Tycker det skulle finnas olika klasser på bilutställningar!!

Anderzzon
19 mars 2006 · 35 Inlägg

Jag tycker det borde finnas klasser för sponsrade/ inte sponsrade bilar på utställningar. En byggare som får alla sina grejer av leverantörer kan i princip bygga sin bil hur dom själva vill, medans en " Vanlig" person som stylar sin bil och lägger ner alla sina pengar på sin bil inte har nån chans mot "proffsen"
Fler prisklasser borde finnas..Eller??

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
19 mars 2006 · 1 781 Inlägg

tycker jag me!

Team Insane Racing
Maizer
19 mars 2006 ·

Word!

StiFf Wankel
19 mars 2006 · 1 080 Inlägg

det har du ju rätt i..
hade vissa personer haft mer pengar skulle dom säkert kunna lyckas mycket bättre med sina bilar

MDS Västerås
Lone Star
19 mars 2006 · 1 231 Inlägg

Sen olika klasser för personer med olika inkomst? Det låter ju bra.. men håller det i praktiken?

Mitt projekt: Evo III
Alex_halvordsson
19 mars 2006 · 657 Inlägg

Med det är ju bara så att den med mest pengar vinner, oftast... Själv så tycker jag inte att det är speciellt snyggt med en massa extrema linjer å sånt...  Ska se ut som att bilen gör 300 blås när den står still, då är det snyggt

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik
Volvo 240 (1988)
Chrysler Imperial "392 FirePower HEMI" (1957)
Henrik Elg Bilbyggare!!!
20 mars 2006 · 595 Inlägg

Har jag tyckt i många år! Nu har man knappt råd att vara med och kriga om prispallen...

Ilike
21 mars 2006 · 28 Inlägg

Håller me dej på den pnukten smile

Stargirl
21 mars 2006 · 55 Inlägg

Håller helt och hållet med dej!

xisten sixten
21 mars 2006 · 252 Inlägg

skulle vara schysst om de var klasser där bilarna indelades i hur mycket som är nedlagt på dem, en klass för sponsrade bilar, och en för icke sponsrade bilar, ett annat sätt skulle ju kunna vara hur mycket man köpt bilen för med...

Saibot Webmaster
21 mars 2006 · 133 Inlägg

sponsrad e ju bara löjligt...

Mvh. Tobbe
MilleN
21 mars 2006 · 9 108 Inlägg

Jo det hade ju varit nice.. Jag personligen har klarat mig på sparade/lånade pengar utan en enda sponsor.. Ska få lite rabatt på toning nu men det är det enda!


MEN hur som helst skulle det ALDRIG funka i praktiken, vart skulle gränsen dras liksom? Och vem ska kolla upp det?!? Ska man inte få ha en dekal på bilen eller vaddå?

Det kommer fortsätta som det är nu wink Man ska inte bry sig om pokaler, man ska bry sig om vad man själv tycker om bilen! Sedan är det en bonus om folk är imponerade och tycker bilen är snygg. Jag blir absolut inte lika imponerad på ett helsponsrat bygge som t.ex. Hilmerssons bygge.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang