Rent Skitsnack.....

Razvan
3 november 2006 · 253 Inlägg

Kom precis hem från bion, såg Borat filmen...något av det roligaste jag någonsinn sett...sååå bra
Och nu är det bara heineken som gäller. ha en trevlig helg

precision
3 november 2006 · 2 652 Inlägg

Razvan skrev:
Kom precis hem från bion, såg Borat filmen...något av det roligaste jag någonsinn sett...sååå bra
Och nu är det bara heineken som gäller. ha en trevlig helg

rätt inställning smile du har fått mail

Lindgren_
4 november 2006 · 2 644 Inlägg

Öhöhöhöhöhöh ;D Va en jävla masas skit snack här ;D men jaa de e vell dags o ta ett par runder poker sne sova smile sne imorn då jävlar e de fest big_smile ocj inga tråkiga brudar som ska dit heller ujujuj ;D

Hade bra grabbar och flikcor big_smile

(ursäkta stavningen) är för trött för att ändra men ni ser nog va de står iaf )

Johan Lindgren
precision
4 november 2006 · 2 652 Inlägg

ne dags att sova lite . go natt

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
15 november 2006 · 5 753 Inlägg

jahapp då har man köpt nya sommar fälgar till sierran idag då smile tyckte själv att dom va riktigt snygg smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
15 november 2006 · 3 804 Inlägg

*Tihihihihih* vad händer då pojkar o flickor ^^

iiiiiiiiiiiiiih lalalallala A***********A*D*SS*A gaaaaaah?


Bmw osv..
Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
16 november 2006 · 153 Inlägg

Har suttit här hela dan å ugglat.. men nu e d "Gnite Gnite kompish" som gäller.. Mañana!

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
16 november 2006 · 5 753 Inlägg

även att farsan var in å besiktade sin bmw 535 -89 igår å den gick rakt igenom, inget "bra å veta" eller nånting.. blanka papper yikes de trodde jag fan inte om en gamm bil, men de va ju bra iaf men endå smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Torstensson
16 november 2006 · 115 Inlägg

Spelat lite poker idag gick bra plusa en del frågan är vad man ska göra nu kolla på film kanske är det nån som har nåt film tips kanske ? :smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
16 november 2006 · 5 753 Inlägg

nån som vet nån bra sida där dom säljer billiga bil däck?? jag vill nämligen ha tag på 16" sommar däck med LÅG profil, men jag har lite dåligt med pengar hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
pUs Ûbersturmstekare
16 november 2006 · 534 Inlägg

Jag kan knappt tro det är sant själv, men (pass på nu..)

DOM HAR LYFT SKIFS!

Lindy_C
16 november 2006 · 6 Inlägg

Hm..skit snack..ok..idag har jag gjort absolut minsta möjliga...alltså inte ett skit..hehe=)Duger det som skitsnack?smile

"Jag rullar vidare"
Torstensson
16 november 2006 · 115 Inlägg

volvo_glenne skrev:
nån som vet nån bra sida där dom säljer billiga bil däck?? jag vill nämligen ha tag på 16" sommar däck med LÅG profil, men jag har lite dåligt med pengar hmm

Gå in på www.jmk-falg.se dom brukar fixa fram det mesta

Torstensson
17 november 2006 · 115 Inlägg

Kolla på wheeler dealers dom håller på och fixar till en gammal hedlig saab 900 t16
det går på discovery ska bli kul och se hur den ser ut när dom är klara :smile

Epitaph
17 november 2006 · 835 Inlägg

Torstensson skrev:
Kolla på wheeler dealers dom håller på och fixar till en gammal hedlig saab 900 t16
det går på discovery ska bli kul och se hur den ser ut när dom är klara :smile

Den blir fin som satan, fixar ny inredning osv. big_smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
17 november 2006 · 5 753 Inlägg

jahapp då ska man snart till stan å bowla med syrran då eftersom hon ville umgås osv eftersom hon drar till australien i 6 månader på måndag...


käka pizza å bowla, hehe blir nog trevligt smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Tyron
17 november 2006 · 79 Inlägg

Torstensson skrev:
Kolla på wheeler dealers dom håller på och fixar till en gammal hedlig saab 900 t16
det går på discovery ska bli kul och se hur den ser ut när dom är klara :smile

de avsnittet såg ja me smile

Press any key... were is the "any key"???
pUs Ûbersturmstekare
17 november 2006 · 534 Inlägg

Jag har druckit en och en halv öl och känner mig salongsberusad. Sovdags eller ej? Det är den stora frågan som jag ser det.

precision
17 november 2006 · 2 652 Inlägg

pUs skrev:
Jag har druckit en och en halv öl och känner mig salongsberusad. Sovdags eller ej? Det är den stora frågan som jag ser det.

samma har har druckit 5 st 33cl öl o vet inte om jag ska lägga mej dra ett par till

pUs Ûbersturmstekare
17 november 2006 · 534 Inlägg

precision skrev:

pUs skrev:
Jag har druckit en och en halv öl och känner mig salongsberusad. Sovdags eller ej? Det är den stora frågan som jag ser det.

samma har har druckit 5 st 33cl öl o vet inte om jag ska lägga mej dra ett par till

Vi tar en varsin till, tycker jag, i väntan på att se hur läget utvecklar sig.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang