bigfront 855

ThimNyberg Janas! lattmask
23 november 2008 · 177 Inlägg

har köpt mig ny bil en 855 men stereon e död. har kollat alla säkringar jag kan hitta och det kommer ström fram och den har jord men förstår inte vad som mer kan vara fel. nån som känner igen det? vet vad det kan vara?
mvh thim

den rullar^^
Iam2fast4U
23 november 2008 · 1 534 Inlägg

ThimNyberg skrev:
har köpt mig ny bil en 855 men stereon e död. har kollat alla säkringar jag kan hitta och det kommer ström fram och den har jord men förstår inte vad som mer kan vara fel. nån som känner igen det? vet vad det kan vara?
mvh thim

vissa stereos har säkringar som sitter på baksidan kollat den?

annars kan man väl ta bort stereon och koppla in den på ett separat batteri för att se om stereon är död eller inte

BMW E34 "538" (1990)
ThimNyberg Janas! lattmask
23 november 2008 · 177 Inlägg

Iam2fast4U skrev:

ThimNyberg skrev:
har köpt mig ny bil en 855 men stereon e död. har kollat alla säkringar jag kan hitta och det kommer ström fram och den har jord men förstår inte vad som mer kan vara fel. nån som känner igen det? vet vad det kan vara?
mvh thim

vissa stereos har säkringar som sitter på baksidan kollat den?

annars kan man väl ta bort stereon och koppla in den på ett separat batteri för att se om stereon är död eller inte

hittar ingen säkring bak på den lr nått. och tänkte koppla in polarns och kolla om dt va sladdarna men måste ha omkopplare från volvos orginal kontakter då. hur ska man koppla stereon direkt på batteriet då?

den rullar^^
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang