Stulen xc grill v70 i alingsås.

tjox Däckspert
27 februari 2009 · 298 Inlägg

Hallå alla det är så här att någon har stulit min xc grill natten till i måndags.
fins det någon som har sett något på östlyckan. eller om det finns någon som nyligen har skaffat sig en xc grill i alingsås trakten. eller kanske någon som har fått förfrågan om dom vill köpa en grill.
Jag är jätte tacksam för svar och det som kan hjälpa mig att ta reda på vem dumf*tte j*äveln är som tagit min grill så lovar jag att han ska få 500sek. ganska lättförtjänta pengar.

Livet börjar vid 6200rpm!!!
850robin Avstängd
28 mars 2009 · 73 Inlägg

dom  grillarna  går  lika  fort  som  man sat  på dom!!

Rand
28 mars 2009 · 1 024 Inlägg

förjävligt

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
Nickolaus
28 mars 2009 · 15 Inlägg

Så jäkla förbannad man blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har man inte råd ska man fan inte ha heller

Frosted
30 mars 2009 · 1 878 Inlägg

bara till att köpa en ny det tyvärr.

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
Volvo67
30 mars 2009 · 132 Inlägg

tråkigt men ja tror inte att de finns så mycket att göra sad

Kolla gärna in min projekttråd på S60n, länk: Volvo S60 D5 AWD | R-Design Optik | Refined
Volvo XC60 T6 AWD "Summum" (2009)
Volvo S60 "R-Design" (2011)
LordLife
1 april 2009 · 998 Inlägg

Limma fast nästa eller sätt rakblad på den, då får dom lite ont i alla fall tongue
Tråkigt som fan det där, vill ha en sån men vågar inte köpa en för att sen få den stulen.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
A_Ericsson
30 april 2009 · 44 Inlägg

samma sak har hänt för mig sad fast de här var i norge, har kamera övervakning där det hände så har lämnat det till polisen, dom la ner utredninge på för lite resurser elle va dom yra om.. finns på bild, finns reg nr på bilen som gjorde de ja har fixa namn adress, namn å så åt snuten tillåmed men dom la ner det.. så nu blire å ta kontakt med idioterna själv ist.. men då äre väl så att ja åker dit. förvånar mig inte..

V.O.L.V.O = Vi orsakar landets vildaste orgasmer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang