slår när jag växlar med s40N!

MeloveGolf Vw trimmare
11 april 2006 · 2 995 Inlägg

Motorfäsen + bussningar å annat "Krängande" stendör när du spinner, sluta spinna eller byta till värre grejjer...lär inte dröja förrän synkringarna flyger heller då det låter som om du spinner/Gör hårda starter hela tiden....

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Danne_86
4 januari 2008 · 257 Inlägg

tycker ja känner igen detta till viss del. när ja gasar fullt på 1an 2an då grepper de halvtaskigt o de som slår de är la antispinn som försöker häva spinn??

_TiNcO_ Personbilssystemstekniker.
4 januari 2008 · 365 Inlägg

Det smäller allså när du börnar!? Det är nog ett problem som du får leva med... annars kan du ju trimma den lite så det släpper ordentligt. Och angående antispinen koppla ur den genom att hålla in knappen till det står "stc urkopplat" eller liknande i informations displayen. Några sjukor i framvagnen eller motorupphägning har inte 50/40n bilarna haft med sig, dock antar jag att du har fått bytta dörrkontakterna?

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur
Jeppe_S
24 januari 2009 · 20 Inlägg

Hej. Det är samma problem med alla S40N/V50. Motorjournalisterna klagade på det redan från början. Det är för mjuka motorkuddar. Problemet är bara att jag inte lyckats hitta några bättre kuddar. Powerflex tex har bara till fram och bakvagn.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang