Rent Skitsnack.....

Drönirettab
18 november 2006 · 21 761 Inlägg

Haha, klockrent. Eller med andra ord "ur-osmutsigt".


Vad är det för skillnad på en struts?.........Båda benen är lika långa, särskilt det högra.

Senast redigerat av Drönirettab (18 november 2006)

favete Gör saker för pengar
18 november 2006 · 75 Inlägg

Hahahaha!!!

Volkswagen Bora "VR6 4motion" (2000)
Hee-Maan
18 november 2006 · 3 113 Inlägg

fyfan vad grym tongue

Semper Fi
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 november 2006 · 5 753 Inlägg

nån som har nå förslag på vad man kan göra en tråkig lördag kväl som denna?? hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Peacerich
18 november 2006 · 273 Inlägg

volvo_glenne skrev:
nån som har nå förslag på vad man kan göra en tråkig lördag kväl som denna?? hmm

Hänga på garaget.org så klart big_smile

¤¤¤Smaken är som röven, klöven¤¤¤
¤¤ Kommentera gärna min bil ¤¤ http://www.youtube.com/user/Mr4ndersson
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 november 2006 · 5 753 Inlägg

Peacerich skrev:

volvo_glenne skrev:
nån som har nå förslag på vad man kan göra en tråkig lördag kväl som denna?? hmm

Hänga på garaget.org så klart big_smile

hehe joo men jag är en "ute människa" (inte enbart vara ute å supa utan asså bara vara ute å hitta på saker) speciellt på helgerna men denna lördag har jag inget å göra hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
il duce
18 november 2006 · 69 Inlägg

jag har kört över min farmor idag så det blir inget roligt helg för min del, trodde först att jag körde på grannens katt.

mazda 323 gtr
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 november 2006 · 5 753 Inlägg

il duce skrev:
jag har kört över min farmor idag så det blir inget roligt helg för min del, trodde först att jag körde på grannens katt.

oj fan de lät inge bra? yikes första jag tänkte var hur lyckas du? men fan va illa.. hur gick de för henne??

hoppas verkligen de inte va så allvarligt??



sadsadsad

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
19 november 2006 · 5 753 Inlägg

även att farsan åkte på 2000:- i böter för fortkörning idag hmm   

sur snut.. farsan körde 55km/h på 50 sträcka... lixom wow 5km/h för fort hade dom väll kunnat haft överseende med yikes

ääh dom vill bara ha massa pengar dom jävlarna mad


hehe eller så gör dom bara sitt jobb big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
svanstrom a
20 november 2006 · 414 Inlägg

uscha sur måndag...suktar efter helgen

hej
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
21 november 2006 · 5 753 Inlägg

nån mer än jag som har problem med msn?? asså de går inte å logga in hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
turbotompa fritidsprofessor
21 november 2006 · 1 197 Inlägg

Jag såg ut som ett sprutluder på jobbet idag, när jobbarkompisen sladdade till me spackelsprutan å la en sats på mej från axeln till foten... nååågot kladdigt.. 2-komponent å detta

Hee-Maan
21 november 2006 · 3 113 Inlägg

jaja.. då sitter man här igen.. framför gorg big_smile lunarstorm för bilintresserade.. hehe nästan iaf wink

Semper Fi
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 januari 2007 · 5 753 Inlägg

godmorgon allihopa.... eller god dag kanske man ska säga tongue vad gör alla en dag som denna då??

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
John87 Stolt Volvoägare
11 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Tja.. Sitter på jobbet och segar. Dricker lite Cola med smile

Längtar hem så jag kan ta ut Volvo Turbo-fälgarna till bilen. Ligger just nu i baksätet på bilen tongue

Själv?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 januari 2007 · 5 753 Inlägg

okey, gott me cola wink


nja själv sitter man hemma å segar å ska väll dra på praktiken om nån minut tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
ghost_boy83 CREW
11 januari 2007 · 2 594 Inlägg

hallå alla glada sitter här på jobbet och suktar efter våren så man får sätta på mina nya fälgar kolla in

http://www.ckstyling.com/visa.lasso?kat … nfo.lasso#

sååå snygga smile

John87 Stolt Volvoägare
11 januari 2007 · 4 913 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
hallå alla glada sitter här på jobbet och suktar efter våren så man får sätta på mina nya fälgar kolla in

http://www.ckstyling.com/visa.lasso?kat … nfo.lasso#

sååå snygga smile

Njaa.. Gillar inte riktigt när det är för mycket "fri yta" på fälgar. Ser så tomt ut.
Krävs värstingskivor bakom dom för att det inte ska se mesigt ut tongue

Tror jag ska inhandla ett par 18" till 740:n till sommaren... Om jag inte kör med Turbo-fälgarna...
Några tips? big_smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
airam
11 januari 2007 · 390 Inlägg

John87 skrev:

ghost_boy83 skrev:
hallå alla glada sitter här på jobbet och suktar efter våren så man får sätta på mina nya fälgar kolla in

http://www.ckstyling.com/visa.lasso?kat … nfo.lasso#

sååå snygga smile

Njaa.. Gillar inte riktigt när det är för mycket "fri yta" på fälgar. Ser så tomt ut.
Krävs värstingskivor bakom dom för att det inte ska se mesigt ut tongue

Tror jag ska inhandla ett par 18" till 740:n till sommaren... Om jag inte kör med Turbo-fälgarna...
Några tips? big_smile

Fälgarna som sitter på 240n är te salu. Står just nu i mitt sovrum och insåg inte riktigt hur mkt gummi det skulle börja lukta.. hmm.

Ford Mustang Mach I "Pappas bil" (1973)
ghost_boy83 CREW
11 januari 2007 · 2 594 Inlägg

John87 skrev:

ghost_boy83 skrev:
hallå alla glada sitter här på jobbet och suktar efter våren så man får sätta på mina nya fälgar kolla in

http://www.ckstyling.com/visa.lasso?kat … nfo.lasso#

sååå snygga smile

Njaa.. Gillar inte riktigt när det är för mycket "fri yta" på fälgar. Ser så tomt ut.
Krävs värstingskivor bakom dom för att det inte ska se mesigt ut tongue

Tror jag ska inhandla ett par 18" till 740:n till sommaren... Om jag inte kör med Turbo-fälgarna...
Några tips? big_smile

nej då det är bara 17" det brukar se så ut om man har större tycker jag , ang din bil så tycker jag volvos persus fälgar är snygga på 740

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang