Osmakliga o sönderstylade BMW M3s?

Spethz_
3 januari 2009 · 212 Inlägg

262turbo skrev:
du har helt rätt tycker att radband och kulsäten och persiskamattor passar mycke bättre på en bmw.... absolut ingen plast... smile

Haha, där du! ;D

Sarge
3 januari 2009 · 2 337 Inlägg

Allting är ju som bekant subjektivt. Det är omöjligt att tala om för någon vad som är snyggt och fult, det handlar om ens egna personliga uppfattning. Därför tycker jag att det känns lite meningslöst att tycka saker om folks bilar, de har förmodligen gjort bilen till något som är snyggt i deras ögon, och då må de ju ha den så. Just my $.02.

-Akerfeldt-
3 januari 2009 · 2 638 Inlägg

Sarge skrev:
Allting är ju som bekant subjektivt. Det är omöjligt att tala om för någon vad som är snyggt och fult, det handlar om ens egna personliga uppfattning. Därför tycker jag att det känns lite meningslöst att tycka saker om folks bilar, de har förmodligen gjort bilen till något som är snyggt i deras ögon, och då må de ju ha den så. Just my $.02.

Precis, alla tycker ju olika vad som är snyggt eller inte. Något som någon tycker är det finaste han sett kan någon annan nästan spy av. Smaken är ju delad, och tur är väl det. Tråkigt om alla körde samma sak, som såg likadana ut.

Sen angående stylade m3:or så är min personliga åsikt att orginal är snyggast, cleant ska det vara.

vanten06
3 januari 2009 · 342 Inlägg

Håller med. Det värsta som finns är kjolpaket med stora nät i. även lexusbakljus faller mig inte alls i smaken. mm mm.

En M3 är så pass snygg orginal, kolla min m3 bland Gamla fordon, så tycker jag en m3:a ska se ut.

FreddeK
3 januari 2009 ·

vissa modeller är fulländande från början och behöver inte stylas sönder. En m3a tycker jag kan få vara en m3a...smile

FreddeK
3 januari 2009 ·

bmx skrev:
men låt folk styla hur dom vill!

Nej det borde vara olagligt! Då dom vistas i allmänhet borde vissa bilar bli tagna för ofredande etc...

terazzi
3 januari 2009 ·

Gillar inte BMW normalt men en E30 M3 och nya M3an är najs big_smile men man kan ju förfina dem med wink tex Karlsson lr om det e Ericsson Concept/som är en Amuse europeiska styling avdelning wink massa kolfiber på deras bmw big_smile och dem ser tokbra ut med wink samt titan avgas system etc!

262turbo
4 januari 2009 · 1 004 Inlägg

terazzi skrev:
Gillar inte BMW normalt men en E30 M3 och nya M3an är najs big_smile men man kan ju förfina dem med wink tex Karlsson lr om det e Ericsson Concept/som är en Amuse europeiska styling avdelning wink massa kolfiber på deras bmw big_smile och dem ser tokbra ut med wink samt titan avgas system etc!

ö är det inte mercedes som carlsson gör eftermarknads grejor till?....

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
Kim2000
4 januari 2009 · 219 Inlägg

Freddeponken skrev:

bmx skrev:
men låt folk styla hur dom vill!

Nej det borde vara olagligt! Då dom vistas i allmänhet borde vissa bilar bli tagna för ofredande etc...

WORD
http://www.blocket.se/vi/19476402.htm?ca=17_s

Senast redigerat av Kim2000 (4 januari 2009)

Team-Adolfsson Gödseldräng
4 januari 2009 · 4 529 Inlägg

detta är en redigt snyggt stylad M3a i mina ögon
https://www1.garaget.org/gallery/archive/22688/423183_l1f0a7.jpg

dock var den snäppet snyggare innan han byggde om den men men showbil

Volvo_Performance
4 januari 2009 · 78 Inlägg

262turbo skrev:
du har helt rätt tycker att radband och kulsäten och persiskamattor passar mycke bättre på en bmw.... absolut ingen plast... smile

Det är ju för att dom inte ens kan dra i en självborrande plåtskruv själva, det blir ett för stort steg från kamel till bil liksom. lol

Volvo 740 "Saffran" (1987)
Nathi
4 januari 2009 · 100 Inlägg

Synd att dom inte tog en vanlig E-36 som grundbil.
Trenden har ju varit plastkit ett par år nu.
Tror det är mest synd om dom som hakat på trenden och inte blir klara med sin styling.

TRYIT Teddan
4 januari 2009 · 2 495 Inlägg

Kim2000 skrev:

Freddeponken skrev:

bmx skrev:
men låt folk styla hur dom vill!

Nej det borde vara olagligt! Då dom vistas i allmänhet borde vissa bilar bli tagna för ofredande etc...

WORD
http://www.blocket.se/vi/19476402.htm?ca=17_s

fy fan vad den såg ut.

en del har verkligen ingen smak

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
SoL Eigenbrötler
4 januari 2009 · 1 237 Inlägg

evilaudio skrev:

Lindberg88 skrev:

evilaudio skrev:
men hur j-vla kul e de å ha en orginal bil??

hellre det än en ful bil.

tur att alla tycker olika då.. själv anser ja att en bil som e orginal e bara ett bevis på att personen som äger bilen är ohändig elle feg..tongue

Eller ointresserad?

Opel Rekord Coupé "Sopel" (1968)
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
4 januari 2009 · 3 585 Inlägg

Håller delvis med dig.

Extremt kul att bygga på e36 karossen för att det finns så extremt mycket efftermarknads brylar så att man kan göra olika kombinationer utan att se ut som alla andra e36or  ändå.

Dock skulle JAG aldrig bygga om en m3a men än svarta gälar nya lampor och ett ordentligt väghållningsätt.

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
Saab_Diana
4 januari 2009 · 401 Inlägg

det är ju snävt,om man inte klär sin bil med ufokjolar o lufthål överallt då är man både ointresserad,feg och ohändig.Men om man gör det,har man varken smak,bra syn eller stor **k ??

Saab 9-5 "AERO" (2001)
BMW 535 "i" (2012)
Saab 9-5 "2.0" (2000)
TRYIT Teddan
4 januari 2009 · 2 495 Inlägg

Saab_Diana skrev:
det är ju snävt,om man inte klär sin bil med ufokjolar o lufthål överallt då är man både ointresserad,feg och ohändig.Men om man gör det,har man varken smak,bra syn eller stor **k ??

så jävla sant

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Grotesk
4 januari 2009 · 260 Inlägg

Saab_Diana skrev:
det är ju snävt,om man inte klär sin bil med ufokjolar o lufthål överallt då är man både ointresserad,feg och ohändig.Men om man gör det,har man varken smak,bra syn eller stor **k ??

Ja, det är hårt att vara BMW-ägare. wink

Senast redigerat av Grotesk (4 januari 2009)

Saab 900 S (1990)
terazzi
4 januari 2009 ·

http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=196986
Här har ni den M3an jag menar big_smile det e iaf smakfull styling till skillnad mot den dära gula tongue
Karlsson hette dem wink en avdelning till välkända AMUSE wink

peegee Forummoderator
4 januari 2009 · 2 924 Inlägg

Volmod skrev:

bjoorniiee skrev:
Nödvändigt att starta en tråd om det här? Vore kanske bättre med en blogg ?

Ar det nån du ska vända dig till angående den här frågan så är du ju inte trådskaparn utan moderatorerna...

Hur menar du nu?? roll Utveckla gärna detta...

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang