Saab 900 2.0t -96 TooS edition *Vinterbils bilder* (UPDATE 09/08)

henne_svenne
12 maj 2009 · 668 Inlägg

Ser mycket fint ut!!
Haha man behöver alltid få ur lite ilska när man mekar tack för tipset smile wink

Chrysler Crossfire 3,2 "pappas pärla" (2003)
_DamnIt R1 driver!
12 maj 2009 · 5 128 Inlägg

Hehe, du kan iaf trösta dig med att det börjar se fint ut smile Plus att du får så mycket mer respons för ditt bygge än någon ger mig! Och jag bygger ändå dubbelt upp ju yikes (Nej, inte direkt någon smygreklam va? wink )

TooS Hjultomte
12 maj 2009 · 1 500 Inlägg

henne_svenne skrev:
Ser mycket fint ut!!
Haha man behöver alltid få ur lite ilska när man mekar tack för tipset smile wink

Hahhaha såååååååååå sant. Kul att man kan hjälpa någon xD

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
TooS Hjultomte
12 maj 2009 · 1 500 Inlägg

_DamnIt skrev:
Hehe, du kan iaf trösta dig med att det börjar se fint ut smile Plus att du får så mycket mer respons för ditt bygge än någon ger mig! Och jag bygger ändå dubbelt upp ju yikes (Nej, inte direkt någon smygreklam va? wink )

Pfff wink Jag hade ose gjort det om jag hade haft garaget i bakfickan ;P Jag tror folket tycker att jag är mycket trevligare än dig. roll

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
stor_lindberg Skogsbo
12 maj 2009 · 209 Inlägg

TooS skrev:

wetese skrev:
ser riktigt bra ut måste ja säga!smile

Hehe tackar så mycket big_smile

_DamnIt skrev:
Är det din flygande golfboll du fota eller? tongue Dock börjar det se riktigt fint ut nu du tossing smile

för det e det. hehehehe hade så jäkla tråkigt.

stor_lindberg skrev:
Så lite så ^^ jooda vafan man tittar väl in lite då å då tongue men nu var man ju tvungen att lämna några ord ^^
jooda för tusan det går frammåt. har hänt en jäkla massa dom senaste veckorna big_smile men fortfarande mycket kvar sad

lycka till med spacklingen ^^

MVH// Lindberg

Det ska ju inte vara för lätt vet du väll wink Jag tappa bort din tråd för ett bra tag sen så ska fan in o kolla på den när ja får ordentligt med tid tongue Den måste vara duktigt fin nu ju big_smile

haha nej det är ju sant tongue aa du får fan ta å göra det wink har hänt en hel del så ^^
MVH// Lindberg

Kenwood Listen to the Future
I reject your reality and substitute my own
kvalificerad som en idiot, men fullt kvalificerad.
läs även min projekt tråd.http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104618/
For-D
12 maj 2009 · 36 Inlägg

Nice projekt

_DamnIt R1 driver!
12 maj 2009 · 5 128 Inlägg

TooS skrev:

_DamnIt skrev:
Hehe, du kan iaf trösta dig med att det börjar se fint ut smile Plus att du får så mycket mer respons för ditt bygge än någon ger mig! Och jag bygger ändå dubbelt upp ju yikes (Nej, inte direkt någon smygreklam va? wink )

Pfff wink Jag hade ose gjort det om jag hade haft garaget i bakfickan ;P Jag tror folket tycker att jag är mycket trevligare än dig. roll

Haha, inte för att va otrevlig men det är inte mer än precis att jag får plats i mitt garage tongue Så GRYMT mycket saker där nu när vi precis flyttat! tongue Och jag är med trevlig.. För det mesta roll tongue

TooS Hjultomte
12 maj 2009 · 1 500 Inlägg

_DamnIt skrev:
Haha, inte för att va otrevlig men det är inte mer än precis att jag får plats i mitt garage tongue Så GRYMT mycket saker där nu när vi precis flyttat! tongue Och jag är med trevlig.. För det mesta roll tongue

Jadå du e trevlig ^^ Vi kommer ha ett par jäkligt heta saabar när vi e färdiga ;P

For-D skrev:
Nice projekt

Tackar så mycket smile

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
TooS Hjultomte
17 maj 2009 · 1 500 Inlägg

Hejje hejje!
Köpte fälgar idag så tänkte lägga in en liten bild på dom fast dom inte är på bilen inu behöver nya däck på dom. big_smile




https://www1.garaget.org/gallery/archive/68257/659918_4cguw1.jpg
Blir lagom tror ja big_smile



https://www1.garaget.org/gallery/archive/68257/659920_wd30z2.jpg
Fick bli en bild till hihihi blir nog lite skillnad big_smile

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
17 maj 2009 · 5 650 Inlägg

tuffa men du behöver nog verkligen byta däck profil;)

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
_DamnIt R1 driver!
17 maj 2009 · 5 128 Inlägg

TooS skrev:

_DamnIt skrev:
Haha, inte för att va otrevlig men det är inte mer än precis att jag får plats i mitt garage tongue Så GRYMT mycket saker där nu när vi precis flyttat! tongue Och jag är med trevlig.. För det mesta roll tongue

Jadå du e trevlig ^^ Vi kommer ha ett par jäkligt heta saabar när vi e färdiga ;P

For-D skrev:
Nice projekt

Tackar så mycket smile

Sexiest Saabar in TOWN! wink

TooS Hjultomte
18 maj 2009 · 1 500 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68257/661280_fscmsd.jpg
35 profil


https://www1.garaget.org/gallery/archive/68257/661282_0tumxr.jpg
Eller 40 profil

Skit dåliga bilder båda men ja hoppas ni vill hjälpa till ^^ Tråkiga e att visst 40 profil fyller hjulhusen bättre men ÄR OLAGLIGA tongue
Vilket tycker ni passar bäst??

Ska försöka få på fronten o kolla också för den är den avgörande saken för ödet om 35 eller 40 smile big_smile

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
18 maj 2009 · 5 650 Inlägg

40 alla gånger;)

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
_DamnIt R1 driver!
18 maj 2009 · 5 128 Inlägg

Snälla söta toos, kör 35 profil. Man tycker ju bäst om att köra utan gummi, och eftersom man måste ha det så ska du ha så lite som möjligt! 35 profil hamnar min röst fortfarande på! smile

Edit: Fälgarna såg mycket värre ut när dom inte satt på bilen, nu blev dom ju genast helt okej smile Faktiskt mycket bättre än förväntat smile

Senast redigerat av _DamnIt (18 maj 2009)

TooS Hjultomte
18 maj 2009 · 1 500 Inlägg

_DamnIt skrev:
Snälla söta toos, kör 35 profil. Man tycker ju bäst om att köra utan gummi, och eftersom man måste ha det så ska du ha så lite som möjligt! 35 profil hamnar min röst fortfarande på! smile

Edit: Fälgarna såg mycket värre ut när dom inte satt på bilen, nu blev dom ju genast helt okej smile Faktiskt mycket bättre än förväntat smile

Det e ju kul att du lyckades till slut tycka dom va ok ^^ ja tror det blir 35 iomed det e det lagliga alternativet ose smile

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
_DamnIt R1 driver!
18 maj 2009 · 5 128 Inlägg

TooS skrev:

_DamnIt skrev:
Snälla söta toos, kör 35 profil. Man tycker ju bäst om att köra utan gummi, och eftersom man måste ha det så ska du ha så lite som möjligt! 35 profil hamnar min röst fortfarande på! smile

Edit: Fälgarna såg mycket värre ut när dom inte satt på bilen, nu blev dom ju genast helt okej smile Faktiskt mycket bättre än förväntat smile

Det e ju kul att du lyckades till slut tycka dom va ok ^^ ja tror det blir 35 iomed det e det lagliga alternativet ose smile

Det är rätt smile Olagligt kan va tufft till farbror blå stannar en wink

TooS Hjultomte
18 maj 2009 · 1 500 Inlägg

og900turbo skrev:
Fina fälgar du skaffat big_smile Mvh!

Tackar så mycket smile

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Jolle87
24 maj 2009 · 1 585 Inlägg

Snygga fälgar, Jag tycker också du ska köra på 35 i profil:) såg helt klart bäst ut i mina ögon.

Senast redigerat av Jolle87 (24 maj 2009)

TooS Hjultomte
24 maj 2009 · 1 500 Inlägg

Jolle87 skrev:
Snygga fälgar, Jag tycker också du ska köra på 35 i profil:) såg helt klart bäst ut i mina ögon.

Heheh har beställt det nu big_smile Bättre o vara på den lagliga sidan eller?? ^^
Tråkigaste är att jag inte hinner få dom färdiga till Hörby träffen sad

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Jolle87
24 maj 2009 · 1 585 Inlägg

hehe okey det gjorde du rätt ismile Ja det är ju bättre att vara på den lagliga sidan ^^
Okey lite tråkigt ju, men jag har samma problem. Har precis sålt iväg min fälgar och hinner inte få hem dem nya. Så kommer rulla på plåtfälgar till Hörby träffen hmm 

TooS skrev:
Heheh har beställt det nu big_smile Bättre o vara på den lagliga sidan eller?? ^^
Tråkigaste är att jag inte hinner få dom färdiga till Hörby träffen sad

Senast redigerat av Jolle87 (24 maj 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang