tips på en 18" bas

Tokken Team dBakuten
1 februari 2009 · 3 453 Inlägg

thulle1 skrev:

Tokken skrev:

dbjanoz skrev:
10 burpar? Hur mycket effekt plågas dem med om du behöver byta kon efter endast 10 burpar?

Någonstans mellan 6-8 kW..

då är det inte så konstigt... och hur mycket ström till den effekten? för har man som man ska ha typ 6 till 8 st BRA batteri så är det nog inga problem, min solo x har jag spelat med ett bra tag nu, och när jag spelar musik har jag alltid på "full" volym (minst 80-90%), sen är det klart att det inte är burp, men det säger ändå en hel del, så tror jag att 10 burpar är skitsnack, då är det en kass person bakom volym ratten skulle jag säga, visserligen när jag spelar så går jag aldrig under 12,5 Volt men jag kan tänka mig bajssignalen solox en har fått om den får 8000 watt.. vet man vad man håller på med så håller nog en sån bas ganska länge trots burp, det enda är väl upphängningen blir slappare men det är en helt annan sak.

M.v.h. Emil

Tro vad du vill, jag är ingen jävla klåpare om du trodde det..
Efter 10 burpar lite drygt var det kraftig hängmatta kan jag säga.. Varför argumentera??

Säg vad du vill men nå skit bakom spakarna var det då fan inte!

Fråga Dreddan exempelvis hur kul det är med SoloX i dB-drag, finns en anledning till att han kör DD igen.

Bajssignal säger du.. vad vet du egentligen om ljud??

Herregud!

Inte ofta jag blir irriterad men det där var fan å dra saker över gränsen!

Nej va fan jag koppla in min gamla moped på insignalen med ett 9 volts batteri, för fan va den sket sig.. mad

Senast redigerat av Tokken (1 februari 2009)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Audi-powah
1 februari 2009 · 497 Inlägg

Tokken skrev:

thulle1 skrev:

Tokken skrev:
Någonstans mellan 6-8 kW..

då är det inte så konstigt... och hur mycket ström till den effekten? för har man som man ska ha typ 6 till 8 st BRA batteri så är det nog inga problem, min solo x har jag spelat med ett bra tag nu, och när jag spelar musik har jag alltid på "full" volym (minst 80-90%), sen är det klart att det inte är burp, men det säger ändå en hel del, så tror jag att 10 burpar är skitsnack, då är det en kass person bakom volym ratten skulle jag säga, visserligen när jag spelar så går jag aldrig under 12,5 Volt men jag kan tänka mig bajssignalen solox en har fått om den får 8000 watt.. vet man vad man håller på med så håller nog en sån bas ganska länge trots burp, det enda är väl upphängningen blir slappare men det är en helt annan sak.

M.v.h. Emil

Tro vad du vill, jag är ingen jävla klåpare om du trodde det..
Efter 10 burpar lite drygt var det kraftig hängmatta kan jag säga.. Varför argumentera??

Säg vad du vill men nå skit bakom spakarna var det då fan inte!

Fråga Dreddan exempelvis hur kul det är med SoloX i dB-drag, finns en anledning till att han kör DD igen.

Bajssignal säger du.. vad vet du egentligen om ljud??

Herregud!

Inte ofta jag blir irriterad men det där var fan å dra saker över gränsen!

Nej va fan jag koppla in min gamla moped på insignalen med ett 9 volts batteri, för fan va den sket sig.. mad

måste faktiskt håla med när dreddan är backom testerana då är det nog inte någon bajs signal inte visst han kankse kör slutstegen så dom nästan klipper men vadå då bara för att den nästan klipper så bevisar det inte att signalen är bajs.
tror det inte är signalen eller effekten det är fel på utan soloxens upphäggnar till både spole och kon inte pallar med ordenkliga burpar thats it som sagt det är mer än bas man spelar högt i musik än har i db drag om man inte är miljonär det vill säga:)

Senast redigerat av Audi-powah (1 februari 2009)

Audi S3 "Quattro" (2002)
thulle1
1 februari 2009 · 733 Inlägg

Tokken skrev:

thulle1 skrev:

Tokken skrev:

Någonstans mellan 6-8 kW..

då är det inte så konstigt... och hur mycket ström till den effekten? för har man som man ska ha typ 6 till 8 st BRA batteri så är det nog inga problem, min solo x har jag spelat med ett bra tag nu, och när jag spelar musik har jag alltid på "full" volym (minst 80-90%), sen är det klart att det inte är burp, men det säger ändå en hel del, så tror jag att 10 burpar är skitsnack, då är det en kass person bakom volym ratten skulle jag säga, visserligen när jag spelar så går jag aldrig under 12,5 Volt men jag kan tänka mig bajssignalen solox en har fått om den får 8000 watt.. vet man vad man håller på med så håller nog en sån bas ganska länge trots burp, det enda är väl upphängningen blir slappare men det är en helt annan sak.

M.v.h. Emil

Tro vad du vill, jag är ingen jävla klåpare om du trodde det..
Efter 10 burpar lite drygt var det kraftig hängmatta kan jag säga.. Varför argumentera??

Säg vad du vill men nå skit bakom spakarna var det då fan inte!

Fråga Dreddan exempelvis hur kul det är med SoloX i dB-drag, finns en anledning till att han kör DD igen.

Bajssignal säger du.. vad vet du egentligen om ljud??

Herregud!

Inte ofta jag blir irriterad men det där var fan å dra saker över gränsen!

Nej va fan jag koppla in min gamla moped på insignalen med ett 9 volts batteri, för fan va den sket sig.. mad

har aldrig sagt att du är en klåpare men du är bra på att snacka!

dreddan kör troligtvis dd mest för han är sponsrad eller får ett skitbilligt pris, jag tror inte han hade velat köra med dd hela tiden om han fick betala listpris för dd isället.

jag antar att stegen inte lämnar najs signal under 12 volt? hade din kompis 8 batteri då?

Dreddan burpade 153.X med två solo x 10" 1500 watt rms/st, alltså en totaleffekt på 3000 watt rms, det är ganska bra.

Anledningen till att jag skriver "mot" dig är för att du alltid pratar dd och skriver mot folk själv som inte använder dd eller gillar dd, Du har själv säkert aldrig kört med kicker och därför blir du så vrång när någon inte tycker som du. Personen som startade tråden skrev inte något om burpa, han skrev däremot db, men det behöver definitivt inte betyda burp.

Ta det på PM om du vill fortsätta jiddra

M.v.h. Emil

M.v.h. Emil
BMW 545i (2005)
thulle1
1 februari 2009 · 733 Inlägg

Audi-powah skrev:

Tokken skrev:

thulle1 skrev:

då är det inte så konstigt... och hur mycket ström till den effekten? för har man som man ska ha typ 6 till 8 st BRA batteri så är det nog inga problem, min solo x har jag spelat med ett bra tag nu, och när jag spelar musik har jag alltid på "full" volym (minst 80-90%), sen är det klart att det inte är burp, men det säger ändå en hel del, så tror jag att 10 burpar är skitsnack, då är det en kass person bakom volym ratten skulle jag säga, visserligen när jag spelar så går jag aldrig under 12,5 Volt men jag kan tänka mig bajssignalen solox en har fått om den får 8000 watt.. vet man vad man håller på med så håller nog en sån bas ganska länge trots burp, det enda är väl upphängningen blir slappare men det är en helt annan sak.

M.v.h. Emil

Tro vad du vill, jag är ingen jävla klåpare om du trodde det..
Efter 10 burpar lite drygt var det kraftig hängmatta kan jag säga.. Varför argumentera??

Säg vad du vill men nå skit bakom spakarna var det då fan inte!

Fråga Dreddan exempelvis hur kul det är med SoloX i dB-drag, finns en anledning till att han kör DD igen.

Bajssignal säger du.. vad vet du egentligen om ljud??

Herregud!

Inte ofta jag blir irriterad men det där var fan å dra saker över gränsen!

Nej va fan jag koppla in min gamla moped på insignalen med ett 9 volts batteri, för fan va den sket sig.. mad

måste faktiskt håla med när dreddan är backom testerana då är det nog inte någon bajs signal inte visst han kankse kör slutstegen så dom nästan klipper men vadå då bara för att den nästan klipper så bevisar det inte att signalen är bajs.
tror det inte är signalen eller effekten det är fel på utan soloxens upphäggnar till både spole och kon inte pallar med ordenkliga burpar thats it som sagt det är mer än bas man spelar högt i musik än har i db drag om man inte är miljonär det vill säga:)

Likspänning = döden för talspolar har du inte hört talas om det? du är så duktig på att googla allt utan erfarenhet  :p

M.v.h. Emil
BMW 545i (2005)
omegaman1
1 februari 2009 · 297 Inlägg

två ruggiga 18 tummare som jag själv har spelat/tävlat med kan jag rekommendera varmt till trådskaparen .
RE MT 18 , brutal best som tål att misshandlas med mycket effekt ,extremt mkt djupbas .
impact 6718svc , mer "finlir" om man kan säga så om en 18 tummare , men fortfarande högtspelande bas .

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .
Opel Insignia "autobahn-loket" (2009)
Audi-powah
1 februari 2009 · 497 Inlägg

okej om i säger såhär hur vet du att slutsteget skikar ut likspänning om den inte går under stegets angivna volt register och den klipper inter för att han gick under volten den klipper antagligen för att han lastar ner steget för mycket.
och jag visste självklart att ett steg "UTAN VOLTDIPPS SKYDD" skickar ut likspänning om du går under en viss spänning.
om skyddet  finns där så klipper steget och går i protect eller nått det är nog inte stor risk om man inte tar väck sådana skydd ifrån steget.
och en sak till thulle har du erfarenhet av sådant själv ? alltså har du testat olika steg när steg lämnar likpänning? vid vilken volt etc även om voltdippskydd finns där?
nått som bränner basar däremot är distad singal,hur mycket %i dist tror du det behövs för att bränna en bas även om man har bra ström etc?
om jag skrev något fel här så skriv gärna de rätta resutaten.

Audi S3 "Quattro" (2002)
Morre_W Mr Kock =)
1 februari 2009 · 199 Inlägg

Det thulle mer än gärna får förklara är hur dålig/distad signal gör upphängningen slapp...
Att det kan bränna talspolar det vet jag, men hur det får upphängningen slapp??

O om nu dreddan bara hade 3000WRMS fördelat på 2 st solox, då borde ju upphängningen hållt ännu bättre, o jag vet han märkte klara försämringar uppmätt redan efter mindre än 10 burp...
((Så lite effekt tror ja han aldrig har haft..))

O DD eller inte... DD spelar högst i världen, så enkelt är det... Sen om dom är prisvärda det är en helt annan sak.. Men de klarar många burpar med mycket effekt utan att försämras..  ((Jaaa jag har testat ett antal basar genom tiderna, bl.a. DD...))

Senast redigerat av Morre_W (1 februari 2009)

Morre W, Team KLÅP, Linköping
Svensk Mästare i billjud (spela HÖGT) 5 gånger...
Sponsrad av: www.ljudia.se
thulle1
1 februari 2009 · 733 Inlägg

Audi-powah skrev:
okej om i säger såhär hur vet du att slutsteget skikar ut likspänning om den inte går under stegets angivna volt register och den klipper inter för att han gick under volten den klipper antagligen för att han lastar ner steget för mycket.
och jag visste självklart att ett steg "UTAN VOLTDIPPS SKYDD" skickar ut likspänning om du går under en viss spänning.
om skyddet  finns där så klipper steget och går i protect eller nått det är nog inte stor risk om man inte tar väck sådana skydd ifrån steget.
och en sak till thulle har du erfarenhet av sådant själv ? alltså har du testat olika steg när steg lämnar likpänning? vid vilken volt etc även om voltdippskydd finns där?
nått som bränner basar däremot är distad singal,hur mycket %i dist tror du det behövs för att bränna en bas även om man har bra ström etc?
om jag skrev något fel här så skriv gärna de rätta resutaten.

de flesta steg kan lämna ut likspänning JA, annars hade jag inte haft 4 batteri din dummer :p du hade heller inte behövt 4 batteri om steget inte kan lämna likspänning... du hade klarat dig med 2 eller 3, man spelar inte "mycket högre" med flera batteri än ens ett enda så skillnade mellan 2 och 4 är inte stor.. klart att spänningen sjunker med mindre batteri men under dina 30 sekunder hinner det nog inte påverka mycket. jag vet inte vilka steg som har det skyddat som du pratar om, men det är skillnad på ditt skydd och protect, alla steg har väl protect och stänger av sig vid får låg last eller för låg INSPÄNNING till steget!
Mina steg ska man ivarjefall sluta spela med när de är nere på 11,5 Volt har jag hört men du kanske vet mer!

M.v.h. Emil
BMW 545i (2005)
bmwkvinna
1 februari 2009 · 73 Inlägg

Audi-powah skrev:

bmwkvinna skrev:

BMTech skrev:
Och som vanligt är det mycke DB siffror utan att säga vad sakerna är mätt med.
Sånt har ju betydelse.
Termlab med ton eller musik är det ända som gäller om man frågar mig.
Dock kan man ju mäta ut lite mer hemma med TL eftersom det mesta mäts på tävling med en skiva som har dålig utsignal.
Så att bara säga att man spelar si och så högt är inte av mycke värde.

145db är som sagt inga problem med någon av dem.
Det spelar ju ingen roll igentligen vad det är uppmätt med men eftersom du får alltid ett resultat sen hur troligt det resultatet är pga. instrumentets säkerhet är en annan femma.
Av min erfarenhet så är där inte dålig signal på bassrace skivorna. Folk som säger det gör nog bara det för ursäkter till att dem skulle igentligen spela högre wink plus signalen spelar ingen roll eftersom reglerna är samma för ALLA.

Men heltklart som många säger kicker solo x är en mycket bra bas.

vi snackar esplskivan:P inte bassrace den äger.
bassraceskivan spelar jag jätte högt itongue

okok, Men beror på vilket spår på skivorna ja använder vissa behöver ja bara 1 steg högre på volymen och andra 3-4 exempel (och ändå spelar lägre), för att bassarna ska jobba på mycket. Men sen är det klart det är från spår till spår varierar hyffsat där och i db. Så signalen på espl skulle jag säga är ren och hyffsad kraftig, men dock kan du ju ej jämföra det med en jämn ton för det är andra grejer då. Men att få bassarna att slå på är inga problem på den skivan.

Vad är jätte högt? tongue sjäv skiljer det ej mycket på dem skivorna smile kan till och med spela högre i vissa espl låtan än bassrace låtar smile

Senast redigerat av bmwkvinna (1 februari 2009)

bmwkvinna
1 februari 2009 · 73 Inlägg

Tokken skrev:

dbjanoz skrev:

fr3kazo1d skrev:
tjenare gott folk
har funderingar kring 18" bas vet inte riktigt vilken som vore bäst för db

om ni har några tips så får ni gärna skriva

e lite skeptiskt när det gäller solo-x basen många som får kona om dom ganska snabbt

Tycker inte du behöver vara orolig för att folk konar om sina Solo-X basar. Det är absolut inget fel på dessa basar. Ingen bas är odödlig!

Nej men i längden är det dyrt med SoloX.. tio ordentliga burpar kanske.. Sen e det dags.
Å ja jag har sett det själv.
Så den är kanske inte det självklara valet om man skall köra dB-drag..Tycker jag.

Sen inte sagt att det är dålig bas.. Men den lämpar sig mer för everyday driving i mina ögon.

Han säger väl inget om att burpa?

thulle1
1 februari 2009 · 733 Inlägg

Morre_W skrev:
Det thulle mer än gärna får förklara är hur dålig/distad signal gör upphängningen slapp...
Att det kan bränna talspolar det vet jag, men hur det får upphängningen slapp??

O om nu dreddan bara hade 3000WRMS fördelat på 2 st solox, då borde ju upphängningen hållt ännu bättre, o jag vet han märkte klara försämringar uppmätt redan efter mindre än 10 burp...
((Så lite effekt tror ja han aldrig har haft..))

O DD eller inte... DD spelar högst i världen, så enkelt är det... Sen om dom är prisvärda det är en helt annan sak.. Men de klarar många burpar med mycket effekt utan att försämras..  ((Jaaa jag har testat ett antal basar genom tiderna, bl.a. DD...))

jag vet ingenting om dreddans upphängning på hans solo x 10or, jag mena bara att de e goa basar
det med dålig signal så menar jag självklart att spolen blir grillad inget om upphängningen. Men man kan nog uppnå ordentlig slagläng med 1500 watt rms/st till basarna så upphängningen pajjar/blir sliten så det är iof inget konstigt.

Jag gillar bara inte folk som pratar om saker som de inte ens ägt/nyttjat. sen vad någon annan har gjort är nåt helt annat. kona om dd går oftast inte att göra själv det stör jag mig på, plus att dd skulle hålla bra vet jag inte mycket om, dreddan bränner/pajjar upphängningen på många dd basar också kan jag lova, läs hans trådar på lazzat, där skriver han när det sker olyckor också faktiskt. Jag vill egentligen bara ha fram att så fort någon klagar på något så har den personen aldrig själv kört med basen/steget eller vad det nu är.

Senast redigerat av thulle1 (1 februari 2009)

M.v.h. Emil
BMW 545i (2005)
bmwkvinna
1 februari 2009 · 73 Inlägg

Tokken skrev:

thulle1 skrev:

Tokken skrev:
Någonstans mellan 6-8 kW..

då är det inte så konstigt... och hur mycket ström till den effekten? för har man som man ska ha typ 6 till 8 st BRA batteri så är det nog inga problem, min solo x har jag spelat med ett bra tag nu, och när jag spelar musik har jag alltid på "full" volym (minst 80-90%), sen är det klart att det inte är burp, men det säger ändå en hel del, så tror jag att 10 burpar är skitsnack, då är det en kass person bakom volym ratten skulle jag säga, visserligen när jag spelar så går jag aldrig under 12,5 Volt men jag kan tänka mig bajssignalen solox en har fått om den får 8000 watt.. vet man vad man håller på med så håller nog en sån bas ganska länge trots burp, det enda är väl upphängningen blir slappare men det är en helt annan sak.

M.v.h. Emil

Tro vad du vill, jag är ingen jävla klåpare om du trodde det..
Efter 10 burpar lite drygt var det kraftig hängmatta kan jag säga.. Varför argumentera??

Säg vad du vill men nå skit bakom spakarna var det då fan inte!

Fråga Dreddan exempelvis hur kul det är med SoloX i dB-drag, finns en anledning till att han kör DD igen.

Bajssignal säger du.. vad vet du egentligen om ljud??

Herregud!

Inte ofta jag blir irriterad men det där var fan å dra saker över gränsen!

Nej va fan jag koppla in min gamla moped på insignalen med ett 9 volts batteri, för fan va den sket sig.. mad

Då hadet kanske lite med användaren att göra wink Har för mig dbakuten burpat med en solo x riktigt högt!
Men som sagt här står inget om burpa i tråden hmm

Senast redigerat av bmwkvinna (1 februari 2009)

ROE
1 februari 2009 · 336 Inlägg

Audi-powah skrev:
okej om i säger såhär hur vet du att slutsteget skikar ut likspänning om den inte går under stegets angivna volt register och den klipper inter för att han gick under volten den klipper antagligen för att han lastar ner steget för mycket.
och jag visste självklart att ett steg "UTAN VOLTDIPPS SKYDD" skickar ut likspänning om du går under en viss spänning.
om skyddet  finns där så klipper steget och går i protect eller nått det är nog inte stor risk om man inte tar väck sådana skydd ifrån steget.
och en sak till thulle har du erfarenhet av sådant själv ? alltså har du testat olika steg när steg lämnar likpänning? vid vilken volt etc även om voltdippskydd finns där?
nått som bränner basar däremot är distad singal,hur mycket %i dist tror du det behövs för att bränna en bas även om man har bra ström etc?
om jag skrev något fel här så skriv gärna de rätta resutaten.

"om jag skrev något fel här så skriv gärna de rätta resutaten."
Googel kan väl ej ha fel tongue

//
Roe
ROE
1 februari 2009 · 336 Inlägg

Audi-powah skrev:

jonash skrev:

Audi-powah skrev:
vi snackar esplskivan:P inte bassrace den äger.
bassraceskivan spelar jag jätte högt itongue

"Bassraceskiva"? Du menar vilken skiva som helst? För det finns ingen dedikerad Bassrace-skiva...

Vad gäller ESPL skiva så kommer dina resultat variera mellan 135-145.....beroende på vilken låt som lottas.

/Jonas

fel dom kommer variera imellan 140-148+ när ja är klar wink

du är vild tongue

//
Roe
Audi-powah
1 februari 2009 · 497 Inlägg

ROE skrev:

Audi-powah skrev:
okej om i säger såhär hur vet du att slutsteget skikar ut likspänning om den inte går under stegets angivna volt register och den klipper inter för att han gick under volten den klipper antagligen för att han lastar ner steget för mycket.
och jag visste självklart att ett steg "UTAN VOLTDIPPS SKYDD" skickar ut likspänning om du går under en viss spänning.
om skyddet  finns där så klipper steget och går i protect eller nått det är nog inte stor risk om man inte tar väck sådana skydd ifrån steget.
och en sak till thulle har du erfarenhet av sådant själv ? alltså har du testat olika steg när steg lämnar likpänning? vid vilken volt etc även om voltdippskydd finns där?
nått som bränner basar däremot är distad singal,hur mycket %i dist tror du det behövs för att bränna en bas även om man har bra ström etc?
om jag skrev något fel här så skriv gärna de rätta resutaten.

"om jag skrev något fel här så skriv gärna de rätta resutaten."
Googel kan väl ej ha fel tongue

Jag kollar inte på google jag kollar på personner som testar och har kunskapp om det tex lazzat soundpressure osv.

Audi S3 "Quattro" (2002)
Audi-powah
1 februari 2009 · 497 Inlägg

ROE skrev:

Audi-powah skrev:

jonash skrev:
"Bassraceskiva"? Du menar vilken skiva som helst? För det finns ingen dedikerad Bassrace-skiva...

Vad gäller ESPL skiva så kommer dina resultat variera mellan 135-145.....beroende på vilken låt som lottas.

/Jonas

fel dom kommer variera imellan 140-148+ när ja är klar wink

du är vild tongue

om man inte är vild så är man mess/soffliggare skämt o sido wink

Senast redigerat av Audi-powah (1 februari 2009)

Audi S3 "Quattro" (2002)
ROE
1 februari 2009 · 336 Inlägg

Audi-powah skrev:

ROE skrev:

Audi-powah skrev:
fel dom kommer variera imellan 140-148+ när ja är klar wink

du är vild tongue

om man inte är vild så är man mess/soffliggare skämt o sido wink

haha kommer från killen som sover till 2-3 på eftermidagen när man ska börja jobba/bygga m.m. vid 10 tiden tongue Men att dra till med någon du inte vet någont om än är ju vilt tongue va det inte micke som sa att man knappt spelade 130 db i vissa spår tongue och du vet hans effekt tongue

Senast redigerat av ROE (1 februari 2009)

//
Roe
ROE
1 februari 2009 · 336 Inlägg

Audi-powah skrev:

ROE skrev:

Audi-powah skrev:
okej om i säger såhär hur vet du att slutsteget skikar ut likspänning om den inte går under stegets angivna volt register och den klipper inter för att han gick under volten den klipper antagligen för att han lastar ner steget för mycket.
och jag visste självklart att ett steg "UTAN VOLTDIPPS SKYDD" skickar ut likspänning om du går under en viss spänning.
om skyddet  finns där så klipper steget och går i protect eller nått det är nog inte stor risk om man inte tar väck sådana skydd ifrån steget.
och en sak till thulle har du erfarenhet av sådant själv ? alltså har du testat olika steg när steg lämnar likpänning? vid vilken volt etc även om voltdippskydd finns där?
nått som bränner basar däremot är distad singal,hur mycket %i dist tror du det behövs för att bränna en bas även om man har bra ström etc?
om jag skrev något fel här så skriv gärna de rätta resutaten.

"om jag skrev något fel här så skriv gärna de rätta resutaten."
Googel kan väl ej ha fel tongue

Jag kollar inte på google jag kollar på personner som testar och har kunskapp om det tex lazzat soundpressure osv.

haha kollar du på personerna wink kollar du inte på deras projekt/tester tongue

//
Roe
Audi-powah
1 februari 2009 · 497 Inlägg

ROE skrev:

Audi-powah skrev:

ROE skrev:
du är vild tongue

om man inte är vild så är man mess/soffliggare skämt o sido wink

haha kommer från killen som sover till 2-3 på eftermidagen när man ska börja jobba/bygga m.m. vid 10 tiden tongue Men att dra till med någon du inte vet någont om än är ju vilt tongue va det inte micke som sa att man knappt spelade 130 db i vissa spår tongue och du vet hans effekt tongue

jag vaknar faktiskt 1100 och sen på för fullt med bygget big_smile och sen går man ifrån garaget 2100:P
och sen det angående spår varför skulle de välja ett spår som suger bassmässigt på en tävling?

Senast redigerat av Audi-powah (1 februari 2009)

Audi S3 "Quattro" (2002)
evilaudio
1 februari 2009 · 16 195 Inlägg

Audi-powah skrev:

ROE skrev:

Audi-powah skrev:

om man inte är vild så är man mess/soffliggare skämt o sido wink

haha kommer från killen som sover till 2-3 på eftermidagen när man ska börja jobba/bygga m.m. vid 10 tiden tongue Men att dra till med någon du inte vet någont om än är ju vilt tongue va det inte micke som sa att man knappt spelade 130 db i vissa spår tongue och du vet hans effekt tongue

jag vaknar faktiskt 1100 och sen på för fullt med bygget big_smile och sen går man ifrån garaget 2100:P
och sen det angående spår varför skulle de välja ett spår som suger bassmässigt på en tävling?

vaknar kl 11???   fan då har man ju lunch.  å åka från garaget redan kl 21... nå bra på tv du måste hem till elle.. går man upp kl 11 så kan man ju lätt hålla på till 2-3 på natten-

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang