AMG 18 tum original, värde???

ErnadG
13 januari 2009 · 212 Inlägg

Som ni ser på min bil har jag Mercedes AMG 18tums original och funderar på att sälje dom.
Problemet är att jag inte vet vad jag ska sätta upp för pris. Två av fälgarna har mycket lite kantstöttning, knappt märkbart, och då menar jag det när jag säger snackar inte trams.
Annars är framdäcken ok ca 5mm kvar, continental 234/45 och bakdäcken är slut.
Men har 2st Nokian 265/35 stående hemma, vet ej om jag ska ha dom på eller sälja dem separat.

I alla fall kan ni ge förslag på vad ni tycker fälgarna är värda.

-Mackan- Fire And Silk
13 januari 2009 · 2 254 Inlägg

Hör med grabbarna/tjejerna på www.mbsca.com där snackar de i stort sett bara Merca, är själv medlem där och det är väldigt trevligt folk.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
steifan DR!FTT3KN!K3R
13 januari 2009 · 10 427 Inlägg

-Mackan- skrev:
Hör med grabbarna/tjejerna på www.mbsca.com där snackar de i stort sett bara Merca, är själv medlem där och det är väldigt trevligt folk.

Håller med om att det är ett trevligt forum vad jag sett. big_smile

Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
_IsakssoN_
13 januari 2009 · 310 Inlägg

steifan skrev:

-Mackan- skrev:
Hör med grabbarna/tjejerna på www.mbsca.com där snackar de i stort sett bara Merca, är själv medlem där och det är väldigt trevligt folk.

Håller med om att det är ett trevligt forum vad jag sett. big_smile

MBSCA Är väl bästa stället du kan prata merca grejjer med, enligt mig iaf cool

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes
ErnadG
14 januari 2009 · 212 Inlägg

jaaa, men ett par fälgar borde man kunna få svar på här i garaget, ska prova på MBSCA, tack för tipset

Bjork OEM <3
14 januari 2009 · 6 957 Inlägg

Mitt tips: Behåll dem! Varför? Jo för den dagen du säljer bilen så sätter du på dom och säljer dina andra som du ska köpa?! separat.
Alltid bra att kunna återställa sin bil till originalskick eller iallafall ha alla delar till det.

Mvh

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang