Lita INTE på poliserna

Ghost Rider
10 mars 2006 · 466 Inlägg
Christer *Dieselkungen*
BMW 430D Grand Coupe "Dieselmonstret 2.0" (2015)
Tonkpils blyfot
10 mars 2006 · 117 Inlägg

dessa trafikpoliser usch !

Lone Star
10 mars 2006 · 1 231 Inlägg

tycker dom borde arkivera alla filmer. Kan ju inte vara speciellt svårt eller dyrt. Är ju precis som de säger, helt omöjligt att få rätt mot en polis annars..

Mitt projekt: Evo III
Johanromeo155 Såld på Italienare
10 mars 2006 · 579 Inlägg

Alla kan väl göra misstag?

peternb84
10 mars 2006 · 199 Inlägg

undrar om polisen hade på blåljusen när dom körde i 110-120 på en väg som inte var motorväg...

Mr Lemon Satans Kung
10 mars 2006 · 467 Inlägg

Tyckte Poliserna gjorde helt rätt..Klart dom ska bötfälla först o ställa frågor sen och göra sig av med allt bevismatrial.
Tycker att dom skulle börja arbeta på ackord och bötfälla i förebyggande syfte så att dom tjänar lite pengar..
Det är Poliserna som är offren i denna sekvens dom vill ju bara visa att dom också kan!!

En Polis får inte tveka att slå till!!

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se
NiTroN
10 mars 2006 · 115 Inlägg

va snackar du om, Lemon? vaddå helt rätt? du såg ju själv att de gjorde helt fel... gnugga ögonen och kolla igen

Ground Zero från www.Blekingebilradio.com
http://www.x40nordic.com/viewtopic.aspx?tid=360824 min co-pilot Micke i slipning!
Creepshow Drummer
10 mars 2006 · 53 Inlägg

peternb84 skrev:
undrar om polisen hade på blåljusen när dom körde i 110-120 på en väg som inte var motorväg...

Finns inget i lagen som säger att polisen behöver använda blåljus/sirener vid hastighetsöverskridande(uttryckning).
Är ju en fördel om det har dem på....men som sagt de behöver inte.

Mr Lemon Satans Kung
10 mars 2006 · 467 Inlägg

NiTroN skrev:
va snackar du om, Lemon? vaddå helt rätt? du såg ju själv att de gjorde helt fel... gnugga ögonen och kolla igen

Kul att du har koll på vad man menar...Men jag begär inte att du ska fatta!!!Det var lite satir i det jag mena..

Men nu har jag ju berättat det...

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se
GTIClubsport
10 mars 2006 · 451 Inlägg

Vadåå polisen har rätt ?? .. polisen har inget annat för sig än att skriva böter det blir flera transportråner varför går de inte och tar fast tjuvarna för ???? .. FÖR att de inte kan å för att få tebax de pengarna som e borta står de å skriver böter till okysldiga människor kanske blir några av me sina körkort .. !

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!
Volkswagen GTI Clubsport "Max Utrustad" (2017)
BMW Alpina B3 Biturbo "Alpina B3 Nr 002" (2007)
opelmtx
14 mars 2006 ·

Säger bara fy fan! lika dant när dom ringer till ledningscentralen o frågar vad dom kan sätta dit en för om dom inte hittat på något bra skälva!

CoSmoZ 2lateuloose
14 mars 2006 · 543 Inlägg

Mr Lemon skrev:
Tyckte Poliserna gjorde helt rätt..Klart dom ska bötfälla först o ställa frågor sen och göra sig av med allt bevismatrial.
Tycker att dom skulle börja arbeta på ackord och bötfälla i förebyggande syfte så att dom tjänar lite pengar..
Det är Poliserna som är offren i denna sekvens dom vill ju bara visa att dom också kan!!

En Polis får inte tveka att slå till!!

hahahaha... ja eller hur! bli polis & känn dej som en kung

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
GurraG INGET ANNAT!!
28 mars 2006 · 1 725 Inlägg

det är för jävligt sånthär ju!! och tyvärr creepshow dom får inte överskrida hastigheten eller göra något annat mot trafikreglerna om dom inte har blåljus/sirener igång

Saabare Avstängd
28 mars 2006 · 1 106 Inlägg

Polisen kan inte göra nåt! Inte ett piss kan de göra! Polisen tror sig maffia. Man kunde se på insider på TV3 då det fanns sveriges lataste poliser. Te.x en gubbe blev intervjuad på TV3 o han var tvungen att hålla fast tjuven o väntade i 45 minuter tills snuten kom. Jäkligt lata poliser!

Livet startar vid 220 km/h
Founder
28 mars 2006 · 1 414 Inlägg

Jag tror att polisen i sverige har det ganska tufft, hur ofta brukar man se en polisbil på vägarna i sverige tex? kanske 1-2 gånger per månad... hur ofta ser man en hastighetskontroll, jag pendlar väldigt ofta mellan Trollhättan - Göteborg och jag har inte sett en kontroll sen i oktober på E6'an... dock på RV45 finns dom i alla fall en gång per månad. Jämför man det här med tex finland, tyskland eller frankrike så är dom mycket mer aktiva där mest på grund av att dom är många fler per kvadrat mil.

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Engen HEAVY METAL
28 mars 2006 · 765 Inlägg

Motståndsrörelsen ( Polisen ) kör ju faktikst själva som dioter dom flesta utav dom så jag tycker att som polis borde man böt fälla sig själv en gång i månaden minst för olika förselser i trafiken per automatik!!  MVH/ adde

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se
Toyota Avensis "Executive" (2003)
Ronnie.L
28 mars 2006 · 914 Inlägg

Tror inte oftast är polisens fel utan det är nog deras system som är för jävla bökigt. Tänk er själv hur mycket papper får dom inte fylla i vid t.ex en misshandel. Om det är så mycket papper vid en liten misshandle tänk er hur mycket dom ska göra för att ta fast t.ex en rånare.
Vore intressant att veta hur många timmar en polis får ägna till att fylla i dokument för varje brott.
Fast visst i detta faller har inte alls gått rätt till.
Höll på å råka ut för nåt liknande själv polisen stod på en rastplats där dom brukar stå å spana. Strax innan den platsen är det 90 jag kom i 100 och saktade ner till 75-80 . Är 70 vid infarten till rastplatsen.
Men senare under kvällen stannar dom mig och säger att det gick lite för fort tidigare.
Glöm det du sa jag till polisen där ni stod körde jag lagligt och innan med för man får köra i 90 strax innan er plats. Efter lite tjafs fram å tillbaka gav dom upp när jag sa vi kunde åka ut å kolla dom ansåg väll att det inte var värt besväret å kolla att dom hade fel  smile

SniZa
28 mars 2006 · 314 Inlägg

Jag blir så trött... dom bara förstör....

Va fan var det för mätning,... Det kan väl inte va godkänt...???? Dom kan aldrig bevisa vad han har kört i.....

Nissan 350z "VSR" (2004)
Modopopcorn
28 mars 2006 · 163 Inlägg

Jag ska bli polis big_smile

Mr Lemon Satans Kung
28 mars 2006 · 467 Inlägg

Jag ska också bli Polis!!

Kul som faan att ge folk böter utan anledning o bete sig som ett äckel!!

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang