Inför: Inofficiell Garaget träff Karlstad norra fältet i2 16 maj kl 16-21

Zeen_
1 maj 2009 · 50 Inlägg

axza skrev:
KDR alltså?


och vad är HA?

Det kommer inte bli nåt, och även om det blir, så får dom som arrangerar skylla sig själva om det inte kommer mycket folk. Samtidigt så får man också passa på att säga att så länge det är hemligt, så kan man inte heller förvänta sig att FLER folk som vill hjälpa till, dyker upp.

PS. Var det du som jagade mig igår när du var med tjejen? Rätt lik den bilen iaf!

Det var ju du, du som är tillsammans med ***, o fan! lol

Senast redigerat av Zeen_ (2 maj 2009)

Manne Jajjemen!
2 maj 2009 · 1 512 Inlägg

Alltså vad är de som händer nu? hmm

Ni kan ju inte hålla på å ändra datum å ha er, hur ska ni då få funktionärer som ställer upp, dom 6 st ni har, tror ni automatiskt att dom kan helgen efter? Ni kanske redan har frågat vad vet jag, men de blir rörigt om ni ska hålla på å ändra i sista stund.

De är bara två veckor kvar till datumet ni bestämde först.
Folk vill ju kunna planera sånt här i förväg.

Dom som redan anmält sig, tror ni alla dom kan komma helgen efter?

Om ni nu ska flytta kan ni väl iaf berätta vad de "nya jättebra" är för nåt så folk vet vad dom planerar att åka till.


Nej tänk om, tänk rätt!


Bli nu inte ledsna i ögat för att ni får lite kritik.
Detta är bara min åsikt, de är givetvis ni som bestämmer i slutänden!

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
Derbi
2 maj 2009 · 1 531 Inlägg

Ni kan vara lugna inget är bestämt och det är inget vi kommer nappa på denna gången utan vi kör som planerat. En tanke som vi hade när vi fick erbjudandet va att om vi samarbetade med dom så hade vi inte behövt ragga fler funktionärer eftersom inga verkar vilja ställa upp mer om dom som redan visat sitt intresse. Men det kanske går med dom få vi har, det visar sig.

Det kanske blir ett samabete längre fram istället. För att ändra allt när det är två veckor kvar vore idiotiskt, dessutom har vi pysslat med detta större delen av detta året och det vore som att jobb vore till ingen nytta. Nej glöm allt detta och tänk på det som hela tiden har varit sagt istället.
Har ni frågor ang. detta med att "flytta" träffen osv så ta dom med volvo_1987, han vet mer än mig om det.

Jontelitokd
2 maj 2009 · 1 043 Inlägg

Zeen_ skrev:

axza skrev:
KDR alltså?


och vad är HA?

Det kommer inte bli nåt, och även om det blir, så får dom som arrangerar skylla sig själva om det inte kommer mycket folk. Samtidigt så får man också passa på att säga att så länge det är hemligt, så kan man inte heller förvänta sig att FLER folk som vill hjälpa till, dyker upp.

PS. Var det du som jagade mig igår när du var med tjejen? Rätt lik den bilen iaf!

Det var ju du, du som är tillsammans med ***, o fan! lol

självklart blir det något.. frågan är ju vad och när! smile

om jag har jagat någon.. nja nu är du nog ute och cyklar smile

Zeen_
2 maj 2009 · 50 Inlägg

axza skrev:

Zeen_ skrev:

axza skrev:
KDR alltså?


och vad är HA?

Det kommer inte bli nåt, och även om det blir, så får dom som arrangerar skylla sig själva om det inte kommer mycket folk. Samtidigt så får man också passa på att säga att så länge det är hemligt, så kan man inte heller förvänta sig att FLER folk som vill hjälpa till, dyker upp.

PS. Var det du som jagade mig igår när du var med tjejen? Rätt lik den bilen iaf!

Det var ju du, du som är tillsammans med ***, o fan! lol

självklart blir det något.. frågan är ju vad och när! smile

om jag har jagat någon.. nja nu är du nog ute och cyklar smile

Nej, jag är inte ute och cyklar, jag hade dig bakom mig runt hela stan en stund innan jag tänkte att det fick fan räcka, jag ville vara ifred så jag skapade den friheten tongue

Droors
2 maj 2009 · 811 Inlägg

kan nog stryka mig. Ska ha kalas då. får se om man dyker upp på eftermiddagen istället eller nåt sånt.

volvo_1987
2 maj 2009 · 1 675 Inlägg

Hänt mycket här ser jag. Jo fått erbjudade om att ordna träff med KDR 23-24 maj. Men som ni säger, vlir kort varsel. Men för att få genomföra träffen måste vi fixa en toa även funkionärer. Inget av detta är ju upp fyllt än. Sen utan att tala illa om våra blå men  Vad sysslar karlstads polis med? inte hört ett knyst om tillståndet och var nog 1,5 mån sen jag lämnade in ansökan och betalade 600 kr sad

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Droors
2 maj 2009 · 811 Inlägg

ringa och höra vad som händer med det kanske?

Zeen_
2 maj 2009 · 50 Inlägg

volvo_1987 skrev:
Hänt mycket här ser jag. Jo fått erbjudade om att ordna träff med KDR 23-24 maj. Men som ni säger, vlir kort varsel. Men för att få genomföra träffen måste vi fixa en toa även funkionärer. Inget av detta är ju upp fyllt än. Sen utan att tala illa om våra blå men  Vad sysslar karlstads polis med? inte hört ett knyst om tillståndet och var nog 1,5 mån sen jag lämnade in ansökan och betalade 600 kr sad

Ett tips vore ju att ni ringer och ligger på med det, vi vet ju hur dom är med sina jävla "tillstånd" och jag talar nog för många när jag säger att jag inte har nån jävla lust att sitta och vänta till absolut sista dagen, för då kan det lika gärna komma upp vad som helst, eller så vill jag kanske inte boka in den 16:e maj eftersom jag inte vet hur det blir och då vill jag helst inte tacka nej till andra saker som kanske finns att göra.

Snart ringer jag själv och frågar vad fan dom håller på med...

volvo_1987
2 maj 2009 · 1 675 Inlägg

Ska åka ner till dom på måndag innan jag lämnar in bilen på verkstan.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Nixzic Xenon is the shit
3 maj 2009 · 98 Inlägg

Nu blir ja lite yr i huvet

volvo_1987
3 maj 2009 · 1 675 Inlägg

Nixzic skrev:
Nu blir ja lite yr i huvet

?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
illegal__driver
3 maj 2009 · 76 Inlägg

Ni kan stryka mig från listan.....

Volkswagen Touran "DAS AUTO" (2005)
Volkswagen GOLF 4 IV "DAS AUTO" (2000)
Nixzic Xenon is the shit
3 maj 2009 · 98 Inlägg

volvo_1987 skrev:

Nixzic skrev:
Nu blir ja lite yr i huvet

?

har säkert vart lite lat när ja läst allt, bara undrade om de ä några ändringar, för ja har nog skakat fram 2-3 funktionärer

volvo_1987
3 maj 2009 · 1 675 Inlägg

Nixzic skrev:

volvo_1987 skrev:

Nixzic skrev:
Nu blir ja lite yr i huvet

?

har säkert vart lite lat när ja läst allt, bara undrade om de ä några ändringar, för ja har nog skakat fram 2-3 funktionärer

Nej, sorry att jag virrat till det för alla sad Vi kör på det som är bestämt från början. ber om ursäkt för man krånglade till det.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Derbi
3 maj 2009 · 1 531 Inlägg

Ja 16:e maj gäller fortfarande smile Så vi ber er igen, fler funktionärer!

volvo_1987
3 maj 2009 · 1 675 Inlägg

-LuckyLady- skrev:

volvo_1987 skrev:

Nixzic skrev:

har säkert vart lite lat när ja läst allt, bara undrade om de ä några ändringar, för ja har nog skakat fram 2-3 funktionärer

Nej, sorry att jag virrat till det för alla sad Vi kör på det som är bestämt från början. ber om ursäkt för man krånglade till det.

ciaao!

så det är 16 maj som gäller fortfarande? smilesmile

Det är spikat, kommer gula faran på besök tongue

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
emo1974
3 maj 2009 · 13 Inlägg

kanske ett litet möte på norra fältet innan träfen med funktionärer och volvo_1987 och derbi kannske

Fiat 126 "Fjanten" (1975)
GMC syclone "trucken" (1991)
volvo_1987
3 maj 2009 · 1 675 Inlägg

emo1974 skrev:
kanske ett litet möte på norra fältet innan träfen med funktionärer och volvo_1987 och derbi kannske

Tänker du samma dag eller helgen förre och gå igenom lite snabbt?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Nybakk_240 DREAMTEAM
4 maj 2009 · 248 Inlägg

volvo_1987 skrev:

emo1974 skrev:
kanske ett litet möte på norra fältet innan träfen med funktionärer och volvo_1987 och derbi kannske

Tänker du samma dag eller helgen förre och gå igenom lite snabbt?

samma dag måste väll vara bäst?
det är nära nu, jag längtar smile
ses till helgen ni som ska på BRL streetmeet (lördag 9/5)

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)
Volvo 244 GL-R "7000 milaren" (1990)
Saab 9-3 TTiD Vector "DailyBlue" (2009)
Volvo 244 DL Turbo "8000 milaren" (1978)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang