De blå i Gävleborg

larssoon
16 april 2009 · 71 Inlägg

*bortplockat pga. oseriösa svar*

Senast redigerat av larssoon (16 april 2009)

volvoentusiasten
16 april 2009 · 4 005 Inlägg

larssoon skrev:
Hejsan.
Tänkte bara slänga ut en liten varning, det är som så att jag jobbar på bensinmack i Gävle.
På denna macken tankar Polismyndigheten sina bilar, därför vill jag slänga ut en liten varning.
Förr om åren så har det ju varit så att polisen haft Volvo och Saab som civilbilar, det har dom fortfarande... men dom har även kompletterat sin samling med bla. en ford, en passat variant m.m.

Vill bara varna, då det vore synd att förlora lappen pga att man blir stoppad utav en utav dessa nya bilarna! wink

Så du menar att man nu ska hålla sig undan från bilar av märket Ford och Passat? smile

Ta märke, modell, färg och regnr nästa gång du ser dem och posta här så blir det lättare

Hamilton
16 april 2009 · 8 868 Inlägg

larssoon skrev:
Hejsan.
Tänkte bara slänga ut en liten varning, det är som så att jag jobbar på bensinmack i Gävle.
På denna macken tankar Polismyndigheten sina bilar, därför vill jag slänga ut en liten varning.
Förr om åren så har det ju varit så att polisen haft Volvo och Saab som civilbilar, det har dom fortfarande... men dom har även kompletterat sin samling med bla. en ford, en passat variant m.m.

Vill bara varna, då det vore synd att förlora lappen pga att man blir stoppad utav en utav dessa nya bilarna! wink

och jag vidarebefodrar det här inlägget till din arbetsgivare, så får vi se vad dom tycker om din kundpolicy.

Fotograf på tierpidag.se
Sanizz
16 april 2009 ·

Har även här sett att dom har en golf 4 1.6. Helt vanlig och nästan tattig, kör dessutom runt med synligt öl flak.

Muttley
16 april 2009 ·

linuslinje skrev:

larssoon skrev:
Hejsan.
Tänkte bara slänga ut en liten varning, det är som så att jag jobbar på bensinmack i Gävle.
På denna macken tankar Polismyndigheten sina bilar, därför vill jag slänga ut en liten varning.
Förr om åren så har det ju varit så att polisen haft Volvo och Saab som civilbilar, det har dom fortfarande... men dom har även kompletterat sin samling med bla. en ford, en passat variant m.m.

Vill bara varna, då det vore synd att förlora lappen pga att man blir stoppad utav en utav dessa nya bilarna! wink

Så du menar att man nu ska hålla sig undan från bilar av märket Ford och Passat? smile

Ta märke, modell, färg och regnr nästa gång du ser dem och posta här så blir det lättare

Nej han menar att du ska skita i att tanka på just den macken för han är inte intresserad att behålla sitt jobb länge.

Varför dra till med att just på den macken man jobbar så tankar polisen?

Jag ska sluta handla på shell i hässleholm för polisen tankar och fixar sina bilar där.
haha.

-Mackan- Fire And Silk
16 april 2009 · 2 254 Inlägg

tkd_rille skrev:

linuslinje skrev:

larssoon skrev:
Hejsan.
Tänkte bara slänga ut en liten varning, det är som så att jag jobbar på bensinmack i Gävle.
På denna macken tankar Polismyndigheten sina bilar, därför vill jag slänga ut en liten varning.
Förr om åren så har det ju varit så att polisen haft Volvo och Saab som civilbilar, det har dom fortfarande... men dom har även kompletterat sin samling med bla. en ford, en passat variant m.m.

Vill bara varna, då det vore synd att förlora lappen pga att man blir stoppad utav en utav dessa nya bilarna! wink

Så du menar att man nu ska hålla sig undan från bilar av märket Ford och Passat? smile

Ta märke, modell, färg och regnr nästa gång du ser dem och posta här så blir det lättare

Nej han menar att du ska skita i att tanka på just den macken för han är inte intresserad att behålla sitt jobb länge.

Varför dra till med att just på den macken man jobbar så tankar polisen?

Jag ska sluta handla på shell i hässleholm för polisen tankar och fixar sina bilar där.
haha.

Vem fan tankar på Shell ändå, när JET är så mycket billigare?

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang