Bra pendlarbil för max 8000kr..

jes
18 januari 2009 · 582 Inlägg

EmilHammarlund skrev:
Japanare såklart! Corolla kanske?
Finns inget bättre om man vill ha en problemfri och snål bil.

jag undrar det ja har haft både corolla,camry och en mazda 626 nog fan var det problem med dom minst med camryn men problem fria var dom inte.däremot min mercedes 190(ägt i ca 7år)och inga drift stopp fönsterhissarna bak har lagt av servat den var 2000mil själv där har du en pendlar bil

hej
illegal__driver
18 januari 2009 · 76 Inlägg

utan tvekan honda civic

Volkswagen Touran "DAS AUTO" (2005)
Volkswagen GOLF 4 IV "DAS AUTO" (2000)
Torger Tok i sina bästa dar
18 januari 2009 · 386 Inlägg

Dark_Angel skrev:
Självklart en saab 900 94-96 nånting, ingen skryt bil men så jälva skön att åka i smile komfort till tusen smile

Komfort i saab 900 nu måste du skojja? ja böt åt mig en saab 900 turbo en 98a jag har aldrig åkt så jävla kass bil stolarna e ju skönare i en gammal volvo tamefan, nä tacka vet ja audi skaffa en sån smile

tjooolihoo
Volkswagen Transporter "Skoterbil ljusbygge" (1994)
Volvo v40 2.0 turbo "Blå faran" (2003)
Only-volvo
18 januari 2009 · 685 Inlägg

Om du vill åka billigt köp en nissan micra. Drar ca 0.5l/mil.

No turbo shit - just real power!
Ford Galaxy "Femtio nyanser av vit" (2001)
Volvo 745 GLE "Slitvargen" (1988)
Navkapsel
18 januari 2009 · 4 637 Inlägg

jes skrev:

EmilHammarlund skrev:
Japanare såklart! Corolla kanske?
Finns inget bättre om man vill ha en problemfri och snål bil.

jag undrar det ja har haft både corolla,camry och en mazda 626 nog fan var det problem med dom minst med camryn men problem fria var dom inte.däremot min mercedes 190(ägt i ca 7år)och inga drift stopp fönsterhissarna bak har lagt av servat den var 2000mil själv där har du en pendlar bil

Det finns såklart alltid undantag.

Navkapsel
18 januari 2009 · 4 637 Inlägg

Only-volvo skrev:
Om du vill åka billigt köp en nissan micra. Drar ca 0.5l/mil.

Första generationen Micra är en av de farligaste bilarna som finns när det gäller krocksäkerhet.

Hasselstrom
18 januari 2009 · 796 Inlägg

Torger skrev:

Dark_Angel skrev:
Självklart en saab 900 94-96 nånting, ingen skryt bil men så jälva skön att åka i smile komfort till tusen smile

Komfort i saab 900 nu måste du skojja? ja böt åt mig en saab 900 turbo en 98a jag har aldrig åkt så jävla kass bil stolarna e ju skönare i en gammal volvo tamefan, nä tacka vet ja audi skaffa en sån smile

Undrade också lite vad du tänkte med där om du säger att 900 har komfort till tusen...

Har kört många bilar och när det gäller kass komfort, ingen körglädje och kvalitetskänsla, så ligger den på andra plats på listan...  Den som ligger höst upp på "värstalistan" var en Toyota Carina E från 98... Fruktansvärt tråkig bil ur alla aspekter, dock väldigt lättkört och pålitlig.

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"
evilaudio
18 januari 2009 · 16 195 Inlägg

EmilHammarlund skrev:

Only-volvo skrev:
Om du vill åka billigt köp en nissan micra. Drar ca 0.5l/mil.

Första generationen Micra är en av de farligaste bilarna som finns när det gäller krocksäkerhet.

men INGA bilar e byggda för att krockas me, dom ska köras..wink

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Fredrik_Rangert Egenföretagare
18 januari 2009 · 999 Inlägg

Saab 9000 CS, finns ingen bättre pendlarbil i den prisklassen
Skippa Honda Civic och sånt, skulle aldrig orka pendla med en sådan konservburk.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang