Köpa mobil imorgon,tips!

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
25 februari 2006 · 1 852 Inlägg

AntonRacing skrev:
motorola v3 razr Ir vad den heter,, någonting sånt iaf. jätte smal kostar typ 2000 kr.
grymt cool är den iaf

jo, det är en snygg mobil men värdelös. farsan har en sån å den e gammal i tekniken. dock är den som sagt jättesmal.

man lever bara en gång så lev väl!
lustgasen Saab 99 Turbo-Nörd
26 februari 2006 · 368 Inlägg

köp en v3a

Med lust att gasa
www.aabh.se/
www.antonbjörklund.se/
Saab 99 GL VAN "Servicebilen-Vanheden" (1977)
Denethor
26 februari 2006 · 17 Inlägg

MeloveGolf skrev:
Vänta till nokia n80 Världens första mobil med 3Megapixel kamera och först i världen med Trådlöstnätverk...kan oxå tillägas att den pallar 2gb+ om du vill spela in långfilm med mobilen wink kommer i mars

Vad snackar du för goja tongue

MeloveGolf skrev:

Sir_x skrev:
nokia har enligt mig tappat mycket i teknik,tror jag ska testa sony ericsson...

enligt världen så leder nokia fortfarande utvecklingen....WLan, 3mp kamera , enorma minnen högupplösta inspelningar......tyvärr ericsson motorola eller samsung är inte ens i närheten av nokia...

Nokia n80 först i världen med WLAN min i mars big_smile

Kräkframkallande, googla åtminstonde lite innan du skriver!
Nokia har inte en suck att hänga med den asiatiska mobilbranschen, bara det att vi i patetiska Sverige tror vi ligger så långt fram på alla fronter. Nokia och SE är ledande här, pga att vårt land inte hänger med i utvecklingen, vilket gör att vi inte kan använda dessa telefoner fullt ut här!
Därför är modellerna från andra märken ej orienterade just här inte så fokuserade på denna del i utvecklingen, då vi inte fattar vad för oumbärlig teknik vi behöver..

Trådlöst nätverk är inte unikt
Qtek var först med det

Med sin modell 8310
http://www.superetrader.co.uk/images/qtek_8310.jpg

"Vänta till nokia n80 Världens första mobil med 3Megapixel kamera"

hehe, inte så bra koll va?
Haha, asså, en mobil ifrån Samsung, har TV-out, 8 megapixlar med kvalitativ optik (CCD sensor, ingen lågbudget CMOS crap som sitter i svenska mobiler (exkl k750 och ett fåtal andra)), den är dessutombestyckad med en 16.7 millionfärgers TFT skärm, dvs som en avancerad plattskärm till datorn...
http://forums.asia.cnet.com/attachment.php?s=73d009903b0d5383b301190ba0386e9d&attachmentid=1131&stc=1
http://forums.asia.cnet.com/attachment.php?s=73d009903b0d5383b301190ba0386e9d&attachmentid=1132&stc=1
Vi i Sverige ligger sorgligt långt efter på mobilsidan, bara så du vet!



Du skrev aldrig vilken prisklass, och varför ej 3g, att slänga ut pengar på en mobil som ansluter enbart via 2g-nätet är slöseri!

EDIT: Missade en bokstav i ett ord

EDIT2: Den är dessutom komiskt billig!
Bara $540, det får du knappt en Nokia N70 för

EDIT3: Namnet för er som undrar om jag likt Elazul är en patetisk mytoman

SPH-V8200 heter denna telefon

Senast redigerat av Denethor (26 februari 2006)

kanelbull2
9 mars 2006 · 149 Inlägg

Köp en w800...tongue

Kelan Kelan.pixbox.se
9 mars 2006 · 239 Inlägg

Samsung D600 tycker jag du ska satsa på ...

//Silverpilen\\
Goffen Administratör
9 mars 2006 · 2 975 Inlägg

Kommer ju en eriksson K790i med 3.6megapixelkamera den verkar ju rätt schysst!

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Sir_x
9 mars 2006 · 945 Inlägg

Säljer den gamla imorgon och har fortfarande inte hittat någon jag verkligen vill ha.W810i vill jag ha men den vet ju fan ingen när den kommer. Antingen blir det en w800i eller en w900i. Det beror väl mest på vilket humör jag är på...

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
Malmoe SSS -12
9 mars 2006 · 3 217 Inlägg

Köp ALDRIG mobilen för kameran... Du får inte i närheten så bra bilder med en mobilkamera som du får av en billigare digital! Köp hellre en digitalkamera och en billigare mobil...

Sen så verkar billigare mobiler hålla bättre, vet inte hur många blöta fingrar och dylikt min K608i har fått lida igenom nu... Funkar lika bra som innan! 3 mobilerna är ganska bra på den fronten...

EDIT: Blöta fingrar genom biltvätt och snö...

Senast redigerat av Fuckface (9 mars 2006)

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Volvo_Elin Lastbilschaufför
9 mars 2006 · 186 Inlägg

Sir_x skrev:
Tjaa,ska köpa ny mobil imorgon och har ingen aning om vilken.Vill ha någon som har FM radio och bra kamera 750i men vet inte.Kan tillägga att det INTE ska va 3G.Vad tycker ni?

Jag har en 750i skitbra telefon har allt jag behöver,säkert allt du behöver med smile!

Ride Hard-Die Free!
Sir_x
9 mars 2006 · 945 Inlägg

jag köper den inte för kameran.Men jag köper inte heller en mobil med dålig kamera. Billiga mobiler håller i regel bättre jajjemän men jag gillar att köpa onödiga saker så de e lixom kört...

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
sveddan
9 mars 2006 · 1 453 Inlägg

Nokia är kung smile

Sir_x
9 mars 2006 · 945 Inlägg

Är den verkligen det?hittar inte en enda som imponerar längre..plastiga och designern verkar vara på semester.man ska inte låta praktikanter lattja för mycket.

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
sveddan
9 mars 2006 · 1 453 Inlägg

Sir_x skrev:
Är den verkligen det?hittar inte en enda som imponerar längre..plastiga och designern verkar vara på semester.man ska inte låta praktikanter lattja för mycket.

Kanske det men jag har haft nokia i nästan 10 år och alla telefoner har funkat perfa, man kan inte klaga på kvaliteten! Men Ericsson är bra de oxå, åtminstone de gamla modellerna, har ingen aning om de nyare som kommit sedan fusionen med Sony.

Sir_x
9 mars 2006 · 945 Inlägg

hoppas du förstog att jag skojade lite.så illa är de inte!har själv alltid haft nokia men nu är de dags att gå vidare!

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang