Upplopp i rosengård

M103
19 december 2008 · 1 570 Inlägg

Nej det är väl AFA, extremvänstern och annat pack som turnerar runt i Sverige och sabbar som vanligt.

expect1991
19 december 2008 · 1 814 Inlägg

henrikh skrev:
Nej det är väl AFA, extremvänstern och annat pack som turnerar runt i Sverige och sabbar som vanligt.

Ja extremhögern är inte så trevlig den heller roll

FreddeK
19 december 2008 ·

Kul att se var skattepengarna tar vägen...verkligen jättekul! Som Firetraxx skrev så är religionen roten till allt ont.

I usa tror man på ufon och i mellanöstern tror man på gud och i sverige tror man på sig själv.

lanred
19 december 2008 · 555 Inlägg

Jag tror inte ens att de som håller på med detta går till moskén för att de som tror på Gud tror inte på våld.

blacken
19 december 2008 ·

tkd_rille skrev:
ja varför ska oskyldiga drabbas av det. synd om de som körde förbi de broar de kasta saker från, synd om brandmännen och synd om fordonen som de förstörde som måste lagas med skattepengar.

finns nog bara en utväg. har de uppehållstillstånd?, inte, då är de bara att börja sålla bland de kriminella och börja boka flygplanet.

Vadå boka flygplan?. En spark i arslet från kajen i Malmö, simma..

Smiley Legitimerad Lamphållare
19 december 2008 · 369 Inlägg

lanred skrev:
Jag tror inte ens att de som håller på med detta går till moskén för att de som tror på Gud tror inte på våld.

Word! e nå ungjävlar som bara vill förstöra, en sak o ge sig på polisen, men när dom ger sig på brandmän som bara vill släcka bränder och inte byr sig om någe annat så blir jag grymt förbannad!

Hoppas att någon tar lagen i egna händer snart och får dessa idioter att "försvinna".

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "
blacken
19 december 2008 ·

Men jag vill inte diskutera religion, roten till allt ont.

Där så har du fel,fel,fel..

Muttley
19 december 2008 ·

blacken skrev:

tkd_rille skrev:
ja varför ska oskyldiga drabbas av det. synd om de som körde förbi de broar de kasta saker från, synd om brandmännen och synd om fordonen som de förstörde som måste lagas med skattepengar.

finns nog bara en utväg. har de uppehållstillstånd?, inte, då är de bara att börja sålla bland de kriminella och börja boka flygplanet.

Vadå boka flygplan?. En spark i arslet från kajen i Malmö, simma..

jo men risken är att de simmar tillbaka dessa bråkstakar isåfall.

nej men religion som firetraxx sade har inte ett enda skit med detta och göra.

blacken
19 december 2008 ·

tkd_rille skrev:

blacken skrev:

tkd_rille skrev:
ja varför ska oskyldiga drabbas av det. synd om de som körde förbi de broar de kasta saker från, synd om brandmännen och synd om fordonen som de förstörde som måste lagas med skattepengar.

finns nog bara en utväg. har de uppehållstillstånd?, inte, då är de bara att börja sålla bland de kriminella och börja boka flygplanet.

Vadå boka flygplan?. En spark i arslet från kajen i Malmö, simma..

jo men risken är att de simmar tillbaka dessa bråkstakar isåfall.

nej men religion som firetraxx sade har inte ett enda skit med detta och göra.

Vi får väl släppa i några steroidpreppade attack sälar efter dom.. big_smile..

Mortalis VW-nörd?
19 december 2008 · 4 332 Inlägg

köp berlinmuren på Ebay bit för bit o bygg upp den där

Senast redigerat av Mortalis (19 december 2008)

Felax
19 december 2008 · 1 963 Inlägg

guwib skrev:
massa texter..

Ja kommer rösta på dig nästa val big_smile

Men are not born - Men are made
Felax
19 december 2008 · 1 963 Inlägg

jonesono skrev:

Ellertz skrev:
Jaa så här blire när sossarna vill ha sitt mångkulturella samhälle. Det funkar inte.

Mångkultur funkar inte i kluster, det funkar när det är utspridet där alla får ta del av samhället och inte blir intränga/skapar sin egen subkultur.

Nämn ett land där det visat sig fungera.. jag vet då inget.

Men are not born - Men are made
Rquired Allmänt envis
19 december 2008 · 12 512 Inlägg

blacken skrev:

tkd_rille skrev:

blacken skrev:

Vadå boka flygplan?. En spark i arslet från kajen i Malmö, simma..

jo men risken är att de simmar tillbaka dessa bråkstakar isåfall.

nej men religion som firetraxx sade har inte ett enda skit med detta och göra.

Vi får väl släppa i några steroidpreppade attack sälar efter dom.. big_smile..

Haha, har du några hemma då big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
blacken
19 december 2008 ·

Rquired skrev:

blacken skrev:

tkd_rille skrev:

jo men risken är att de simmar tillbaka dessa bråkstakar isåfall.

nej men religion som firetraxx sade har inte ett enda skit med detta och göra.

Vi får väl släppa i några steroidpreppade attack sälar efter dom.. big_smile..

Haha, har du några hemma då big_smile

Naee, jag käkade upp mina kvarvarande förr Julen, men jag ska knacka på hos grannen och fråga om dom har en kopp attacksälar att låna.. tongue

Mortalis VW-nörd?
19 december 2008 · 4 332 Inlägg

Felax skrev:

jonesono skrev:

Ellertz skrev:
Jaa så här blire när sossarna vill ha sitt mångkulturella samhälle. Det funkar inte.

Mångkultur funkar inte i kluster, det funkar när det är utspridet där alla får ta del av samhället och inte blir intränga/skapar sin egen subkultur.

Nämn ett land där det visat sig fungera.. jag vet då inget.

Japan. Finns nästan lika många religioner som människor där

Merclone Leg. Spådam
19 december 2008 · 816 Inlägg

Jag förstår faktiskt inte riktigt vad problemet är. Lokalen de var i var mögelskadad och allmänt nergången, vilket i sig inte är trevligt. 2006 sades deras kontrakt upp och sen gick det fram och tillbaka tills de blev "utkastade" ur källarmosken för ett tag sen. Men (allt jag skriver baseras på Debatt från igår) de har redan fått en ny lokal att ha som moske. Dessutom finns den stora mosken inom definitivt rimligt avstånd. Men de som haft "källarmosken" som bas vill inte gå dit av någon anledning. Och visst, med bön fem gånger om dagen kan man ju köpa att det minsta avståndet blir en pain in the ass. Men som sagt, det finns en ny lokal på närmare håll de kan gå till. Att bete sig som en idiot för att få som man vill är inget vidare. Och är det något jag lärt mig så är det "kill them with kindness", resonera, diskutera men ställ för böveln inte till trubbel. Demonstration är en sak men att starta ett litet krig tar allt till en helt ny nivå.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Merclone Leg. Spådam
19 december 2008 · 816 Inlägg

Mortalis skrev:

Felax skrev:

jonesono skrev:

Mångkultur funkar inte i kluster, det funkar när det är utspridet där alla får ta del av samhället och inte blir intränga/skapar sin egen subkultur.

Nämn ett land där det visat sig fungera.. jag vet då inget.

Japan. Finns nästan lika många religioner som människor där

Haha, men det är ju bara för att alla japanska religioner går ut på att vara snäll. Kanske lite över en kam, men det finns ju en etnisk snällhet i Japan.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
blacken
19 december 2008 ·

Felax skrev:

jonesono skrev:

Ellertz skrev:
Jaa så här blire när sossarna vill ha sitt mångkulturella samhälle. Det funkar inte.

Mångkultur funkar inte i kluster, det funkar när det är utspridet där alla får ta del av samhället och inte blir intränga/skapar sin egen subkultur.

Nämn ett land där det visat sig fungera.. jag vet då inget.

USA..

NeonX
19 december 2008 ·

blacken skrev:

Men jag vill inte diskutera religion, roten till allt ont.

Där så har du fel,fel,fel..

Vill du förklara det närmare?

FreddeK
19 december 2008 ·

lanred skrev:
Jag tror inte ens att de som håller på med detta går till moskén för att de som tror på Gud tror inte på våld.

Många som krigar i guds namn...eller ja försöker.

Senast redigerat av Freddeponken (19 december 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang