Ang invandrare och upplopp i Rosengård!!!

ErnadG
8 januari 2009 · 212 Inlägg

Sett många diskussioner om oss invandrare och problemen i Rosengård, hur vi rånar er Svenskar, förstör ert land, ökar brottsligheten m.m.

Ta en titt på den här dokumentären och säg mig vad ni hade gjort, om ni hade levt ett vanligt liv, efter 10 år av klagomål och fortfarande ingen hjälp.
Så snälla tyck inte så mycket synd om er svenskar, många invandrare har det hundra gånger värre än att bli rånad på en fattig mobil eller 200kr.
Jag håller med det är fel men ser inget större fel än detta som dessa människor blit utsatta för.

http://svt.se/svt/road/Classic/shared/m … p;lpos=101

Jimmy_N Makaronborrare
8 januari 2009 · 993 Inlägg

Varför göra en ny tråd när det redan finns en om Rosengård?

Senast redigerat av calibra1992 (8 januari 2009)

TFkarlsson Varningar. 36
8 januari 2009 · 1 200 Inlägg

ASSÅ VAFAN? Det där är ju heeeeeeeeelt jävla sjukt!

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Fredrik_Rangert Egenföretagare
8 januari 2009 · 999 Inlägg

Den kåken ser ju rivningsfärdig ut från det man fick se i filmen.
Det konstigaste är att folk bor kvar, flytta till en annan stad som har en normal bostadssituation istället för att starta upplopp...

TFkarlsson Varningar. 36
8 januari 2009 · 1 200 Inlägg

weeeman skrev:
Den kåken ser ju rivningsfärdig ut från det man fick se i filmen.
Det konstigaste är att folk bor kvar, flytta till en annan stad som har en normal bostadssituation istället för att starta upplopp...

Mm men hur lätt tror du det är för dom att hitta en annan plats att bo på? Se hela så fattar du!

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Fredrik_Rangert Egenföretagare
8 januari 2009 · 999 Inlägg

TFkarlsson skrev:

weeeman skrev:
Den kåken ser ju rivningsfärdig ut från det man fick se i filmen.
Det konstigaste är att folk bor kvar, flytta till en annan stad som har en normal bostadssituation istället för att starta upplopp...

Mm men hur lätt tror du det är för dom att hitta en annan plats att bo på? Se hela så fattar du!

Jag har sett hela!
Jag menar inte en annan lägenhet i Malmö/Rosengård ifall du läser mitt inlägg! En annan stad!

Hamilton
8 januari 2009 · 8 864 Inlägg

bmw530iA skrev:
Sett många diskussioner om oss invandrare och problemen i Rosengård, hur vi rånar er Svenskar, förstör ert land, ökar brottsligheten m.m.

Ta en titt på den här dokumentären och säg mig vad ni hade gjort, om ni hade levt ett vanligt liv, efter 10 år av klagomål och fortfarande ingen hjälp.
Så snälla tyck inte så mycket synd om er svenskar, många invandrare har det hundra gånger värre än att bli rånad på en fattig mobil eller 200kr.
Jag håller med det är fel men ser inget större fel än detta som dessa människor blit utsatta för.

http://svt.se/svt/road/Classic/shared/m … p;lpos=101

Jag skulle flyttat....

Senast redigerat av Hamilton (8 januari 2009)

Fotograf på tierpidag.se
undergroundracing
8 januari 2009 ·

Huamej, stackars barn att växa upp där.

Zorgetz LaddTrycksMissbrukare
8 januari 2009 · 125 Inlägg

okey att ens bo där nere är ju idiotiskt seriöst. Kan förstå att vissa inte ha något val, men IDIOTERNA till hyresvärdare kan ju sätta sig på en kvast o dra åt pipan.

MEN.... detta förklarar inte till VARFÖR invandrare kommer till sverige & beter sig som dom vore Svenskar & ägde allt vi har ( Drar heller EJ alla över samma kant ). Dagens ungdomliga invandrare vandaliserar, våldtar, gör inbrott, stölder m.m, varför ska vi tycka bra om dom då? Varför ska vi ta in dom i vårat land när dom bara fördärvar för alla oss andra? inklusiven dom invandrare som faktiskt jobbar & sköter sig i sverige? Dom drar ju ner ryktet för dom med? jag är ej rasist, nasist eller nationalist. Jag är Svensk & jag värnar om mitt land, rent ut sagt, sköt er eller åk tillbaka till ert land där ni kan härja som ni vill.

Mvh Zkog

Ellertz Norrlänning
8 januari 2009 · 1 453 Inlägg

Nej men gud vad fel... ja förstår precis varför ni rånar och våldtar oss. Om dessa människor på filmen skaffa sig ett jobb och försörjde sig själva skulle dom inte behöva bo så här. Kolla på trapphuset vad mycket klotter de var. Om dessa människor som bodde i huset skötte sig så skulle dom få det bättre. Men istället låter ni frustrationen gå ut på landet som tog emot er med öppna armar. Om personerna som kommer hit hade varit lika civiliserade som oss svenskar skulle det inte ens blivit krig i erat hemland.

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Zorgetz LaddTrycksMissbrukare
8 januari 2009 · 125 Inlägg

cool Kunde inte sagt det bättre själv !

Goffen Administratör
8 januari 2009 · 2 974 Inlägg

Hänsvisar till den andra tråden

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang