Eftersnack: Birstaträffen 18/10

S-Larsson
22 oktober 2008 · 514 Inlägg

Ja det är väl alla fall bättre att det hålls till där ute än inne i stan.. Tog och sudda ut nr plåtarna på mina bilder, nog för att det lär vara för sent med att radera/sudda ut bilderna nu.

old volkswagens never die they just get lower
Volkswagen Passat 3BG Highline Variant "Das Stance Wagon" (2002)
Bruden www.sundsvallsgatbilar.se
22 oktober 2008 · 211 Inlägg

vi får väl köra en träff inne i stan nästa gång då o se vad dom gillar bäst.... tongue

Johlsson "A Johlsson"
22 oktober 2008 · 302 Inlägg

Det var väl mer elr mindre väntat, med lek så kommer detta, och med tanke på hur många filmer och sådant som uppmärksammas så... klart att markägaren inte uppskattar det, trots att det "bara" är svartstreck, men det blir ju trots allt skador på deras egendom. Hur man än vänder på det så är "bilfolket" troligen ett "problem" för polismakten och samhället, har det ju alltid varit under alla år så, spelar ingen roll om det ställs upp bilar på ett led enbart så lär det nog finnas någon/några som har problem med det.

Robban 245 skrev:
De är ju inte som om de störde nåra närboende.

Det var ju faktiskt klagomål på ljudnivån på de två senaste träffarna, just därför som Polisen dök upp.. plan yta och ljudet färdas i alla riktningar ganska friskt så. ;D

Senast redigerat av Johlsson (22 oktober 2008)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
22 oktober 2008 · 5 753 Inlägg

haha vafan, sånna här gånger är det tur att man inte har nått muskelpaket så man måste leka på träffarna big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
LilleSKUTT
22 oktober 2008 · 512 Inlägg

Bruden skrev:
vi får väl köra en träff inne i stan nästa gång då o se vad dom gillar bäst.... tongue

jag e på nu på lördag eller ?smile

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
PerArne Mycke vill ha mer...
22 oktober 2008 · 611 Inlägg

LilleSKUTT skrev:

Bruden skrev:
vi får väl köra en träff inne i stan nästa gång då o se vad dom gillar bäst.... tongue

jag e på nu på lördag eller ?smile

Rodden då också eller?? Hur står du emot kylan när du åker i den??

//Per-Arne
vullen Mr White
22 oktober 2008 · 1 072 Inlägg

Kan bli kallt=)..Då kommer jag me nytvättad bil den här gången big_smile

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
22 oktober 2008 · 5 753 Inlägg

haha jag är också på big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
LilleSKUTT
22 oktober 2008 · 512 Inlägg

Volvo_Perka skrev:

LilleSKUTT skrev:

Bruden skrev:
vi får väl köra en träff inne i stan nästa gång då o se vad dom gillar bäst.... tongue

jag e på nu på lördag eller ?smile

Rodden då också eller?? Hur står du emot kylan när du åker i den??

ja rodd blir det om jag hittar nå bakdäck till den ... vadå var det kallt sist ? märkte jag inte ( har både sidorutor och värmepaket i den smile blir lite smått kallt om fötterna bara annars lugnt smile men blir det snö eller stor risk för halka så måste jag ha nåt garaget därnere att parkera(både mig och rodden) i över natten smile tog bort filmerna från senaste träffewn nu jag oxå men lägger upp några av dom igen senare ... ( dom utan bild på ansikten på förare)

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
22 oktober 2008 · 313 Inlägg

Jag är också påsmile åker min bimmer då isf som låter mkt big_smile... nu sist körde jag tjejjens v40 t4..
Men vart ska man träffas då? torget i stan kanske!? HA HA HA

///Widell
smiler
22 oktober 2008 · 672 Inlägg

Ovanligt korkad plats å leka på... tror ingen här skulle uppskatta om nån gummerade eran parkering.
Ni får väll försöka hitta nån industriplan där de inte skadar nåt...

Dom har nog redan luskat reda på dom filmer å bilder som funnits ute...

Ja kanske börjar bli gammal smile

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.
LilleSKUTT
22 oktober 2008 · 512 Inlägg

smiler skrev:
Ovanligt korkad plats å leka på... tror ingen här skulle uppskatta om nån gummerade eran parkering.
Ni får väll försöka hitta nån industriplan där de inte skadar nåt...

Dom har nog redan luskat reda på dom filmer å bilder som funnits ute...

Ja kanske börjar bli gammal smile

jo jag gillar gummerade parkeringar smile  angående filmer bilder så har dom säkert redan hittat men inte 100% säkert så tar bort ifallatt ...
du gammal ? inte en aning

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
RobertH "Time Attack"
22 oktober 2008 · 8 Inlägg
Mazda Rx7 "RE-AGT7" (1999)
smiler
22 oktober 2008 · 672 Inlägg

LilleSKUTT skrev:

smiler skrev:
Ovanligt korkad plats å leka på... tror ingen här skulle uppskatta om nån gummerade eran parkering.
Ni får väll försöka hitta nån industriplan där de inte skadar nåt...

Dom har nog redan luskat reda på dom filmer å bilder som funnits ute...

Ja kanske börjar bli gammal smile

jo jag gillar gummerade parkeringar smile  angående filmer bilder så har dom säkert redan hittat men inte 100% säkert så tar bort ifallatt ...
du gammal ? inte en aning

Så vart bor du då? Så vi kan komma å gummera...

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.
LilleSKUTT
22 oktober 2008 · 512 Inlägg

stora torget i Ånge smile välkomna men ni leker på eget ansvar smile

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
22 oktober 2008 · 313 Inlägg

Tycker fraktarna i stan låter ganska bra ja:P... visserligen lite ut tjatat MEN, mindre gnäll och bra belysning om nån vill ta bilder , filma osv....Sen kanske att alla drar en repa igenom stan in på kvällen runt kl22? och då menar jag ALLA i ett led:D

///Widell
CopyCola Tungviktare
22 oktober 2008 · 111 Inlägg

widell1111 skrev:
Tycker fraktarna i stan låter ganska bra ja:P... visserligen lite ut tjatat MEN, mindre gnäll och bra belysning om nån vill ta bilder , filma osv....Sen kanske att alla drar en repa igenom stan in på kvällen runt kl22? och då menar jag ALLA i ett led:D

Parkeringen där är ju så jäkla ojämn hmm

widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
22 oktober 2008 · 313 Inlägg

CopyCola skrev:

widell1111 skrev:
Tycker fraktarna i stan låter ganska bra ja:P... visserligen lite ut tjatat MEN, mindre gnäll och bra belysning om nån vill ta bilder , filma osv....Sen kanske att alla drar en repa igenom stan in på kvällen runt kl22? och då menar jag ALLA i ett led:D

Parkeringen där är ju så jäkla ojämn hmm

Mjo det är ju sant! men går ju att leka på vägen eller dyligt nog löser sej det... folk bruka ju leka där ganska mkt ändå. Skulle ju vara kul om vi kunde träfas där och sen dra en repa igenom stan kanske nån som vet av ett bra lekställe?  som vi kan svänga förbi elle nått... göra lite film osv

///Widell
WeDo
22 oktober 2008 · 3 390 Inlägg

Antar att de inte finns så mkt mer att säga om träffen då det istället planeras en ny träff vilket inte ska göras här.

Låser

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang