Angånde : förra ägaren kräver pengar :S uppdate 15 mars

einherjer
3 mars 2009 · 587 Inlägg

hade nån betett sej sådär mot mej så hade den personen mer än gärna fått komma hem till mej så kan jag bjuda på en fika wink så vi får prata igenom det hela på ett vuxet sätt å inte nån tuff i telefon trams.

Senast redigerat av einherjer (3 mars 2009)

WoozyDozz
3 mars 2009 · 918 Inlägg

TurbOla skrev:

JOCKE_ST skrev:

Spiike skrev:

skriv din msn då vill ha haha :p

haha ffs börjar du bli besatt eller?

Addat. wink

Det kom till 2½ sida medan jag åt soppa. yikes

2½ sida?smile inte dåligt det tongue

WoozyDozz
3 mars 2009 · 918 Inlägg

ralle_boyen skrev:
inte lite udda me ;P jag vet ju inte va han har gjort me bilen under sissta månaden kanske körtsönder den lr nått yikes

Kan nog bara skratta när alla skriver här tongue

Team-Adolfsson Gödseldräng
3 mars 2009 · 4 529 Inlägg

haha Ralle e du verkligen rädd för den lille skiten ? tongue
han e ju inte mycket biffigare än dig och jag e fan dubbelt så stor som han ^^
vi får åka å hälsa på han och fråga vad han vill lol

Senast redigerat av Team-Adolfsson (3 mars 2009)

Ekis!
3 mars 2009 · 1 210 Inlägg

einherjer skrev:
hade nån betett sej sådär mot mej så hade den personen mer än gärna fått komma hem till mej så kan jag bjuda på en fika wink så vi får prata igenom det hela på ett vuxet sätt å inte nån tuff i telefon trams.

Helt min melodi.. går de inte lösa över en fika och han jiddrar vidare så får han 2 val...
släpp de hela och ta affären som den är och åk hem..
lr så kastar jag ut han och han får lik förbannat åka hem med bilen tongue

Senast redigerat av Ekis! (3 mars 2009)

Spindeln_Gbg
3 mars 2009 · 155 Inlägg

JapMax skrev:

ralle_boyen skrev:

illegal__driver skrev:
Pondus= visa att du har lite stake=ge han vad han tål....Are you a man or a mouse?

hahah ;P kommer förmodligen åka på pisk själv då eftersom han e något äldre och något biffigare och han är säkert inte ens själv .. och i am a man who loves mouse ;D skämt och sido

Inget illa menat alltså, men då han vet att du är 17 och hittills säkert inte visat attityd så lär han hålla på tills du antingen bevisat motsatsen lr ger konkreta svar på vad som gäller.. lr tills han tröttnat. att han kommer göra dig illa känns föga troligt. Det är en mkt liten del människor som tar till sådanna åtgärder av en bilreparation på 2500kr tongue

Finns tyvärr idioter som tar livet av folk för att dom kollat på killens tjej.
Så varför skulle det inte finnas IDIOTER som bankade skiten ur någon för några tusen lappar.

Som sagt va ..... siste idioten är inte född ännu. (han kanske får barn någon gång). Stackars sate till unge.
Dålig start på livet med en IDIOT till farsa.

Lycka till ifrån en kille i Gbg med massa stake.


Spindeln

Jag har hellre AIDS än kör Volvo
Saab 900 "Talladega" (1997)
Losgard
3 mars 2009 · 1 688 Inlägg

Kommit fram te nåt? tongue

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Audi S2 89Q (1994)
Volvo V70 (2012)
BmwConny Jag behöver hjälp som inte finns, Så ge upp!
3 mars 2009 · 58 Inlägg

de här va ju ganska kul att läsa=)   stå på dig grabben å byt inte tillbaka.

kärlek växer inte på träd, den byggs i tyskland!
BMW M3 E36 "timeattack" (1995)
Smajly
3 mars 2009 · 3 059 Inlägg

Ja gör som nån längre upp skrev..
Bjud hem killen på en fika.. o snacka igenom saken..

...men... fyll alla garderober o skåp med polare om läget skulle hetta till smile Haha

Senast redigerat av Smajly (3 mars 2009)

Rock-Star
3 mars 2009 · 2 982 Inlägg

NeonX skrev:
Läs igenom din egen tråd med en uns av självkritik och känn efter om du inte tycker att den är lite lätt ologisk. ....om inte det hjälper så har du min motivering här:




Ni båda byter bil med varandra, ingen har koll på bilen de byter till sig ( så varför paniken över att byta? )
Ni båda hävdar att ni blivigt blåsta. Han hotar en dig för att han gjorde bort sig. Du gnäller här för att du gjorde bort dig....vill du att jag skall fortsätta eller börjar du förstå vad jag menar?

NeonX har helt rätt !

Rock-Star
3 mars 2009 · 2 982 Inlägg

ralle_boyen skrev:

Jolle87 skrev:
Han kan ju bara glömma att han ska kunna byta tillbaka. Stå på dig, har du inga kompisar som är äldre som kan hjälpa dig att skälla ut han lite? Annars ge telefonen till din föräldrar de kan kanske förklara lite bättre för han. Skit i att svara när han ringer annars. Skulle han hota dig ring till polisen. Du har inget att vara rädd över. Är det så jävla mycket att klaga på att en bas har gått sönder herregud säger jag bara.

;P får la be nån polare komma man vet ju aldrig om han kommer me 10 pers lr nått och tyvär så e inte morsan hemma hon är i turkiet i 1 månad på semester  och de är inte jag som äger bilen de är ju mammsen som står på den så vet inte vrf han ens ska komma big_smile

OT: samt att du o din morsa blåser försäkringsbolaget !
att ditt regnr finns med på bild är ju ännu bättre då mmånga tror att fbolagen inte surfar runt här.
var inte länge sedan då ATAVA var inne och upplyste.

rallypojke.. sök på "skenförsäkring" så får du veta mer...

det är "såna som du" som gör att det blir dyrt att äga bil. har du inte råd... skaffa en billigare!

Rock-Star
3 mars 2009 · 2 982 Inlägg

ralle_boyen skrev:
haha tongue har inga pengar på telefonen tongue

och du ska drifta och ha råd med en bil?...
pengar på mobilen är det sista problemet man har även om man inte är gjord av pengar.

Ekis!
3 mars 2009 · 1 210 Inlägg

Residence skrev:

ralle_boyen skrev:
haha tongue har inga pengar på telefonen tongue

och du ska drifta och ha råd med en bil?...
pengar på mobilen är det sista problemet man har även om man inte är gjord av pengar.

Ja men va fan grabben är 17! då är pengar på telefon största problemet... sen drömmar har väll för satan alla i den åldern, mer lr mindre...

De är ju drömmar som driver en framåt och kämpa för att uppfylla de hela.


så droppa din ned klankning nu wink

Rock-Star
4 mars 2009 · 2 982 Inlägg

Ekis! skrev:

Residence skrev:

ralle_boyen skrev:
haha tongue har inga pengar på telefonen tongue

och du ska drifta och ha råd med en bil?...
pengar på mobilen är det sista problemet man har även om man inte är gjord av pengar.

Ja men va fan grabben är 17! då är pengar på telefon största problemet... sen drömmar har väll för satan alla i den åldern, mer lr mindre...

De är ju drömmar som driver en framåt och kämpa för att uppfylla de hela.


så droppa din ned klankning nu wink

EKIS, kan tipsa dig också... SÖK i forumsdelen på "skenförsäkring"......
där hittar även du info om vad BEDRÄGERI innebär,.
det handlar inte om nedklankning "för sakens skull" utan detta säger och förmodar jag har hela bil-communityt med mig som vet vad som drar upp kostnader för var mans bil som man kunnat undvika med hjälp av varandra.
men du betalar säkert gladeligen lite extra för att folk ska kunna skenförsäkra sina bilar. eller har jag fel?
skaffa bil kan man göra när man själv kan betala för den,
sjölvjlart ska man förverkliga sina drömmar så får man se till att inte begå bedrägeri på vägen dit? eller hur gör du?

Senast redigerat av Residence (4 mars 2009)

TurbOla Reservdansk
4 mars 2009 · 6 271 Inlägg

Residence skrev:
EKIS, kan tipsa dig också... SÖK i forumsdelen på "skenförsäkring"......
där hittar även du info om vad BEDRÄGERI innebär,.
det handlar inte om nedklankning "för sakens skull" utan detta säger och förmodar jag har hela bil-communityt med mig som vet vad som drar upp kostnader för var mans bil som man kunnat undvika med hjälp av varandra.
men du betalar säkert gladeligen lite extra för att folk ska kunna skenförsäkra sina bilar. eller har jag fel?
skaffa bil kan man göra när man själv kan betala för den,
sjölvjlart ska man förverkliga sina drömmar så får man se till att inte begå bedrägeri på vägen dit? eller hur gör du?

Börja inte nu med detta i tråden, det kan ju diskuteras i evighet... starta isåfall en ny tråd om Skenförsäkringar, eller skriv i en gammal...

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Rock-Star
4 mars 2009 · 2 982 Inlägg

TurbOla skrev:

Residence skrev:
EKIS, kan tipsa dig också... SÖK i forumsdelen på "skenförsäkring"......
där hittar även du info om vad BEDRÄGERI innebär,.
det handlar inte om nedklankning "för sakens skull" utan detta säger och förmodar jag har hela bil-communityt med mig som vet vad som drar upp kostnader för var mans bil som man kunnat undvika med hjälp av varandra.
men du betalar säkert gladeligen lite extra för att folk ska kunna skenförsäkra sina bilar. eller har jag fel?
skaffa bil kan man göra när man själv kan betala för den,
sjölvjlart ska man förverkliga sina drömmar så får man se till att inte begå bedrägeri på vägen dit? eller hur gör du?

Börja inte nu med detta i tråden, det kan ju diskuteras i evighet... starta isåfall en ny tråd om Skenförsäkringar, eller skriv i en gammal...

jag skrev att det var en ltie OT grej, men får jag svar och reaktioner så svarar jag tillbaka.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=75605. för att upplysa TS om vad han själv håller på med.sök  även på google på vad maxstraff är för bedrägeri.

Senast redigerat av Residence (4 mars 2009)

Pan
4 mars 2009 ·

haha skenförsärking bullshit! Min far frågade ju ffs försäkringsbolaget om det var oki att jag brukade bilen hur mycket jag vill för det är ju min "mammas bil"! Och då sa dom att det var ngn extra självrisk på 1000kr om jag smällde bilen.

Fan vad jag garvade när jag läste att han ringde från sin mors telefon haha !! tongue

Senast redigerat av Pan (4 mars 2009)

Phaetoon
4 mars 2009 · 8 156 Inlägg

Ekis! skrev:
http://www.garaget.org/?car=131660 och här har vi gamla ägaren av volvon tongue hehe

Bilen införskaffades 8 december 2008?!

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Phaetoon
4 mars 2009 · 8 156 Inlägg

Iaf. Den här tråden är ganska så lik en chatt just nu...
Borde kanske låsa den med hänsyn till reglerna,
men någon gång då och då kanske vi kan tänja på reglerna
och låta någon rapportera live från verkligheten ute på gatorna? smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Larsson_Power Saabvilde!
4 mars 2009 · 1 708 Inlägg

Phaetoon skrev:
Iaf. Den här tråden är ganska så lik en chatt just nu...
Borde kanske låsa den med hänsyn till reglerna,
men någon gång då och då kanske vi kan tänja på reglerna
och låta någon rapportera live från verkligheten ute på gatorna? smile

Så ska det låta! Släpp på kopplet, visst är det en skön känsla? Va? Va? wink

lol

Senast redigerat av Larsson_Power (4 mars 2009)

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang