Grön 850t5 stulen i Mölnlycke!!!! håll koll i Gbg me omnejd

Beanboy
26 april 2009 · 23 Inlägg

nu har ju bilen vart försvunnen ett tag, och chansen är väl nästan minimal att den återfinns   jag tror att den står nånstans "strippad" på allt,  min bror får ju försäkringspengar osv, men vi vill fortfarande ha tips för vi vill ha reda på vem som gjorde det! smile

Volvo 244gl (1982)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
26 april 2009 · 5 042 Inlägg

Gärna bra med bild & regnr.....

C H E V R O L E T <3
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
26 april 2009 · 5 042 Inlägg

og900turbo skrev:

Children-Of-Bodom skrev:
Gärna bra med bild & regnr.....

du missa med att det va sida 2 tongue haha tänkte oxå att det såg weird ut big_smile MvhQ

Ahaa! Fan sorry för min del smile ! hehe

C H E V R O L E T <3
KimpaaBooY
26 april 2009 · 378 Inlägg

Har bilen blivit hittat ännu?

// KimpaaBooY
Beanboy
28 april 2009 · 23 Inlägg

KimpaaBooY skrev:
Har bilen blivit hittat ännu?

nope den har inte hittats ännu, och de mest troliga är väl att vi inte kommer se röken av den nå mer, den har ju vart borta ett tag nu, den sågs ju köras dagarna efter den stals, men nu verkar de som att den e gone, men vi vill fortfarande ha tips för vi vill ha tag i den/dom som tagit den:)

Volvo 244gl (1982)
Faniskogen Skogsfan
28 april 2009 · 649 Inlägg

fyfasen vad surt. ja, jag önskar er lycka till i sökandet. Hoppas ni får tag i förövarna och de kan ställas inför rätta!

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930
Audi A3 (1997)
Beanboy
2 juni 2009 · 23 Inlägg

nu e d så att polisen har jagat en grön volvo utan front med falska skyltar i benareby området utanför Mölnlycke idag, mycket tyder på att de e min brors bil, me tanke på att senast nån såg den så va den skadad/delvis utan front. Och tydligen resulterade jakten i att snuten körde i diket enligt senaste infon vi fick, och i så fall har dom jävlarna kommit undan igen:(

Volvo 244gl (1982)
vofloo
2 juni 2009 · 739 Inlägg

fan va jobbigt :S  hoppas ni få tag på idioterna!!!!!!!

zijaa Bilmekaniker
2 juni 2009 · 1 354 Inlägg

damn, ja undrar hur svårt det är att bli tagen av en polis när dom istället lyckas köra in i diket big_smile, skämt o sido, men hoppas ni hittar dom skyldiga.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
Beanboy
4 juni 2009 · 23 Inlägg

polisen verkade ju inte gärna vilja erkänna att dom hade kört i diket heller, utan dom påstod först bara att "de gick för fort" de stod inget om att dom hade kört i diket utan de fick vi reda på från annat håll senare.  tyckte ja va lite lustigt:)

Volvo 244gl (1982)
Daniel_850 Med lem
16 juni 2009 · 9 Inlägg

Tråkigt detta, har sett denna bilen tidigare i mölnlycke.

Kanske är samma personer som snodde kompisens bil i mölnlycke.
Zip heter han här på garaget, och vart av med sin Bmw 320 i höstas.
Den falskyltades och kördes sedan runt i mölnlycke/landvetter/öjersjö i över en månad innan bilen till slut hittades, och hade då rullat några hundra mil mer.

Ska ivilket fall hålla utkik efter den.

BlueBull
16 juni 2009 · 91 Inlägg

Fan va tråkigt !! hoppas den e försäkrad !!

Beanboy
16 juni 2009 · 23 Inlägg

det är den

BlueBull skrev:
Fan va tråkigt !! hoppas den e försäkrad !!

Volvo 244gl (1982)
ejon_850
4 oktober 2009 · 878 Inlägg

Står en helt strippad, likadan i Arendal Området Här i Hisingen, utan dörrar allt är bort taget, enda från dörrar till sadlar, finns en turbo fälg kvar på vänster sida.

All The best
MVH
Jonas .L
andreaseinarsson
4 oktober 2009 · 73 Inlägg

fyfan asså, jag ska hålla koll här runt hisingen, centrala gbg..

940_44
5 oktober 2009 · 850 Inlägg

ska ah koll i gbg hisingen\angred

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang