Historyx
Svetsare
26 december 2008
· 10 Inlägg
fixade det för ett par dagar sedan, ETS lampan började lysa, stängde av och startade bilen igen, då lyste den + motorlampan, bilen gick lite hackigt, å gått sämre å sämre på tomgången senaste veckan, blev tillomd svårkörd på låga varv, så köpte en packning å skruvade lite, va krångligt som fan att komma åt men gick, å tack för tippset med värmepistolen, gick mycket lätttare att få tillbaka slangen med lite värme på, nollade felkoderna å varit ut på ett flertal provturer, samt en 10 mila långkörning, inga lampor som lyser! Klockren tomgång (inte varit sen jag köpte bilen) å jämnt å fint drag, laddtrycket svajade lite mellan 16-7 PSI vid fullgas från lågvarv på 5an's växel, men tror det bara beror på adapteringen av ECU'n, för efter ett par fullgas repor så va den stabil på 16PSI, ska testa igen imorgon å se att de är så, för nu ska de kopplas av med ett par öl ![tongue](img/smilies/tongue.png)
bytte även ett par vakum slangar, vet inte om de är det eller ETM rengöringen som gjorde det, men mindre soppa drog den oxå, betydligt! ![smile](img/smilies/smile.png)
Senast redigerat av Historyx (26 december 2008)