Vad tycker ni om nakenbilder?

Roz-104 typ..eh..va?
6 mars 2009 · 582 Inlägg

En fråga föresten. Diskuterar ni detta i hopp om att det ska införas en regel mot att ha med tjejer på bilderna, eller är det bara en allmän klagotråd tongue

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
caromania Forummoderator
6 mars 2009 · 9 296 Inlägg

När får vi se nakna bilar igen? Dvs bilar utan AC, stereo, isolering, elhissar, svankstöd, nivåreglering och allt annat skit. Om det sedan luktar lite olja så är väl det bra?

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Eberlund VW Ägare
6 mars 2009 · 1 011 Inlägg

caromania skrev:
När får vi se nakna bilar igen? Dvs bilar utan AC, stereo, isolering, elhissar, svankstöd, nivåreglering och allt annat skit. Om det sedan luktar lite olja så är väl det bra?

Du menar KHracings Evo...smile

Henrik Eberlund
xXchamXx94 Studerande
6 mars 2009 · 727 Inlägg

v4jessica skrev:

EmilHammarlund skrev:

KimVsWorld skrev:
redtube

smile Den sidan är bra!
Garaget=bilar
Redtube=naket
Kan inte vara så kul för tjejer att se lättklädda tjejer när de vill se bilar...

Haha det är bara att strunta i att kolla.. Men kan va lite skönt o slippa se alla lättklädda tjejer när man är ute efter o se bilarna

Skulle inte vi diskutera om "nakenbilder" här och inte sidor?tongue

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
Phaetoon
6 mars 2009 · 8 156 Inlägg

Back to topic. Lite mindre chatt och lite mer seriös inlägg tack smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Jolle87
7 mars 2009 · 1 585 Inlägg

Jag tycker då inte det är speciellt många lätt klädda brudar här på garaget? Har stött på ett par stycken som står och bredvid en snygg bil, vilket bara är trevligt enligt mig så länge det är bilen man försöker framhäva, och inte att tjejen står framför bilen eller nått. Men att det står 2st "halv nakna" brudar runt om bilen stör mig inte ett skit. Fast det är kanske inte så konstigt de flesta killar gillar ju att se på halvnakna tjejer;) Annars vore det ju kontigt.
Och ni tjejer som stör er så mycket på det, Varför tittar ni då? Känns lite som om ni sitter och letar efter att hitta bilar med halv nakna tjejer bredvid sig.
Fast det är ju bra att garaget rensar bort lite ibland. Dock kan jag hålla med om att en vanlig tjej med "kläder på sig" kan vara mist lika snyggt som en halv naken tjej som står bredvid bilen.

Alex_M Steker som aldrig förr
7 mars 2009 · 503 Inlägg

För att sammanfatta det hela:

Bilar och lättklädda brudar har det väl nästan alltid varit på bilmässor och liknande. Så varför ens starta en sånhär tråd ? Ska fan lägga upp bild på mig själv poserandes vid 200an. så kan du få något att titta på smile så kanske du inte gnäller något mer.

Eller har jag masuppfittat det hela ??

8-)
Janneutanb
7 mars 2009 · 7 272 Inlägg

Det är väl inte så svårt att förstå att grymma bilar och "sex" säljer?

turbiz Mr Turbo
27 maj 2009 · 509 Inlägg

Fler killar borde posa på bilarna för att skapa jämställdhet:P

Turbo..Mr Turbo
BMW 318i Touring MJO1 "Ikaros" (2000)
GMC TG 21305N Van vandura "Partykärran" (1987)
handydan
27 maj 2009 · 201 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/115409/669339_r0i689.jpg

Detta borde vara naket!!! wink
eller är det något jag har uppfattad fel <lol>

Be A Part Of The Driving Force
Magda
28 maj 2009 · 331 Inlägg

turbiz skrev:
Fler killar borde posa på bilarna för att skapa jämställdhet:P

Jag tycker det låter som en bra ide. Då kan ingen klaga sen...

pUs Ûbersturmstekare
28 maj 2009 · 534 Inlägg

F_Miller skrev:
En tråd som säkert varit uppe tidigare.

Men är det inte nån mer som funderar på varför (mestadels) tjejer ska lägga upp nakenbilder på sig själva? Är det för att få uppmärksamhet eller vad handlar det om? Dom enda modellerna som ska ställa upp här är väl våra bilar? Jag förstår självklart att man kanske vill ha en bild på sig själv och sin bil tillsammans. Men kan man inte ta på sig lite kläder då? Jag slår vad om att bilden blir bra iallafall.
Jag blir så trött när jag ser en riktigt snygg bil som jag blir intresserad av och vill kolla på, men det första min blick möter är en halvnaken brud... hmm :S


Så om jag vill att fler ska se min bil så kan jag ju ta och lägga mig naken på huven. Nej.. jag vill hellere att min bil är i centrum och inte jag.
Jag tror att dom här tjejerna som gör så duger lika bra med kläder på också!
Det var bara några tankar.

Vad tycker ni?

Jag tror att tjejerna som "lägger upp nakenbilder" (hur många det nu är? känns väl inte så överdrivet vanligt?) gör det av precis samma skäl som du har en bild på dig själv som avatar. Känns inte som det är nakenhet eller inte som frågan handlar om.

Du vill uppenbarligen att andra ska se dig, varför? Det kan naturligtvis bara du själv svara på.

Senast redigerat av pUs (28 maj 2009)

Germax
28 maj 2009 · 12 086 Inlägg

Vadå redtube naket? Redtube är en porrsida, och porr är givetvis naket.
Men naket behöver nödvändigvis inte va porr.

Jag vill inte se porr vart jag än vänder ögonen, därimot lite naket går alltid hem smile

D-No Avstängd
28 maj 2009 · 658 Inlägg

Ja vill se bilar inga tjejer, vill ja se en porrig brud kollar ja på min flickvän big_smile

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Arradin
28 maj 2009 · 631 Inlägg

Jag har inte sett en enda naken tjej på varken garaget eller Bilmässor.

Vetefan vart ni hittar dom.

( Orka klaga på allt.. Det är bara Avundsjuka som klagar.. i alla led. )

Lady_Milla Alecci's fästmö
29 maj 2009 · 708 Inlägg

Tro jag löst detta!

Alltså helt rätt och slätt...Killar...Tjejer vill tydligen ha mer naket från er sida vad jag förstår av hela denna tråd att bedöma.

Killar hm osäkert där vad ni vill...men jag antar att de flesta vill ha "naken" bilder med tjejer. Dock i rimlighetens namn.

Sj tycker jag det är mer roligt med bilder som man gör bort sig på som två av de upplagda bilderna i denna tråd någonstans i början (minns inte vilken sida). tongue Men lite kul är det allt när man skoja till det lite.

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
kalle_kalle
8 september 2009 · 2 914 Inlägg

JapMax skrev:
Vadå redtube naket? Redtube är en porrsida, och porr är givetvis naket.
Men naket behöver nödvändigvis inte va porr.

Jag vill inte se porr vart jag än vänder ögonen, därimot lite naket går alltid hem smile

väntade mig det xD
det stämmer så jävla bra, MEN om dom visar hela häligheten (behöver nog inte säga vad...) så blir det överdrivet,
men lite diskret visa sin snygga sida (som sagt... utan att bli överdrivet) så är det bara snyggt tycker jag smile
men sen, ALL RESPEKT ÅT BILINTRESSERADE OCH BILKUNNIGA TJEJER!! (det är dom som är intressanta roll , inte dom bimbos som just och past vet vad ratt är och inte något annat). 

dock så förstår jag vad ni tjejer menar, jag skulle inte bli sådär jättesexuellt upphetsad om nån kille skulle kravla på motorhuven och försöka se bra ut, jag skulle klicka bort den bil(d)en direkt,

men jag tycker att om det håller sig såhär, och inte blir till överdrift är det bara någonting som inte stör mig smile är inte SÅ många bilder nu,

(var och slumpade nu ett par bilar 50 st kanske, det var inte en "nakenbild" inte ens i en "stor bikini")

Muttley
8 september 2009 ·

Arradin skrev:
Jag har inte sett en enda naken tjej på varken garaget eller Bilmässor.

Vetefan vart ni hittar dom.

( Orka klaga på allt.. Det är bara Avundsjuka som klagar.. i alla led. )

där var en tjej som lade upp helnakna bilder men de försvann rätt så kvickt. Så visst finns de sådana personer här med. men hon var inte så jävla grann i mina ögon.

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
9 september 2009 · 1 874 Inlägg

Nja. Om fina tjejer "viker ut sig" är inget problem. Bara bra. Och jag tycker inte det gör något här heller. Är du avis eller?

bumb
9 september 2009 · 121 Inlägg

Om folk vill lägga ut sig får dom väl göra det men tråden har spårat en aning, kan ju göra en subforum där folk kan lägga ut sina bilder på sig själv och sin bil samt på bilar med tjejer ?

Personligen tycker jag att det kan se okej ut, men oftast är tjejen bara ivägen för bilen, söker jag på en bil
tex; bmw z4 m , så vill jag ju verkligen inte se en tjej mitt i bilden som täcker halva bilen!

om jag däremot skulle söka på ; bmw z4 m + GIRL helt okej om det hoppar upp en tjej på huven men är inte av intresse annars.

tycker väl igentligen att där är från person till person, jag skulle inte ge nån mer eller mindre poäng om dom ligger på sin bil med tuttarna ute, tuttar finns det gott om så varför använde dom för att täcka en snygg bil ?

Håll bilarna för sig och tjejerna för sig, sedan ett subforum för dessa bilder, men har dock inte sett några tjejer som krälar runt på bilar på G.org

exempel där tjejen pajar bilden HELT (dock inge naket eller så)

http://www.seriouswheels.com/2009/bc/20 … 80x960.htm

http://www.seriouswheels.com/2009/bc/20 … 80x960.htm

Senast redigerat av bumb (9 september 2009)

BMW 850 Ci (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang