Vettiga navkapslar..?

T16_AeRo
26 oktober 2008 · 712 Inlägg

Nu när vinterdäcken snart ska på.. Finns det några vettiga navkapslar..?
Tänkte dölja de rostiga fälgarna..

Hittade tex dessa på Micro: http://www.micro.se/media/images/product/00/00/00/28/56/3/2856.jpg
Fler tips..?

bmx
26 oktober 2008 · 7 100 Inlägg

biltema har!
köp cromade med spinners big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
T16_AeRo
26 oktober 2008 · 712 Inlägg

bmx skrev:
biltema har!
köp cromade med spinners big_smile

Haha.. ne fy fan

DoT Häst
26 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

Haha, biltemas kromade spinners hellyeah!
Njae, kör på plåtisar. smile

Än är inte den sista idioten född..
Gulmun * Klåpare
27 oktober 2008 · 1 718 Inlägg

Micro och Mekonomen tycker jag har de bästa. Biltemas är lite för hårda i plasten så de är lätta att knäcka om man är lite för hårdhänt. tongue

Och ett "jättehäftigt" alternativ till spinners finns på www.danmobility.se , nämligen navkapslar med extra lång plastkant så att ett hjul på 15" ser ut som 17" big_smile
De säljer tydligen så bra att de alltid är slut på lager dock. Nu kanske de har utgått, men 13" med 15" look finns fortfarande...

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
-Akerfeldt-
27 oktober 2008 · 2 638 Inlägg

Finns inget fulare än navkapslar om de inte är orginal. Så mitt tips är orginalnavkaplar eller slipa lite och lackera fälgarna med sprayburk smile

Bruttan_no1
27 oktober 2008 · 34 Inlägg

Hahaha jooo snälla köp spinners från Biltema tongue

steifan DR!FTT3KN!K3R
27 oktober 2008 · 10 427 Inlägg

Gulmun skrev:
Och ett "jättehäftigt" alternativ till spinners finns på www.danmobility.se , nämligen navkapslar med extra lång plastkant så att ett hjul på 15" ser ut som 17" big_smile
De säljer tydligen så bra att de alltid är slut på lager dock. Nu kanske de har utgått, men 13" med 15" look finns fortfarande...

Haha, kul idé det där! smile Kanske är lätta att tappa dock.

BMW 325i "M-Sport" (2006)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
_Norrland_ Bilvårdstekniker
27 oktober 2008 · 766 Inlägg

Och ett "jättehäftigt" alternativ till spinners finns på www.danmobility.se , nämligen navkapslar med extra lång plastkant så att ett hjul på 15" ser ut som 17" big_smile
De säljer tydligen så bra att de alltid är slut på lager dock. Nu kanske de har utgått, men 13" med 15" look finns fortfarande...

haha skulle vara kul att se hur det ser ut monterat på en bil tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Tegelby
27 oktober 2008 · 49 Inlägg

jag tycker rostiga plåtisar är snyggare än navkapslar! om det inte är originalkapslar på nån jänk lr nått

Epitaph
27 oktober 2008 · 835 Inlägg

Jag köpte opels originalplåtisar 5-ekrade och ASBALLA! (kolla min 9-3a så finns de bilder) Lackade om dem blanksvarta och de ser sjukt coola ut smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang