Hur ska man styla sin bil utan att leva på nudlar?

The_Bunny
16 november 2008 · 246 Inlägg

Hej satt och grubbla över att det finns så mycket man vill göra på sin bil, men pengarna räcker aldrig till känns det som.
Så tänkte starta denna tråd för att få tips på vad du skulle föredra att göra på din bil och hur pass billigt man kan få det. (Ska ju fortfarande inte vara nått halvdant fusk, som ingen ändå tycker är snyggt)

*Tar gärna emot tips angående min egen såklart.*

Mvh The_Bunny

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
DaWern Snel Hest
16 november 2008 · 75 Inlägg

dekal trim smile


tycker du ska satsa på gripen märket du funderade på att ha vid rutan längst bak. Det skulle bli nice.

Senast redigerat av DaWern (16 november 2008)

RaceGruppen Norrköping
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Ford Mustang SVT Cobra "Snoken" (2003)
Volvovargen
16 november 2008 · 56 Inlägg

Beror ju lite på hur en vill bilen ska se ut.. grejjer kan en hitta billigt å fixa te sj..typ

_Wallis_
16 november 2008 · 4 506 Inlägg

Sälj bilen och köp ngt som e typ 40-50k billigare
så har du pengar att spendera smile

Kan du andas kan du dö.
Mcmuffin
16 november 2008 · 1 Inlägg

sälja skiten och köpa en som redan är fixad?

J-P-R DO IT LOW STYLE
16 november 2008 · 1 342 Inlägg

Att styla bil kostar pengar, har man inga får man antingen låta bli eller spara tills man får tillräckligt med dem.
Att fynda begagnat eller utomlands på nätet kan ju bidra till att man kanske har råd med saker och ting tidigare.
Hur billigt man kan få det är väl relativt, alla har vi olika uppfattningar om vad som är billigt. Billigast får man det väl om man är duktig på att sälja in sina visioner och lyckas få sponsring.

Rspeter Audi A5 quattro driver.
16 november 2008 · 2 203 Inlägg

Vänta med stylingen och spara ihop pengarna. Låna e surt med det beror hur desperat du är.

snapshot
16 november 2008 · 908 Inlägg

sno grejer så man kan styla sin bil med de, billit å bra :p dock lite skitnödigt när man åker fast.. ^^

terazzi
16 november 2008 ·

Prioteringar tongue
tex så väljer jag bort alla nöjen i 6 mån för och kunna ha råd ^^
Blir en massa nudlar o pasta samt köttbullar men i slutändan e d ju värt det..
Vill man ha saker så måste man kämpa för det.. sen att man e student och inte festar så mkt sparar man/jag iaf en del på..

Hade dock prioterat likadant om jag haft fast jobb tongue

Lindgren_
16 november 2008 · 2 644 Inlägg

Toning , lite små dekaler , ändrör osv smile

Eller så moddar du orginalgrejerna och bygger själv smile

Köp min vectra annars smile

Johan Lindgren
Rinnegan Malleus Malificarum
16 november 2008 · 2 401 Inlägg

Nudlar är ju asgott. Skulle kunna livnära mig på nudlar i resten av mitt liv i princip.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Aern
16 november 2008 · 457 Inlägg

Leta begagnade delar, funkar lika bra det som nya med ny lack! Toning är inte heller så dyrt och sen en sänkning gör så himla mycket, och det är inte heller så dyrt. Men det drar iväg, det gör det helt klart! Tur att man bor hemma än! smile

The_Bunny
16 november 2008 · 246 Inlägg

DaWern skrev:
dekal trim smile


tycker du ska satsa på gripen märket du funderade på att ha vid rutan längst bak. Det skulle bli nice.

Jo den vill jag ha på i vår sak piffa upp lacken lite först.. :0)

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
The_Bunny
16 november 2008 · 246 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Sälj bilen och köp ngt som e typ 40-50k billigare
så har du pengar att spendera smile

Det är ju ett alternativ men om man redan har en bil som man inte vill sälja smile

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
_Wallis_
16 november 2008 · 4 506 Inlägg

The_Bunny skrev:

_Wallis_ skrev:
Sälj bilen och köp ngt som e typ 40-50k billigare
så har du pengar att spendera smile

Det är ju ett alternativ men om man redan har en bil som man inte vill sälja smile

Ja då är det värre. smile
Då får du ta de små sakerna först, detalier kan göra mkt!

Kan du andas kan du dö.
The_Bunny
16 november 2008 · 246 Inlägg

Mcmuffin skrev:
sälja skiten och köpa en som redan är fixad?

Kan man ju göra men vad är det för kul med det då.
Skulle ju inte tacka nej till en snygg bil men skulle vara kul att kunna ta åt sig "äran" om folk tycker att man gjort ett bra jobb.

När ska du ställa av bilen dÅ???

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
The_Bunny
16 november 2008 · 246 Inlägg

Lindgren_ skrev:
Toning , lite små dekaler , ändrör osv smile

Eller så moddar du orginalgrejerna och bygger själv smile

Köp min vectra annars smile

det skulle ge bilen en lite tuffare attityd för en billigare peng.

nej tack till bilen dock :0)

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
MasterTitan
16 november 2008 · 46 Inlägg

The_Bunny skrev:
Hej satt och grubbla över att det finns så mycket man vill göra på sin bil, men pengarna räcker aldrig till känns det som.
Så tänkte starta denna tråd för att få tips på vad du skulle föredra att göra på din bil och hur pass billigt man kan få det. (Ska ju fortfarande inte vara nått halvdant fusk, som ingen ändå tycker är snyggt)

*Tar gärna emot tips angående min egen såklart.*

Mvh The_Bunny

Tyvärr så har jag inga priser på min sida just nu då ny sida är på gång men kolla gärna vad vi har för
delar och kan säga dig att det ligger bland de biligaste. har inte haft nån som har klagat på kvalitén eller
passformen.

MVH Robban
Däck i Sverige AB
DÄCKiS på FB
"Skilnaden mellan pojkar och män är priset på derass leksaker när man inte har en fru att bekosta" *ler*
Toyota Supra 3.0i Turbo "DÄCKiS" (1989)
The_Bunny
16 november 2008 · 246 Inlägg

Aern skrev:
Leta begagnade delar, funkar lika bra det som nya med ny lack! Toning är inte heller så dyrt och sen en sänkning gör så himla mycket, och det är inte heller så dyrt. Men det drar iväg, det gör det helt klart! Tur att man bor hemma än! smile

JAG VILL OXÅ BO HEMMA smile

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
The_Bunny
16 november 2008 · 246 Inlägg

MasterTitan skrev:

The_Bunny skrev:
Hej satt och grubbla över att det finns så mycket man vill göra på sin bil, men pengarna räcker aldrig till känns det som.
Så tänkte starta denna tråd för att få tips på vad du skulle föredra att göra på din bil och hur pass billigt man kan få det. (Ska ju fortfarande inte vara nått halvdant fusk, som ingen ändå tycker är snyggt)

*Tar gärna emot tips angående min egen såklart.*

Mvh The_Bunny

Tyvärr så har jag inga priser på min sida just nu då ny sida är på gång men kolla gärna vad vi har för
delar och kan säga dig att det ligger bland de biligaste. har inte haft nån som har klagat på kvalitén eller
passformen.

Det tackar man för, ska jag definitvit göra..

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang