Angående: Drifting Hudiksvall

LimitedJags
20 februari 2009 · 141 Inlägg

agadiffat_ skrev:
Kommer nog att dyka upp med cossie killern, så skriv upp mej på listan med

härligt att höra smile

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
JPalm
20 februari 2009 · 338 Inlägg

Kan kolla med lite med en från smkSöderhamn om koner imorn och se vad han säger! Är halv bra om de är "50cm" höga koner så syns dom ordenligt även om de skulle bli lite motljus nått liknande. Dom konerna håller hyfsat bra med vill jag säga. Vi har kört över dom en hel del ggr och dom har släpat med under bilarna längre sträcker. Dom håller för mer än man tror tongue

Nissan 200sx S13
Jockefors
20 februari 2009 · 961 Inlägg

JPalm skrev:
Kan kolla med lite med en från smkSöderhamn om koner imorn och se vad han säger! Är halv bra om de är "50cm" höga koner så syns dom ordenligt även om de skulle bli lite motljus nått liknande. Dom konerna håller hyfsat bra med vill jag säga. Vi har kört över dom en hel del ggr och dom har släpat med under bilarna längre sträcker. Dom håller för mer än man tror tongue

tycker ja låter fint big_smile

Pure DieselPower
pars Operatör
21 februari 2009 · 346 Inlägg

agadiffat_ skrev:
Kommer nog att dyka upp med cossie killern, så skriv upp mej på listan med

You no kill cossie! ;( Men sladda ringar runt den får du wink


Vore grymt om vi kunde låna konor från smkSöderhamn! Som sagt verkar dom stå pall för en del stryk.


Ang. publik: Jag skulle tro att vi inte kommer ifrån att folk kommer och kollar... Det blir gärna så, alla vill se. Men få vill köra.
Och om vi tar ngn form av försäkring eller annat som hindrar oss från att ha publik, hur gör vi då med de som ändå kommer? Kastar ruttna ägg efter dom? big_smile

//p

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)
Volvo 144 "Vera" (1971)
Jockefors
21 februari 2009 · 961 Inlägg

pars skrev:

agadiffat_ skrev:
Kommer nog att dyka upp med cossie killern, så skriv upp mej på listan med

You no kill cossie! ;( Men sladda ringar runt den får du wink


Vore grymt om vi kunde låna konor från smkSöderhamn! Som sagt verkar dom stå pall för en del stryk.


Ang. publik: Jag skulle tro att vi inte kommer ifrån att folk kommer och kollar... Det blir gärna så, alla vill se. Men få vill köra.
Och om vi tar ngn form av försäkring eller annat som hindrar oss från att ha publik, hur gör vi då med de som ändå kommer? Kastar ruttna ägg efter dom? big_smile

//p

går de inte o spärra av med nå band då ? är väl 2 infarter va ja vet dit , annars får vi sätta upp skyltar eller nå då .. ja de tål att kluras på , är dom där ändå kastar vi gamla kaktusar och skumbananer på dom cool

Pure DieselPower
JPalm
21 februari 2009 · 338 Inlägg

talibangran skrev:

JPalm skrev:
Kan kolla med lite med en från smkSöderhamn om koner imorn och se vad han säger! Är halv bra om de är "50cm" höga koner så syns dom ordenligt även om de skulle bli lite motljus nått liknande. Dom konerna håller hyfsat bra med vill jag säga. Vi har kört över dom en hel del ggr och dom har släpat med under bilarna längre sträcker. Dom håller för mer än man tror tongue

tycker ja låter fint big_smile

Ska se vad han säger. Kan ju hända att dom inte vill låna ut dom utifall dom har nå eget på gång men tar reda på de idag!

Nissan 200sx S13
pars Operatör
21 februari 2009 · 346 Inlägg

JPalm skrev:
Ska se vad han säger. Kan ju hända att dom inte vill låna ut dom utifall dom har nå eget på gång men tar reda på de idag!

Do it! smile

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)
Volvo 144 "Vera" (1971)
LimitedJags
21 februari 2009 · 141 Inlägg

pars skrev:

agadiffat_ skrev:
Kommer nog att dyka upp med cossie killern, så skriv upp mej på listan med

You no kill cossie! ;( Men sladda ringar runt den får du wink


Vore grymt om vi kunde låna konor från smkSöderhamn! Som sagt verkar dom stå pall för en del stryk.


Ang. publik: Jag skulle tro att vi inte kommer ifrån att folk kommer och kollar... Det blir gärna så, alla vill se. Men få vill köra.
Och om vi tar ngn form av försäkring eller annat som hindrar oss från att ha publik, hur gör vi då med de som ändå kommer? Kastar ruttna ägg efter dom? big_smile

//p

Försäkringar har inget med publik att göra förutom att den skyddar oss om vi kör på nån av dom. men däremot flygfältet. det blev mycket dyrare nämligen om vi skulle ha publik. vi får sätta upp en skylt om "endast förare tillträde" eller nått sånt. det är ju en träning och ingen uppvisning. inte denna gång iaf.
vi kanske måste göra en lista till i detta forum inlägg om dom som ska bara komma och kolla. och dom inte har anmält sig så får dom inte komma in. en sorts VIP- lista tongue

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
JPalm
21 februari 2009 · 338 Inlägg

Det skulle nog gå bra de så länge dom inte skulle använda dom bara! Så skulle höra av mig igen lite närmare när vi vet vilket datum som gäller och så ! Är väll ingen 100% garanti men var nog inga större problem som de lät. Men ska kika på lite ställen om man kanske skulle köpt på sig ett gäng koner om de inte är svin dyrt tongue

Nissan 200sx S13
LimitedJags
21 februari 2009 · 141 Inlägg

JPalm skrev:
Det skulle nog gå bra de så länge dom inte skulle använda dom bara! Så skulle höra av mig igen lite närmare när vi vet vilket datum som gäller och så ! Är väll ingen 100% garanti men var nog inga större problem som de lät. Men ska kika på lite ställen om man kanske skulle köpt på sig ett gäng koner om de inte är svin dyrt tongue

okej, snällt av dom smile

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
JPalm
21 februari 2009 · 338 Inlägg

LimitedJags skrev:

pars skrev:

agadiffat_ skrev:
Kommer nog att dyka upp med cossie killern, så skriv upp mej på listan med

You no kill cossie! ;( Men sladda ringar runt den får du wink


Vore grymt om vi kunde låna konor från smkSöderhamn! Som sagt verkar dom stå pall för en del stryk.


Ang. publik: Jag skulle tro att vi inte kommer ifrån att folk kommer och kollar... Det blir gärna så, alla vill se. Men få vill köra.
Och om vi tar ngn form av försäkring eller annat som hindrar oss från att ha publik, hur gör vi då med de som ändå kommer? Kastar ruttna ägg efter dom? big_smile

//p

Försäkringar har inget med publik att göra förutom att den skyddar oss om vi kör på nån av dom. men däremot flygfältet. det blev mycket dyrare nämligen om vi skulle ha publik. vi får sätta upp en skylt om "endast förare tillträde" eller nått sånt. det är ju en träning och ingen uppvisning. inte denna gång iaf.
vi kanske måste göra en lista till i detta forum inlägg om dom som ska bara komma och kolla. och dom inte har anmält sig så får dom inte komma in. en sorts VIP- lista tongue

Ja, precis! "Press" folket måste ju få komma med tongue hehe ! Men kan ju vara mekare och allmänna medhjälpare som inte bokstavligen kör som måste få befinna sig där. Är väll mer att de inte ska vara "packat" åskådare efter ban kanten som går som publik ?

Nissan 200sx S13
LimitedJags
21 februari 2009 · 141 Inlägg

JPalm skrev:

LimitedJags skrev:

pars skrev:

You no kill cossie! ;( Men sladda ringar runt den får du wink


Vore grymt om vi kunde låna konor från smkSöderhamn! Som sagt verkar dom stå pall för en del stryk.


Ang. publik: Jag skulle tro att vi inte kommer ifrån att folk kommer och kollar... Det blir gärna så, alla vill se. Men få vill köra.
Och om vi tar ngn form av försäkring eller annat som hindrar oss från att ha publik, hur gör vi då med de som ändå kommer? Kastar ruttna ägg efter dom? big_smile

//p

Försäkringar har inget med publik att göra förutom att den skyddar oss om vi kör på nån av dom. men däremot flygfältet. det blev mycket dyrare nämligen om vi skulle ha publik. vi får sätta upp en skylt om "endast förare tillträde" eller nått sånt. det är ju en träning och ingen uppvisning. inte denna gång iaf.
vi kanske måste göra en lista till i detta forum inlägg om dom som ska bara komma och kolla. och dom inte har anmält sig så får dom inte komma in. en sorts VIP- lista tongue

Ja, precis! "Press" folket måste ju få komma med tongue hehe ! Men kan ju vara mekare och allmänna medhjälpare som inte bokstavligen kör som måste få befinna sig där. Är väll mer att de inte ska vara "packat" åskådare efter ban kanten som går som publik ?

jo precis, roligt med lite snygga bilar som kommer och så men man måste veta hur många som kommer så man inte behöver dra folk att dra eller nått tongue

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
JPalm
21 februari 2009 · 338 Inlägg

Ne, precis men vi som ska köra är ju uppskrivna. Sen om Norde kommer ner och vill knäppa kort så vet vi ju vem han är liksom. Dom som inte har nått med ens garaget å göra kan man ju säga åt att på grund a just risken och så så kan vi inte släppa in dom typ tongue

Nissan 200sx S13
LimitedJags
21 februari 2009 · 141 Inlägg

JPalm skrev:
Ne, precis men vi som ska köra är ju uppskrivna. Sen om Norde kommer ner och vill knäppa kort så vet vi ju vem han är liksom. Dom som inte har nått med ens garaget å göra kan man ju säga åt att på grund a just risken och så så kan vi inte släppa in dom typ tongue

ja precis, av säkerhets skäl.

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
pars Operatör
21 februari 2009 · 346 Inlägg

Tvivlar på att det kommer funka sådär jätte bra, men bara det verkligen blir nån som tar tag i det och "kastar ut" folk som kommer oanmälda (oönskat).

Men som sagt, "mekaniker" och "medhjälpare" tycker jag att man ska få ta med sig.

Ska anmäla en till förare:
Jakob Vallin - volvo 940
Han kan nog (lika som jag) inte om det blir för tidigt på säsongen.

Skulle hälsa: "Fan va bra att nån tar tag och gör nått häromkring" smile

Edit:
En till som vill vara med och sladda wink

Markus Björk - volvo 940 eller bmw m5

Senast redigerat av pars (21 februari 2009)

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)
Volvo 144 "Vera" (1971)
Jockefors
21 februari 2009 · 961 Inlägg

pars skrev:
Tvivlar på att det kommer funka sådär jätte bra, men bara det verkligen blir nån som tar tag i det och "kastar ut" folk som kommer oanmälda (oönskat).

Men som sagt, "mekaniker" och "medhjälpare" tycker jag att man ska få ta med sig.

Ska anmäla en till förare:
Jakob Vallin - volvo 940
Han kan nog (lika som jag) inte om det blir för tidigt på säsongen.

Skulle hälsa: "Fan va bra att nån tar tag och gör nått häromkring" smile

är ni rädd att bilarna ska rosta eller är dom nerplockade ?? tongue .. kommer bli kul o se din bil iaf smile

Pure DieselPower
pars Operatör
21 februari 2009 · 346 Inlägg

Nerplockade tongue Min är det inte så mycket att göra på, det är mest för att jag har annat att göra. Ska bygga ut stugan i maj.
Jackes bil är inte klar sen förra årets flygfält då topen gick åt helvete... Det är ju lite klent med jobb nuförtiden sad

Senast redigerat av pars (21 februari 2009)

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)
Volvo 144 "Vera" (1971)
Jockefors
21 februari 2009 · 961 Inlägg

pars skrev:
Nerplockade tongue
Jackes bil är inte klar sen förra årets flygfält då topen gick åt helvete... Det är ju lite klent med jobb nuförtiden sad

okej tongue .. ja de är ju tyvärr de , jag hoppas ja kan köpa dom grejerna ja vill i vår nu när ja jobbar hos farsan .. måste ju sätta sprutt på våfflan big_smile

Pure DieselPower
pars Operatör
21 februari 2009 · 346 Inlägg

Men hua... hemska tanke... Jocke fors i en bil med lite klös i sad

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)
Volvo 144 "Vera" (1971)
Jockefors
21 februari 2009 · 961 Inlägg

pars skrev:
Men hua... hemska tanke... Jocke fors i en bil med lite klös i sad

haha nu ska inte du va sån lol

Pure DieselPower
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang