Angående : GBrt´s Träffar 2009

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
18 april 2009 · 2 258 Inlägg

Squadron skrev:
Snacka om tur med vädret big_smile Kommer ner sen.

Vi har alltid tur med vädret värkar de som wink ha ha.. "TA I TRÄÄÄ"

Sump Runk Rätt O Slätt!
bilfakta
18 april 2009 · 417 Inlägg

HyperSonica skrev:

Squadron skrev:
Snacka om tur med vädret big_smile Kommer ner sen.

Vi har alltid tur med vädret värkar de som wink ha ha.. "TA I TRÄÄÄ"

så ska man aldrig säga smile

GOLDEN Golden Gross Owner
18 april 2009 · 312 Inlägg

inte långt kvar nu.
kommer förbi med familjebilen smile

Arradin
18 april 2009 · 631 Inlägg

Dainty skrev:
Det va nice på träffen smile Drog dock hem tidigt, fick ju ta bussen smile Kul att se alla gamla sleta ansikten igen
Ser fram emot nästa träff å då ska jag se till att åka med någon smile

Äh, det är bara att hoppa in i någon bil och åka med ju...

Billsson
18 april 2009 · 85 Inlägg

Åkte ifrån Borås vid 18 tiden, kom ner till Gbg & det var ganska lite bilar plus att polisen kom & sabbade allt som vanligt... Sen drog jag & några polare & käkade, sen försvann alla som vanligt. Drog sedan hem & var i Borås vid 22:30 tiden... Kan säga att det inte har blivit några förbättringar & lär nog inte bli mer folk till nästa träff om det fortsätter såhär....VET att vissa inte tål kritik & snack men vill bara säga detta så man kan jobba vidare & skapa bättre träffar i framtiden.. Lycka till!

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil
Squadron
19 april 2009 · 1 833 Inlägg

Allt var bra förutom snuten. Vad äre dom vill. Med tanke på alla de poliser som kom så hade det vart billigare för staten att ge oss en parkering och en raka.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
JLind
19 april 2009 · 49 Inlägg

Håller helt och hållet med föregående postare...
vad är det dom vill poliserna? kan dom inte satsa resurser på att ta fast brottslingar istället?
Dom hade säkert gjort sig mycket bättre inne på avenyn en kväll som denna, sen att dom ville få det till "anstiftan till streetracing-träff" är ju bara löjligt...  Är väl inget olagligt att träffas på en parkeringsplats, massa bilintresserade människor och umgås? men nejdå. Filmkamera på, filma alla som kör ut och gå runt och se retards ut. Inte konstigt att folk tappar förtroendet för polisen.. Medborgargarde någon? wink

Squadron
19 april 2009 · 1 833 Inlägg

Upp med bilder nu! big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Ghost_rider1 Streetrace is not a crime
19 april 2009 · 112 Inlägg

Snuten gjorde inget spec hörde jag, dom vill bara snacka lite och kolla. Alla bilar som stod längst ner drog iväg och blev rädda, varför?

Snuten fick me upplysningar om att vi hänger på denna sidan, om dom inte redan visste det! smile sad

Shaboy Chaffis
19 april 2009 · 285 Inlägg

Den träffen fick man skippa helt enkelt och tydligen gjorde jag helt rätt. Med tanke på att polisen kom och ställde till det som vanligt.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
19 april 2009 · 2 258 Inlägg

Billsson skrev:
Åkte ifrån Borås vid 18 tiden, kom ner till Gbg & det var ganska lite bilar plus att polisen kom & sabbade allt som vanligt... Sen drog jag & några polare & käkade, sen försvann alla som vanligt. Drog sedan hem & var i Borås vid 22:30 tiden... Kan säga att det inte har blivit några förbättringar & lär nog inte bli mer folk till nästa träff om det fortsätter såhär....VET att vissa inte tål kritik & snack men vill bara säga detta så man kan jobba vidare & skapa bättre träffar i framtiden.. Lycka till!

Bill.. du VET att vi i GBrt inte kan kontrolera om polisen kommer o ställer till de...
Vadf som händer efter allt har INTE gGBrt med o göra.. så jag tycker det känns lite fel att höra sånt i denna tråden..
Anser inte att vi har gjort nått fel som hälst.. Men det är bra att du säger som du tycker iallafall..
Alla tummar upp smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
19 april 2009 · 2 258 Inlägg

Ghost_rider1 skrev:
Snuten gjorde inget spec hörde jag, dom vill bara snacka lite och kolla. Alla bilar som stod längst ner drog iväg och blev rädda, varför?

Snuten fick me upplysningar om att vi hänger på denna sidan, om dom inte redan visste det! smile sad

Japp.. de fick upplysningar de redan vet om.. mer än så är de inte...
Men med tanke på att det inte diskuteras olagligheter här.. så är ju de lungt...

Om nån anser att det var dumt gjort av mej o vara ärlig mot farbror blå så är nu välkommna o dra iväg ett PM till mej o förklara vaför smile

Mvh martin

Sump Runk Rätt O Slätt!
Jimm
19 april 2009 · 1 661 Inlägg

När är nästa träff? Sugen på att komma.

VolvoHanna
19 april 2009 · 373 Inlägg

det var en jätte trevlig träff, synd bara att den blev så splittrad pga polisen

TurboFronc68
19 april 2009 · 44 Inlägg

va en bra träff ser fram mot nästa  (borås eller ) ???

GOLDEN Golden Gross Owner
19 april 2009 · 312 Inlägg

Va en riktigt trevlig träff. Synd bara att poliserna tyckte det va så roligt att vara med på träffen.

bilfakta
19 april 2009 · 417 Inlägg

om alla låter bli å gå fram till polisen när dom kommer så kanske dom inte tycker att det e så roligt,
tycker det va helt okej på träffen, lite kallt va det men helt okej, får ge en applåd till han i forden som
ritade lite framför polisen smile

FLindgren
19 april 2009 · 5 089 Inlägg

Varför skulle alla sticka när polisen kom, om alla stod stilla på en  en parkering bara? Eller vart dte "mer" än en träff?

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Arradin
19 april 2009 · 631 Inlägg

FLindgren skrev:
Varför skulle alla sticka när polisen kom, om alla stod stilla på en  en parkering bara? Eller vart dte "mer" än en träff?

För att 4 bilar kom och hotade med att göra flygande besiktningar?

Billsson
19 april 2009 · 85 Inlägg

HyperSonica skrev:

Billsson skrev:
Åkte ifrån Borås vid 18 tiden, kom ner till Gbg & det var ganska lite bilar plus att polisen kom & sabbade allt som vanligt... Sen drog jag & några polare & käkade, sen försvann alla som vanligt. Drog sedan hem & var i Borås vid 22:30 tiden... Kan säga att det inte har blivit några förbättringar & lär nog inte bli mer folk till nästa träff om det fortsätter såhär....VET att vissa inte tål kritik & snack men vill bara säga detta så man kan jobba vidare & skapa bättre träffar i framtiden.. Lycka till!

Bill.. du VET att vi i GBrt inte kan kontrolera om polisen kommer o ställer till de...
Vadf som händer efter allt har INTE gGBrt med o göra.. så jag tycker det känns lite fel att höra sånt i denna tråden..
Anser inte att vi har gjort nått fel som hälst.. Men det är bra att du säger som du tycker iallafall..
Alla tummar upp smile

Japp, säger bara vad jag tycker inget mer med det.. wink

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang