Varför inte åka till skogen om man vill köra fort eller på bana?? mvh

volvo_245_racing
1 mars 2009 · 667 Inlägg

om VI gas glada ungdomar vill köra fort så har jag ett bra tips!! åka ut i skogen eller åka till bana!! mycket roligare än att ligga och köra fort på landsväg!!! har haft körkortet 1år och 2 månader inte EN enda gång har jag blivit stoppad!!! mvh gas gladungdom maxhastighet 189km med 245an;)

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
FireTraXX DFFL
1 mars 2009 · 9 020 Inlägg

Fett onödig tråd.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
MHperformance CNC operatör
1 mars 2009 · 280 Inlägg

Det gör vi väll redan? iaf i olofström big_smile

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra
Volkswagen Golf vr6 "Syncro" (1996)
Volkswagen Passat 3c "2.0tdi" (2009)
mackyfr
1 mars 2009 · 260 Inlägg

Bra tråd...

azid Det som inte dödar gör ont
1 mars 2009 · 2 668 Inlägg

ja det har aldrig gjorts förut

2slow
Niklas1987 NO
1 mars 2009 · 2 182 Inlägg

volvo_245_racing skrev:
om VI gas glada ungdomar vill köra fort så har jag ett bra tips!! åka ut i skogen eller åka till bana!! mycket roligare än att ligga och köra fort på landsväg!!! har haft körkortet 1år och 2 månader inte EN enda gång har jag blivit stoppad!!! mvh gas gladungdom maxhastighet 189km med 245an;)

Jag har blivit stoppad 3 gånger, inte för att ja kört för fort, nykterhets kontroller på diverse dumma ställen som på parkering neutral

Vägarna i skogen går oftast inte att köra fort på, att åka bana kostar för de mesta pengar

MVH// ingen gasglad ungdom maxhastighet 110km/h med Fleetwooden

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
volvo_245_racing
1 mars 2009 · 667 Inlägg

Niklas1987 skrev:

volvo_245_racing skrev:
om VI gas glada ungdomar vill köra fort så har jag ett bra tips!! åka ut i skogen eller åka till bana!! mycket roligare än att ligga och köra fort på landsväg!!! har haft körkortet 1år och 2 månader inte EN enda gång har jag blivit stoppad!!! mvh gas gladungdom maxhastighet 189km med 245an;)

Jag har blivit stoppad 3 gånger, inte för att ja kört för fort, nykterhets kontroller på diverse dumma ställen som på parkering neutral

Vägarna i skogen går oftast inte att köra fort på, att åka bana kostar för de mesta pengar

MVH// ingen gasglad ungdom maxhastighet 110km/h med Fleetwooden

varför köra fort?? kul att sladda;)!! mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
Niklas1987 NO
1 mars 2009 · 2 182 Inlägg

volvo_245_racing skrev:
varför köra fort?? kul att sladda;)!! mvh

Det kan ja hålla med om

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
luunggan
1 mars 2009 · 956 Inlägg

Känns ju som att det borde vara farligare att ligga och gasa på små skogsvägar med massa skymda svängar och dyl. Det är nog inte så roligt att få möte med en timmerbil där.

Man har ju lite mer uppsikt på en motorväg.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
Eisenhut
1 mars 2009 · 1 827 Inlägg

Jasså? Kan man köra bana också? Jodå, det var ett bra tips som säkert fler än jag kommer ha nytta av framöver

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
Tubbex
1 mars 2009 · 1 517 Inlägg

blir för skitig ^^

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
volvo_245_racing
1 mars 2009 · 667 Inlägg

Niklas1987 skrev:

volvo_245_racing skrev:
varför köra fort?? kul att sladda;)!! mvh

Det kan ja hålla med om

dock så kan jag som mest ligga på 110 med min bil har bara 4 växlar overdriven funkar ej:( mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
FLindgren
1 mars 2009 · 5 089 Inlägg

Jag kör ALLTID toksnabbt, vart jag än åker.. och jag har haft körkort i snart fyra år.. och gissa vad.. jag har alllldrig blivit stoppad(för fortkörning eller liknande då)... Hur får du ihop det???

Och jag tror knappast att du har tagit ut din 245:a på bana.. och jag tror knappast att du har kommit upp i 189km\h i skogen med din bil heller.. det måste ju betyda att du har kört fort på en landsväg?? 
Hur ska du ha det?
Finns bloggar här på garaget du kan skriva i också.

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
MHperformance CNC operatör
1 mars 2009 · 280 Inlägg

Niklas1987 skrev:

volvo_245_racing skrev:
om VI gas glada ungdomar vill köra fort så har jag ett bra tips!! åka ut i skogen eller åka till bana!! mycket roligare än att ligga och köra fort på landsväg!!! har haft körkortet 1år och 2 månader inte EN enda gång har jag blivit stoppad!!! mvh gas gladungdom maxhastighet 189km med 245an;)

Jag har blivit stoppad 3 gånger, inte för att ja kört för fort, nykterhets kontroller på diverse dumma ställen som på parkering neutral

Vägarna i skogen går oftast inte att köra fort på, att åka bana kostar för de mesta pengar

MVH// ingen gasglad ungdom maxhastighet 110km/h med Fleetwooden

JOO, det går visst att köra fort på grusvägar om man vet vad man gör smile
MVH

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra
Volkswagen Passat 3c "2.0tdi" (2009)
Volkswagen Golf vr6 "Syncro" (1996)
Tagg3N Konsult
1 mars 2009 · 1 247 Inlägg

Inte för att vara pessimistisk eller så, men det känns lite som att de flesta tänkt på det redan och så är det faktiskt så att alla inte har tillgång till bana eller skog..

volvo_245_racing
1 mars 2009 · 667 Inlägg

FLindgren skrev:
Jag kör ALLTID toksnabbt, vart jag än åker.. och jag har haft körkort i snart fyra år.. och gissa vad.. jag har alllldrig blivit stoppad(för fortkörning eller liknande då)... Hur får du ihop det???

Och jag tror knappast att du har tagit ut din 245:a på bana.. och jag tror knappast att du har kommit upp i 189km\h i skogen med din bil heller.. det måste ju betyda att du har kört fort på en landsväg?? 
Hur ska du ha det?
Finns bloggar här på garaget du kan skriva i också.

blev du irriterad?? körde på lamdväg på en fin raksträcka klockan 5 på morgonen mellan filipstad till brattfors tok skönt men 189 kom jag upp iwink!! visade mätaren i alla fall:/ mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
lelleal
1 mars 2009 · 1 150 Inlägg

volvo_245_racing skrev:
om VI gas glada ungdomar vill köra fort så har jag ett bra tips!! åka ut i skogen eller åka till bana!! mycket roligare än att ligga och köra fort på landsväg!!! har haft körkortet 1år och 2 månader inte EN enda gång har jag blivit stoppad!!! mvh gas gladungdom maxhastighet 189km med 245an;)

näää 189 km ??? får ja ta på dig ?

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Mr_EmCom Med.lem
1 mars 2009 · 3 759 Inlägg

blogg?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Janneutanb
1 mars 2009 · 7 272 Inlägg

Ja för det kryllar ju av banor i sverige yikes
Åka fort i skogen? Brukar stå en hel del träd i vägen i skogen...
Om du menar skogsvägar så ja gör det du så håller jag mig till mina större vägar så slipper jag iaf krocka med djur.

volvo_245_racing
1 mars 2009 · 667 Inlägg

EmilHammarlund skrev:
Hur gammal är din syster?

detta är ingen DEJTING sida!! mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang