20" Ace Executive Stulna !

__r0b1n
19 november 2008 · 726 Inlägg

Hej! va tydligen någon mer än mig som tyckte att fälgarna satt som en smäck på min bil så nu är dom stulna någon gång mellan Måndag Natt Och Onsdag natt hmm   

Stals utanför Borås!

INFO:

20"  ACE EXECUTIVE 
225/30x20 NANKANG

Bultcirkel 5/108 ET45, passar 850,S70,V70,S60 m.m

OBS!!! SPRILLANS NYTT , endast påkrängt och monterat på bilen!!

Har ett kännetecken på fälgarna som jag vet att just dom fälgarna är mina!

Hör av er om ni ser eller hör något!

LordLife
19 november 2008 · 998 Inlägg
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
19 november 2008 · 5 042 Inlägg

Mycket möljigt. Stals i Borås o säljs i gbg...
Skumt är det i alla fall!

C H E V R O L E T <3
Erikkk
19 november 2008 · 250 Inlägg

Hahaha, klockrent! Stor risk att det inte är de?

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
19 november 2008 · 5 042 Inlägg

Sorry för 1 inlägg igen.
Åk o kolla på dessa fälgar som e på blocket! Ser du att det är dina fälgar till 100% så klappa till fanskapet o ta dina grejjer o åk hem!

C H E V R O L E T <3
Tiger1978 Fattig student
19 november 2008 · 1 282 Inlägg

Coolt om det är hans.. Då är ju faktiskt ett brott utrett av ett motorforum big_smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Volkswagen Scirocco gt2 "Hulken" (1992)
te_wik Forummoderator
19 november 2008 · 12 813 Inlägg

Inte rätt dimention på däcken. Men dom går ju att byta.

Iofs inte många däckfirmor som tar på sig att kränga på 20" så ring runt och hör med däckfirmor i närheten om de har haft såna jobb. I GBG tex.

Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (19 november 2008)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
LordLife
19 november 2008 · 998 Inlägg

Tyckte den var väldigt skum..
Gör som en kompis gjorde han blev av med sina fälgar hitta ett par som såg ut som hans han och en kompis åkte dit och kollade såg att det var hans och ringde polisen medans kompisen spelade intresserad.
Annars kan du alltid göra som Children-Of-Bodom sa funkar det med haha

Senast redigerat av LordLife (19 november 2008)

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
volvotomten
19 november 2008 · 274 Inlägg

finns inte många firmor som kränger så stora däck i gbg område ndf o däckspecialen om jag har fått till mig rätt

__r0b1n
20 november 2008 · 726 Inlägg

TACK FÖR ALL HJÄLP ÄN SÅ LÄNGE! pratade med killen i annonsen, han lät väldigt mysko faktiskt, en annan sak ja tänkte på är att i annonsen står de " Nicke " och när ja ringde så svara han: " Aa Fredrik här"  ....... han påstod sig ha kvittot någonstans men han visste inte vart när ja fråga om det

FireTraXX DFFL
20 november 2008 · 9 020 Inlägg

__r0b1n skrev:
TACK FÖR ALL HJÄLP ÄN SÅ LÄNGE! pratade med killen i annonsen, han lät väldigt mysko faktiskt, en annan sak ja tänkte på är att i annonsen står de " Nicke " och när ja ringde så svara han: " Aa Fredrik här"  ....... han påstod sig ha kvittot någonstans men han visste inte vart när ja fråga om det

Jag tycker att du ska åka och ta en titt på fälgarna.
Är det dina så säger du att du ska fundera på det och när du går därifrån så ringer du polisen och väntar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Eddie_88 Hillbilly
20 november 2008 · 206 Inlägg

åk dit o kolla.

Living my life sideways!
Jompan-
20 november 2008 · 70 Inlägg

Har ett kännetecken på fälgarna som jag vet att just dom fälgarna är mina! Varför åker du inte och kollar och ser om de är dina, det skulle jag gjort, sedan ringt polisen medans du var där typ som lordlife sa. Har du anmält dom stulna till polisen? Och ring och fråga vad det sitter för däck på är det samma som du hade är det garanterat dom. Blir så jävla arg på idioter som håller på sådär fyfan..

BMW 525tds (1989)
Epitaph
20 november 2008 · 835 Inlägg

Ring polisen och förklara läget. Ingen idé att leka cowboy. Man vet aldrig vad folk gör för att inte åka dit.

__r0b1n
20 november 2008 · 726 Inlägg

han sa att det va nankang, och han trodde det va 225 eller 235 , men han trodde 235 , å ja hade ju 225.... polisen har vi pratat med och dom sa som er.. om det finns något att göra så åk dit å kolla på dom å ring eventuellt polis om det är mina fälgar... får se om jag tar mig en titt till gbg! än en gång tack för all hjälp!

Helvete_racing Arg Snickare
20 november 2008 · 875 Inlägg

det kanske är 225 däck som sitter på. och han bara skrev 235 med flit. för att det inte skulle vara lika lätt att hitta däcken. sen när du kommer dit o kollar på dom så säge du men det är ju 225 däck på. du skrev i annonsen att det var 235.

och då säger han. ja jag råkade slinta på 2ans knapp och 3ans på tangentbordet.

who know??

r35pect BMW ///M3
20 november 2008 · 404 Inlägg

fråga vart han har köpt dom och eftersom dom är helt nya enligt han så kommer nog den firman ihåg han eftersom det inte är helt vanliga fälgar ?
sen ang dimensionen så kan han ju bara ha skrivit nån annan dimension för att just du inte ska ringa upp han direkt och typ de är mina fälgar blabla. om du förstår vad  jag menar? tongue

hoppas du får tillbaka dina fälgar, hatar folk som inte vet vad som är ditt och mitt!

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
Helvete_racing Arg Snickare
20 november 2008 · 875 Inlägg

__r0b1n skrev:
han sa att det va nankang, och han trodde det va 225 eller 235 , men han trodde 235 , å ja hade ju 225.... polisen har vi pratat med och dom sa som er.. om det finns något att göra så åk dit å kolla på dom å ring eventuellt polis om det är mina fälgar... får se om jag tar mig en titt till gbg! än en gång tack för all hjälp!

skynda då va fan!

AudiTQ-90
20 november 2008 · 273 Inlägg

exakt du skulle åkte senast igår ? eller ring ikväll o berätta att du kommer i helgen och tittar på dom

nothing beats a Quattro!
Lycksele Bil & El
www.nordicaudi.com
www.nitroz.se
Audi S4 (1994)
Kivik
20 november 2008 · 264 Inlägg

Hoppas "Nicke" inte läser detta, för då kanske han säger att dom är sålda när du ringer och ska kolla på dom?

Volvo v70n (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang