Angående Träff i Skåne! 30/5-09

Zipped_Pick_5
26 maj 2009 · 48 Inlägg

Zipped_Pick_5 skrev:
Nu är sommaren kommen, och det ska bli massa skoj med bilar.

Det kommer att vara träff den 30 Maj -09 Kl, 19.00   På nettos parkering mitt i skåne (Hörby)

Alla bilsorter är välkomna!

Bild och gatunummer finns att tillgå på kartbild via denna länk,

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … sult=False



HOPPAS VI SES

Rowbean Bilförsäljare på Hörby Bil
27 maj 2009 · 152 Inlägg

Barnie79 skrev:
Någon som har koll på hur många som "säkert" tänkt sig att dyka upp ?

Har inte satt mig ner och räknat faktiskt, har ju lagt upp tråden mer än på detta stället vilket gör att det skulle ta för lång tid att leta upp alla tongue Men det kommer nog rätt många!

Idag är det onsdag, får väl koppla in min laddtrycksmätare och börja polera bilen inför helgen..

Nu kallar morgonkaffet, ses på lördag ladies n gentlemen.cool

Peugeot 206 S1600 "Nr.005" (2001)
_lusse_ Lusse
27 maj 2009 · 236 Inlägg

Synd man hade lit ytrost på bilen:/ inte lika kul att polera dåsad aja får väl tvätta den iallafall:) ser fram emot lördag och fint väder hoppas jag.. Och ni som kommer tveka inte och ta med polare och deras bilar:)

MrJAM
27 maj 2009 · 1 464 Inlägg

Hur ligger det till med käk möjligheter i Hö´by? Finns där nån grill/snabbkäks-tjosan i närheten av träffen? Mest med tanke på om det glider in ett antal från väster (rondellen eslöv/höör/sjöbo) som måste ha i sig nått.

Peka gärna på en karta eller nått med tips.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Jolle87
27 maj 2009 · 1 585 Inlägg

Det bästa snabbmats stället i Hörby är nog Assars gatukök. Ligger på Kristianstadsv. 50


http://img20.imageshack.us/img20/8966/namnlszvy.jpg


http://img20.imageshack.us/img20/8966/namnlszvy.jpg

MrJAM skrev:
Hur ligger det till med käk möjligheter i Hö´by? Finns där nån grill/snabbkäks-tjosan i närheten av träffen? Mest med tanke på om det glider in ett antal från väster (rondellen eslöv/höör/sjöbo) som måste ha i sig nått.

Peka gärna på en karta eller nått med tips.

Senast redigerat av Jolle87 (27 maj 2009)

H_effe
27 maj 2009 · 45 Inlägg

Tittar nog förbi smile

mvh johan

Zipped_Pick_5
27 maj 2009 · 48 Inlägg

MrJAM skrev:
Hur ligger det till med käk möjligheter i Hö´by? Finns där nån grill/snabbkäks-tjosan i närheten av träffen? Mest med tanke på om det glider in ett antal från väster (rondellen eslöv/höör/sjöbo) som måste ha i sig nått.

Peka gärna på en karta eller nått med tips.

Där finns några ställen som har öppet... om inte annat så finns här en hel del pizzerior man snabbt kan få en kebabrulle tex.

Zipped_Pick_5
27 maj 2009 · 48 Inlägg

H_effe skrev:
Tittar nog förbi smile

mvh johan

Fint då blir här några cossi bilar...   kommer nog en del sådana!

Mange_volvo SkenLaddRacing
27 maj 2009 · 130 Inlägg

Kommer det komma mycket folk till denna träff? Då det inte verkar så ifall på inläggen några enstaka lite synd att köra halva skåne för kolla läget liksom;)? Men Får hopps att de kan bli lite folk så man tar sig en trip till hörby.Kommer kanske bli kalas väder till helgen förhoppningsvis..Mvh M

SkenLaddRacing
Rowbean Bilförsäljare på Hörby Bil
28 maj 2009 · 152 Inlägg

Mange_volvo skrev:
Kommer det komma mycket folk till denna träff? Då det inte verkar så ifall på inläggen några enstaka lite synd att köra halva skåne för kolla läget liksom;)? Men Får hopps att de kan bli lite folk så man tar sig en trip till hörby.Kommer kanske bli kalas väder till helgen förhoppningsvis..Mvh M

Det verkar bli en hel del som kommer! Tråden ligger uppe mer än på detta forumet vilket gör att inte alla som ska komma befinner sig här! Har fått ett 20tal deltagare bara i min Facebookgrupp!

Så Mange_Volvo, starta bilen och kom hit! wink

Det ligger dessutom en obemannad bensinstation rakt över vägen vid träffen för er som går torrt, tar dock bara kreditkort smile Skulle ni bli sugna på en matbit så kan ni alltid fråga oss, vi kan de flesta nummerna till de lokala matställena.

Nu är det bara 2 dagar kvar smile

Peugeot 206 S1600 "Nr.005" (2001)
_lusse_ Lusse
28 maj 2009 · 236 Inlägg

Där kommer mycket folk.. Alla ja snackat med ska dit.. MÅNGA från bara hörby. Sen en massa runt om. Kommer en del feta bilar också tydligen smile

Mange_volvo SkenLaddRacing
28 maj 2009 · 130 Inlägg

Låter bra syns på lördag;)

SkenLaddRacing
_lusse_ Lusse
29 maj 2009 · 236 Inlägg

Yes.. BRa:)

Rowbean Bilförsäljare på Hörby Bil
29 maj 2009 · 152 Inlägg

Verkar fortfarande som om väderguden är på vår sida, sitter och kollar med jämna mellanrum på väderleken, och det är fortfarande solsken på bild smile Ses imorgon!!

Peugeot 206 S1600 "Nr.005" (2001)
Turbo_Fredde
29 maj 2009 · 33 Inlägg

Ja då får man på och tvätta bilen tills imorgon kväll big_smile

Zipped_Pick_5
29 maj 2009 · 48 Inlägg

Turbo_Fredde skrev:
Ja då får man på och tvätta bilen tills imorgon kväll big_smile

Yes.. man får göra det så det blir glänsande på parkeringen:)

Rowbean Bilförsäljare på Hörby Bil
29 maj 2009 · 152 Inlägg

Zipped_Pick_5 skrev:

Turbo_Fredde skrev:
Ja då får man på och tvätta bilen tills imorgon kväll big_smile

Yes.. man får göra det så det blir glänsande på parkeringen:)

Ja jag fick köra och köpa ett par 17" fälgar idag för att de skulle se lite bättre ut till imorgon!
Men imorgon får det gnidas inför kvällen smile

Peugeot 206 S1600 "Nr.005" (2001)
H_effe
29 maj 2009 · 45 Inlägg

Då någon rolig j*vel har försökt att våldta min bil så kan det ju se ut såhär.. http://img5.imageshack.us/img5/2481/tanklock.jpg

Men ni får hålla för ögonen när ni ser det..

Mvh Johan

Turbo_Fredde
29 maj 2009 · 33 Inlägg

H_effe skrev:
Då någon rolig j*vel har försökt att våldta min bil så kan det ju se ut såhär.. http://img5.imageshack.us/img5/2481/tanklock.jpg

Men ni får hålla för ögonen när ni ser det..

Mvh Johan

Ja sånt e inte kul alls, när någon ska hålla på och förstöra =/

H_effe
30 maj 2009 · 45 Inlägg

Alla ligger o polerar nu eller big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang