Byta baklysen på a4an..

maxtreme maxtreme
1 mars 2006 · 90 Inlägg

Har tänkt mig att byta baklysena på audin. Men problemet är att jag inte hittar dom jag vill ha. Jag vill inte ha lexus lysen utan nått mer diskret. Har hittat några snygga men dom är bara till sedanen.. Är det någon som vet vars jag kan få tag i några fina lysen? Kom gärna med bilder. Gör ingeting om det är utomlands..

Jockecalibra
1 mars 2006 · 356 Inlägg

http://212.214.223.230/shop/catalog/pro … ts_id=3457
det är svarta lexus lampor se om du gillar dom.

Opel Calibra "Grönafaran" (1993)
maxtreme maxtreme
2 mars 2006 · 90 Inlägg

har kollat på dom men jag vill som inte ha lexus.. Men det verkar vara svårt som fasen att hitta några till avanten!

Katamso Superstar
2 mars 2006 · 511 Inlägg

Finns det inte LED-ljus till din modell? Finns ju till sedan...


Mvh

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
maxtreme maxtreme
3 mars 2006 · 90 Inlägg

Det är otroligt att det inte finns några baklysen till avanten! Söker varje dag men hittar nada... hittar kanon fina lysen till sedanen..!!

Senast redigerat av maxtreme (3 mars 2006)

OverBoosted AUTOBAHNRASER
3 mars 2006 · 3 804 Inlägg

Bmw osv..
Jockecalibra
3 mars 2006 · 356 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
http://www.hova.com/ListProducts.aspx?cat=358

det är nog det han söker bra jobbat tongue

Opel Calibra "Grönafaran" (1993)
maxtreme maxtreme
3 mars 2006 · 90 Inlägg

har varit där och kollat redan.. Och det är ju lexus och dom vita tycker jag inte är snygga och dom svarta tror jag inte gör sig bra på bilen.. Tyvär.. Svårt slag det här.. wink

Jockecalibra
4 mars 2006 · 356 Inlägg

ok men det finns jo inte så mycket mer att välja mellan :S
hur vill du att dom ska se ut då?

Opel Calibra "Grönafaran" (1993)
Katamso Superstar
4 mars 2006 · 511 Inlägg

Du kan ju alltid fixa till några egna om du inte e nöjd med marknadesn utbud smile

Hör med MH-styling om du inte gjort det innan.
Dom har det mesta till Audi!



Mvh

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Stefan79
5 mars 2006 · 4 Inlägg

Jag har samma bekymmer jag vill oxå ha nya bakljus men har inte hittat några som faller mej i smaken har ju ganska speciell färg på min bil med (se bild) så det gör det ännu svårare

Katamso Superstar
5 mars 2006 · 511 Inlägg

Stefan79 skrev:
Jag har samma bekymmer jag vill oxå ha nya bakljus men har inte hittat några som faller mej i smaken har ju ganska speciell färg på min bil med (se bild) så det gör det ännu svårare

Heeey om det e original färg så du har ju samma färg som min var innan jag byggde om den big_smile
Inte vidare snygg färg tycker jag! Tror vita lysen passar på den dock. Rött gör sej ej så bra.


mvh

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Stefan79
5 mars 2006 · 4 Inlägg

Det e en orginalfärg ganska cool och ovanlig iaf wink kan tro att vita blir ganska bra...
hade gärna haft det kjolpaketet du hade på din det e riktigt läckert men dyrt....

Katamso Superstar
6 mars 2006 · 511 Inlägg

Stefan79 skrev:
Det e en orginalfärg ganska cool och ovanlig iaf wink kan tro att vita blir ganska bra...
hade gärna haft det kjolpaketet du hade på din det e riktigt läckert men dyrt....

Lite OT nu men jag hade den där färgen på min innan jag lacka om den o jag tycker definitivt inte den va nåt vidare... dock ser din ut att vara mkt fräschare än min va... :S

Hur som vita ljus blir nog kalas. MH-Styling som sagt. Som säljer även widebody kitet som jag hade smile

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Stefan79
6 mars 2006 · 4 Inlägg

Japp 23 papp för paketet va....? illa gorilla  men man e ju sugen... en del jobb attt få dit det va??

Katamso Superstar
6 mars 2006 · 511 Inlägg

Stefan79 skrev:
Japp 23 papp för paketet va....? illa gorilla  men man e ju sugen... en del jobb attt få dit det va??

Det e ju inte så där jätte dyrt för ett widebodykit i den kvaliten. Passformen va mkt bra tycker jag. Helt nya skärmar fram så det e lätt. Dock lite pill med inpassning av bakre breddarna som både sitter på dörren o skärmen. Men inget som du inte fixar själv smile


Mvh

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
maxtreme maxtreme
6 mars 2006 · 90 Inlägg

Jockecalibra skrev:
ok men det finns jo inte så mycket mer att välja mellan :S
hur vill du att dom ska se ut då?

det är två varianter jag söker efter.. Första är led lysen och andra är röda med vita blinkers. Har varit i kontakt med hova och dom skulle få hem några nya lysen så jag får hoppas på att dom är snygga... big_smile

Katamso Superstar
6 mars 2006 · 511 Inlägg

MH har  väl dom rödvita?

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Stefan79
6 mars 2006 · 4 Inlägg

Ja det e lockande med wide paketet, men tjejen skulle slå ihjäl mig då... unge kommer i slutet av maj så det e väl andra prioriteringar... wink men ett par bakljus e ju en början ...hmm

maxtreme maxtreme
6 mars 2006 · 90 Inlägg

Katamso skrev:
MH har  väl dom rödvita?

Inte på hemsidan iaf. Har varit i kontakt med dom och de lysen som dom har är de som finns på deras hemsida..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang