3531
Sök

Smylisar !:)

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
Någon mer än mig som tycker garagets smylisar är grymt söta haha big_smile förlåt men är utråkad smile men men va tycker ni då ?

1 926 Inlägg
11 maj 2009
Provat bloggen kanske? big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile

846 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
Spelis skrev:
Provat bloggen kanske? big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile

nee big_smile hahah jag fatta inte va man har blogg t är inte så smart roll

DFFL
9 020 Inlägg
11 maj 2009
hmm

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

typ..eh..va?
582 Inlägg
11 maj 2009
ralle_boyen skrev:
Någon mer än mig som tycker garagets smylisar är grymt söta haha big_smile förlåt men är utråkad smile men men va tycker ni då ?

Haha du måste ha jättetråkigt just nu va lilla chebab tongue...ut o köra 855'an så blir du på glatt humör big_smile

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

1 926 Inlägg
11 maj 2009
ralle_boyen skrev:
Spelis skrev:

nee big_smile hahah jag fatta inte va man har blogg t är inte så smart roll

För att slippa totalt onödiga trådar...

846 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
Roz-104 skrev:
ralle_boyen skrev:

Haha du måste ha jättetråkigt just nu va lilla chebab tongue...ut o köra 855'an så blir du på glatt humör big_smile

har inget kör kort plutten och de vet du tongue big_smile

men denna är inte onödig big_smile klockren tråd ju ;D

Muttley
11 maj 2009
onödig tråd. väx upp och gör en ny tråd. med mer vettiga saker att diskutera.   

lite ironi.

Sök