3-åringen heter Adolf Hitler

Mäki Långsam Perfektionist
18 december 2008 · 4 800 Inlägg

Hög intelligensnivå på fadern..Blir ju mindre förvånad när man har sett filmen, men att han är så dum att han psykiskt skadar sin son. Då är det illa.

Senast redigerat av Mäki (18 december 2008)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
s12 Nissan Gazelle
18 december 2008 · 1 460 Inlägg

ha ha synd om ungen

Nissan Silvia
hedeknasan Professional dreamer
18 december 2008 · 398 Inlägg

Medde skrev:
Men Give Me A Brake???!! Hur Fan Kan Man Döpa Sitt Barn Så???villka Jävla Luffare Det Finns!!
Skjut Dom Jävlarna!!!

*stackars Barn:(

Mja.. Blir väl knappast bättre för ungen då? Eller?

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
firefreak Eldknast
18 december 2008 · 915 Inlägg

Det som stör mig lite är att killen har en poäng.

Bara för att jag heter Ola ska väl inte jag förknippas med alla brottslingar som heter det?

Sen att det bör finnas en viss känsla för sina barns bästa är en annan diskussion. Uppenbarligen hade han inte alla pigmenten i färgen.

Tiden är rolig när det går fort... :)
Mortalis VW-nörd?
18 december 2008 · 4 332 Inlägg

kunde väl döpt en hund till de om han velat göra en statement, känns som de bara handlar om uppmärksamhet, och pressen ger dom de = pengar pengar pengar

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
18 december 2008 · 1 874 Inlägg

firefreak skrev:
Det som stör mig lite är att killen har en poäng.

Bara för att jag heter Ola ska väl inte jag förknippas med alla brottslingar som heter det?

Sen att det bör finnas en viss känsla för sina barns bästa är en annan diskussion. Uppenbarligen hade han inte alla pigmenten i färgen.

Håller med dig. Bara för att någon person som har gjort något mindre bra har burit ett visst namn
så behöver det väl inte betyda att detta namn ska bli bannlyst över hela världen, för all framtid.
När man läser resten, och sedan ser filmen förstår man ju dock att han inte verkar vara världens
klipskaste. Han har ju faktiskt tatuerat hakkors, massa sådana planscher, samt att han har döpt
sin andra unge till JoceLynn Aryan Nation... Hallå, liksom!? "Jag gillar Tysk kultur".. jo men eller hur..

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
18 december 2008 · 1 874 Inlägg

Medde skrev:
Men Give Me A Brake???!! Hur Fan Kan Man Döpa Sitt Barn Så???villka Jävla Luffare Det Finns!!
Skjut Dom Jävlarna!!!

*stackars Barn:(

Öhm? Duktigt på att skriva ALLA ord i meningen med stor bokstav, förutom det som börjar
två stycken "meningar". Och sedan kan man ju fråga sig varför man ska skjuta personer,
bara för att dom har döpt sitt barn till ett namn som en diktator har haft...?

Senast redigerat av Hexenhammer (18 december 2008)

Mortalis VW-nörd?
18 december 2008 · 4 332 Inlägg

Hexenhammer skrev:

Medde skrev:
Men Give Me A Brake???!! Hur Fan Kan Man Döpa Sitt Barn Så???villka Jävla Luffare Det Finns!!
Skjut Dom Jävlarna!!!

*stackars Barn:(

Öhm? Duktigt på att skriva ALLA ord i meningen med stor bokstav, förutom det som börjar
två stycken "meningar". Och sedan kan man ju fråga sig varför man ska skjuta personer,
bara för att dom har döpt sitt barn till ett namn som en diktator har haft...?

Blir så om man skriver ett inlägg med caps lock inställt, tar den bort stora bokstäverna o gör stora av första bokstaven i varje ord wink

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
18 december 2008 · 1 874 Inlägg

Mortalis skrev:
Blir så om man skriver ett inlägg med caps lock inställt, tar den bort stora bokstäverna o gör stora av första bokstaven i varje ord wink

Dumt att skriva med Caps också, så. wink
Jag skriver inte med Caps så ofta, så det visste jag inte. Men man lär sig något nytt ibland! smile

MilleN
18 december 2008 · 9 108 Inlägg

Mortalis skrev:
Blir så om man skriver ett inlägg med caps lock inställt, tar den bort stora bokstäverna o gör stora av första bokstaven i varje ord wink

Näe så blir det inte. TEST TEST TEST smile

Hur som helst ska man inte skriva att folk bör skjutas hit och dit, har fått redigera två av Meddes inlägg nu och hoppas det inte ska bli ett tredje.

Han sa att han ville flytta till Tyskland men jag tror inte han är så välkommen där heller. Riktig tomte.

Alecci
18 december 2008 · 2 014 Inlägg

Hakkors är förbjudna symboler i Tyskland, så om han har sådana tattuerade lär han antingen få dölja dem så länge han är där, alternativt ta konsekvenserna eller ta bort tattueringarna.

Medde:

Att skjuta folk på grund av deras åsikter eller manifestationerna av dessa är ofta en beståndsdel i vad "moderna" diktaturer går ut på, i synnerhet nazismen.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Martin 9-3 Fisketokig
18 december 2008 · 2 997 Inlägg

Tror nog att han kommer byta namn ganska snabbt.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
M103
18 december 2008 · 1 570 Inlägg

Nu var ju det här namnet väldigt extremt men hittar inte föräldrar nuförtiden på j*vligt fula och konstiga namn till sina stackars barn? Rent allmänt alltså.

T16_AeRo
18 december 2008 · 712 Inlägg

Attention whores..

pampers138 Har alltid rätt!
18 december 2008 · 689 Inlägg

Man märker ju att föräldrarna endast är ute efter publicitet!!!

Jag har inget emot namnet, men tycker de e synd att folk är så desperata efter publicitet att de döper sina barn till minst sagt "hetsande" namn?

Livet är ett helvete, du är bjuden!
BMW 528 "BBS" (1983)
Finland
18 december 2008 · 71 Inlägg

Föräldrarna var ganska skrämmande faktiskt.

En signatur är en liten text som inkluderas i slutet på dina inlägg i forumet.
KimVsWorld Mästare
18 december 2008 · 2 947 Inlägg

Alecci skrev:

jonesono skrev:
Hakkors överallt, på väggen, tatueringar, smycken osv.
Det verkar som han har fastnat lite väl hårt i den tyska historien.

Vad menar du? Att den tyska historien enbart innefattar tiden under Hitler när nazisterna styrde?

Han menade nog den delen av den tyska historien

Förresten verkade pappan inte riktigt frisk vare sig han var ute efter uppmärksamhet eller inte.

Senast redigerat av KimVsWorld (18 december 2008)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Alecci
18 december 2008 · 2 014 Inlägg

KimVsWorld skrev:

Alecci skrev:

jonesono skrev:
Hakkors överallt, på väggen, tatueringar, smycken osv.
Det verkar som han har fastnat lite väl hårt i den tyska historien.

Vad menar du? Att den tyska historien enbart innefattar tiden under Hitler när nazisterna styrde?

Han menade nog den delen av den tyska historien

Mycket möjligt, men väldigt många nu för tiden verkar tro att nazi-perioden utgör den tyska historien.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
MrL Med lem
18 december 2008 · 624 Inlägg

Jag undrar när Jonny Stalin, Bertil Lenin & Mats Hussein kommer att "ploppa" ut lol

Ja det finns mycket lustigt folk i denna världen lol

Senast redigerat av MrL (18 december 2008)

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Alecci
18 december 2008 · 2 014 Inlägg

MrL skrev:
Jag undrar när Jonny Stalin, Bertil Lenin & Mats Hussein kommer att "ploppa" ut lol

Ja det finns mycket lustigt folk i denna världen lol

Efternamnet Stalin finns redan i Sverige i alla fall, fast tror att det uttalas så som Josef Vissarionovitj uttalade sitt cognomen (stah-lin), till skillnad från hur vi svenskar oftast uttalar det (stal-in).

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang