Inför STREET CARS FEST - Gävle 26 april (SCF TOUR´09)

Jensi
8 april 2009 · 394 Inlägg

Söndag den 26 april är det dags för det andra stoppet på årets Street Cars Fest turné. Vill du vara med och visa upp din bil? Vill du uppleva en trevlig dag tillsammans med kul människor och balla bilar? Eller balla människor och kul bilar? VÄLKOMMEN TILL GÄVLE PÅ SÖNDAG!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/615011_96en15.jpg

Plats: Valbo Köpcentrum, Gävle (vid Mekonomen f.d. Micro Bildelar)
Tid: Söndag 26 april klockan 11-16
Entré: Fri entré
Hitta hit: Karta. Åk här.

VILL DU STÄLLA UT DIN BIL?

Anmälan görs på hemsidan. Men du kan också "droppa-in" på lördag morgon, och anmäla dig direkt på plats. Inskrivning och tvätt från klockan 9. Tvättstation finns i anslutning till träffområdet.

Priser delas ut till: Best Interior, Best I.C.E, Best Paint, Best Engine, Best Performance Car, Best Old-School (pre´85), Best Female Ride, Best American, Best European och Best Asian. Dessutom: Special Award, Peoples Choice och Best In Show

De hetaste bilarna kommer att erbjudas plats till höstens SCF-final på Gustavsbergsmässan i Stockholm
(26-27 september). All info hittar du på hemsidan. Vi räknar med en fullproppad utställning.
Chansa inte - se till att din bil får en garanterad plats och anmäl dig REDAN IDAG!

VÄLKOMMEN!

Med vänlig hälsning
/SCF CREW

Senast redigerat av Jensi (8 april 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
8 april 2009 · 271 Inlägg

Härligt! Då dyker vi upp å ställer ut pärlan!

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
ante_hedis
8 april 2009 · 457 Inlägg

klart man kommer dit! big_smile

KingWS6 TACS Medlem
13 april 2009 · 457 Inlägg

Kan vara värt ett besök, blir en riktig bilhelg då med träff i Söderhamn dagen innan. smile

JPalm
14 april 2009 · 338 Inlägg

Hinner jag få ihop Nissan till den helgen så Kommer jag! Orkar nog inte åka volvo så långt! Om inte annat så har jag inte råd med de tongue

Nissan 200sx S13
TMW-Performance Avstängd
15 april 2009 · 914 Inlägg

Ill be there cool

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Jensi
16 april 2009 · 394 Inlägg

Kan berätta att det är ganska bra tryck på anmälningarna till denna träff. Kul. Hoppas på många fler...

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
iceman_21
17 april 2009 ·

Jensi skrev:
Kan berätta att det är ganska bra tryck på anmälningarna till denna träff. Kul. Hoppas på många fler...

Hur ¨många hittills? smile

Kanse
17 april 2009 · 1 120 Inlägg

iceman_21 skrev:

Jensi skrev:
Kan berätta att det är ganska bra tryck på anmälningarna till denna träff. Kul. Hoppas på många fler...

Hur ¨många hittills? smile

Kom å kolla nästa söndag å räkna big_smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Bilgalningen Bildelsskruvare
19 april 2009 · 255 Inlägg

Nå Sundsvalls- folk som ska neröver ??

My life, My mess
bmx
19 april 2009 · 7 100 Inlägg

har jag råd så kommer jag!om ja inte åker med nån annan ner tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
fredda_n
19 april 2009 · 39 Inlägg

tjaba hinner man ut me supran så dyker jag nog upp:P kanske inte ställer ut men kommer o kikar iaf ehheehe big_smile

Jensi
21 april 2009 · 394 Inlägg

Självklart!
Du som inte vill/kan/har något att ställa ut - Kom och kolla på andras bilar istället.
Du som vill ställa ut - Anmäl din bil HÄR!  Välkommen!

Senast redigerat av Jensi (21 april 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Jensi
24 april 2009 · 394 Inlägg

Du som vill vara med i utställningen och ännu inte har anmält dig - anmäld dig på plats på söndag morgon från kl. 9. Flickor och pojkar - vi ses på söndag vid Valbo Köpcentrum. Over and out!

/J

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Tommy_F Dkv
25 april 2009 · 592 Inlägg

Tjo!

Jag och fredda_n kommer med våra mk3:or och ställer ut dom imorgon på plats! smile

Syns då!

/Tommy & Fredda

En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang