Behöver Hjälp Med Min Dekal På Framrutan??!!!

Medde
3 januari 2009 · 183 Inlägg

Tjena!!

Har tänkt beställa dekal på dekaltrim.nu till min framruta... alltså nu menar ja inte på översta framrutan som vissa brukar ha.. ja ska ha  på snedden på passager sidan..den ska gå längst hela rutan ner.Ska ha GARAGET.ORG som dekal...Men ja vet inte vilken storlek ja ska välja??
Någon som kan hjälpa mig?Tacksam för svar!

/Medde T5

Streethawk Billjuds Wannabe
3 januari 2009 · 1 771 Inlägg

Om jag har fattat det rätt så ska du ha dekalen på passagerar sidan och gå längst höger sidan på framrutan?
Lättast vore om du tog en tumstock och mätte hur lång rutan är åt det hållet du hade tänkt.
Men omkring 50-60cm skulle jag chansa på.

//Mvh

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Klaesson
3 januari 2009 · 399 Inlägg

Ja tycker hellre en mindre diskret dekal.

VOLVO for life
Medde
3 januari 2009 · 183 Inlägg

Streethawk skrev:
Om jag har fattat det rätt så ska du ha dekalen på passagerar sidan och gå längst höger sidan på framrutan?
Lättast vore om du tog en tumstock och mätte hur lång rutan är åt det hållet du hade tänkt.
Men omkring 50-60cm skulle jag chansa på.

//Mvh

Okej smile Tack!

Medde
3 januari 2009 · 183 Inlägg

Klaesson skrev:
Ja tycker hellre en mindre diskret dekal.

Okej smile

Klaesson
3 januari 2009 · 399 Inlägg

Medde skrev:

Klaesson skrev:
Ja tycker hellre en mindre diskret dekal.

Okej smile

Men välj själv de e ju din bil big_smile

VOLVO for life
Manne_11
3 januari 2009 · 193 Inlägg

gå in på graphicline.se eller ring.. dom finns i täby kyrkby och monterar på plats om du skulle vilja ha hjälp.. stora dekaler är oftast knepiga att få på utan att få luftbubblor... smile

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
BMW 520d "D.D" (2010)
gravityone Fixare
3 januari 2009 · 321 Inlägg

ett tips. Välj en dekal där du bara har konturerna. (kan kolla på min saab om du inte förstår vad jag menar) och inte en ifylld. Dom tar mer från synfältet än vad man tror. har testat båda och kommer bara ha konturer i framrutan i framtiden.

Lone Star Garage
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
skogenracing xcOOb
3 januari 2009 · 388 Inlägg

50cm kör vi på våra klibbor på skogenracing o dom passar dom flesta rutorna.. gå till din lokale dekal/reklam firma o gör istället, de är billigare..

MilleN
4 januari 2009 · 9 108 Inlägg

Antar att du menar så här?

https://www1.garaget.org/archive/1/736/104801/104801-1029736.jpg


Det på bilden är i alla fall varianten med min personliga adress och Garaget.org ovanför från dekaltrim som jag helt enkelt klippte i två delar. 90cm dekal beställde jag så blev det lagom. Vill du bara ha Garaget.org är det ju bara att mäta med ett måttband och se hur mycket du behöver och beställa därefter tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang