte "tjejerna" hålla med om att man ska acceptera varandras hobby? hmm

/ichi
doch Avstängd
15 oktober 2008 · 268 Inlägg

Ingen Lamgobrghini.. NEEEEJ... stackare.. Hittade du ingen Mobile.de annons som matchade din garage uppfart?? :S

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD … geNumber=1

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3
Sarge
15 oktober 2008 · 2 337 Inlägg

doch skrev:
Ingen Lamgobrghini.. NEEEEJ... stackare.. Hittade du ingen Mobile.de annons som matchade din garage uppfart?? :S

(...)

Dags att lägga ner nu, va? Och titta över stavningen, kanske?

Hamilton
15 oktober 2008 · 8 865 Inlägg

Behåll flickvännen, bilder på Ferrari finns det i överflöd.....
för det finns väll en flickvän eller? för nu är ju Ferrarin "såld" lol

Senast redigerat av Hamilton (15 oktober 2008)

Fotograf på tierpidag.se
Felax
15 oktober 2008 · 1 963 Inlägg

Vart försvann den ?? huh?

Men are not born - Men are made
Muttley
15 oktober 2008 ·

Felax skrev:
Vart försvann den ?? huh?

man kan ju börja undra. om han hade ägt bilen så att säga då hade han väl inte tagit bort den om doch hade hittat bilder på den på mobile.de

men vi lever ju i en värld där folk vill skryta smile.

KimVsWorld Mästare
15 oktober 2008 · 2 947 Inlägg

Skumt...

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Sebban89
15 oktober 2008 · 115 Inlägg

Haha ägd kille tongue Försöker skryta om att han har en Ferrari och så har han plockat bilderna från en importsida.. Hahahaha!

Rquired Allmänt envis
15 oktober 2008 · 12 512 Inlägg

Flickvännen vann väl antar jag...

big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Casy vinnarskalle!
16 oktober 2008 · 907 Inlägg

Som jag trodde alltså.. killen drev. Och alla ni som skrev dom första 4 sidorna gick på det.. ofattbart big_smile

BMW M3 "Crisis" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang