Inför: Årets första träff på Mobilias parkering i Mantorp den 29:e maj, start runt 20.00

JME-Andersson
18 maj 2009 · 188 Inlägg

Kommer, ganska troligt att det blir 142:an då. smile

BMW 325i (2008)
V70Nflakeedition
18 maj 2009 · 67 Inlägg

ja varför inte det är ju nära för en gångsskull

syabo
18 maj 2009 · 1 278 Inlägg

Revolvolution skrev:
Kommer, ganska troligt att det blir 142:an då. smile

jiihuu:) prämiär turen fluffy:)

Street Knight
Bengtsson Forehead flamers
18 maj 2009 · 113 Inlägg

Kommer om det inte blir Speedway i Götet!

Honda S2000 (2000)
Steffi aka Lilla My
18 maj 2009 · 122 Inlägg

men.. jag är ju i stockholm då sad

får bli nästa gång för min del..

BMW m535 "Min man" (1986)
epapower
18 maj 2009 · 593 Inlägg

ska försöka komma helt klart!!, I lördags va ju kanontrevligt så..

mvh

syabo
18 maj 2009 · 1 278 Inlägg

epapower skrev:
ska försöka komma helt klart!!, I lördags va ju kanontrevligt så..

mvh

och den här träffen ska bli minst lika bra:)  bara alla kan ge fan i att leka med bilarna vid "utställningen" eller vad man ska kalla de:) och kanske inte tar med sig så mycket alkohol:P

Street Knight
AnnaMattias
18 maj 2009 · 288 Inlägg

Tjo alla glada!
vi får se om jag och frugan kommer, isf tar vi med oss kameran (för bilder / ev film) och ett glatt humör.

Volvo V70n "Familjeracern" (2004)
computer_says_no
18 maj 2009 · 47 Inlägg

Klart man kommer!

Golf R32 - En sitter i och 250 hästar skjuter på!
Ragga90
18 maj 2009 · 197 Inlägg

Kommer garanterat!!! hoppas de blir mycket börna börna!!!

Köp skyline!
Snoozy
18 maj 2009 ·

kevlar_soul skrev:
Hey mates!

Tänkte att det var dags för årets alla första träff på Mobilias (City Gross) parkering i Mantorp. Jag tänkte att den 29:e maj kunde passa rätt bra och en start runt 20.00.

Förhoppningsvis kan vi locka en hel del fina bilar från närområdet vilket bör medföra en riktigt rolig kväll tillsammans.

Jag ser mig inte som någon arrangör av detta evenemang, utan jag tänkte bara att vi kunde dra ihop en drös med bilar och sedan umgås med allt vad det innebär.

Hur som helst så har jag två önskemål:

1. Ska det lekas med bilarna så gör man det där det inte stör någon annan. Det vill säga en bra bit ifrån de parkerade bilarna. Det är uppskattat med lek, men endast där det inte kan göra någon skada mot andra parkerade bilar eller besökare.

2. Se till att sprida ordet snarast! Ju fler bilar desto roligare. Alla bilar är välkomna. Vi träffas för att vi delar samma intresse, eller hur? Men klart att bilar som man lagt ner lite extra tid på alltid är uppskattat!


Angående race så får någon annan ta tag i det, det finns hur som helst en riktigt bra raka precis bredvid parkeringen. Men skall det köras så ser man väl helst att folket håller sig från vägen, det är en ren säkerhets åtgärd! Got it?


Ses där!

Jag har en sak du måste tillägga..  city gross stänger inte förrens kl 21,00 så inge lek o bus förrens vakten har åkt!!!  troligen vid ca:21,15   kan va lite senare oxå.  att ha en träff är ju inte förbjudet, men leken o racingen är det   RESPEKTERA DET!!!!!   så kommer det nog inte bli några problem på kvällen....

criller Aktiv Medlem
18 maj 2009 · 1 303 Inlägg

Snoozy skrev:

kevlar_soul skrev:
Hey mates!

Tänkte att det var dags för årets alla första träff på Mobilias (City Gross) parkering i Mantorp. Jag tänkte att den 29:e maj kunde passa rätt bra och en start runt 20.00.

Förhoppningsvis kan vi locka en hel del fina bilar från närområdet vilket bör medföra en riktigt rolig kväll tillsammans.

Jag ser mig inte som någon arrangör av detta evenemang, utan jag tänkte bara att vi kunde dra ihop en drös med bilar och sedan umgås med allt vad det innebär.

Hur som helst så har jag två önskemål:

1. Ska det lekas med bilarna så gör man det där det inte stör någon annan. Det vill säga en bra bit ifrån de parkerade bilarna. Det är uppskattat med lek, men endast där det inte kan göra någon skada mot andra parkerade bilar eller besökare.

2. Se till att sprida ordet snarast! Ju fler bilar desto roligare. Alla bilar är välkomna. Vi träffas för att vi delar samma intresse, eller hur? Men klart att bilar som man lagt ner lite extra tid på alltid är uppskattat!


Angående race så får någon annan ta tag i det, det finns hur som helst en riktigt bra raka precis bredvid parkeringen. Men skall det köras så ser man väl helst att folket håller sig från vägen, det är en ren säkerhets åtgärd! Got it?


Ses där!

Jag har en sak du måste tillägga..  city gross stänger inte förrens kl 21,00 så inge lek o bus förrens vakten har åkt!!!  troligen vid ca:21,15   kan va lite senare oxå.  att ha en träff är ju inte förbjudet, men leken o racingen är det   RESPEKTERA DET!!!!!   så kommer det nog inte bli några problem på kvällen....

Ja det va bra att du sa det..för dom ringer farbror blå direkt.

Mvh Christian
computer_says_no
18 maj 2009 · 47 Inlägg

Bra inlägg!
Vore ju lite snopet om allt blev avblåst kl. 21:00

Golf R32 - En sitter i och 250 hästar skjuter på!
Bmw335i
18 maj 2009 · 51 Inlägg

Tycker Lördagen blir bättre.

computer_says_no
18 maj 2009 · 47 Inlägg

För er som tänkt komma långväga är det alltså här träffen äger rum...
http://gulasidorna.eniro.se/query?what= … ea=mantorp
Väldigt enkelt att hitta.

Golf R32 - En sitter i och 250 hästar skjuter på!
Biaxon
18 maj 2009 · 14 Inlägg

Ska försöka dra ihop flertalet tyska kvalitetsbilar, min kommer vara där iaf!

Amazon67 Nu är det färdigsuget
18 maj 2009 · 33 Inlägg

Streeatracemannen skrev:
Kanla komma o styra till nått... smile)

Nej för all del gör inte det!

Jag har inte vart på sämre rejs en dom som du "STYR" upp!

STANNA HEMMA TACK!!!!

kevlar_soul
18 maj 2009 ·

Vi kör fredag, ingen ändring i schemat här inte!

Och, om det anordnas race så skall det ske i strukturerad version. Det vill säga med bra kommunikation mellan start och mål samt folk borta från vägarna etc.. Men som sagt, jag lämnar över ansvaret till någon annan..

Inte för att jag känner Amazon67 personligen, men jag kan säga att han vet vad han pratar om. Han har både rutin och erfarenhet från diverse tillställningar runt om i landet. Och säger han att det inte blev bra, så var det inte bra.. Så ´ännu en gång.. Ska det bli någon gasa för min och många andras del så skall det ske i organiserad form.

Kamberg
18 maj 2009 · 227 Inlägg

Amazon67 skrev:

Streeatracemannen skrev:
Kanla komma o styra till nått... smile)

Nej för all del gör inte det!

Jag har inte vart på sämre rejs en dom som du "STYR" upp!

STANNA HEMMA TACK!!!!

Word....

BMW 540i/6 "Manuell" (1995)
BMW 635 CSi "ABC Exclusive Widebody" (1985)
erlingborn1
18 maj 2009 · 33 Inlägg

kommer garanterat ska försöka dra ihopp en drös med 4 benta damer wink

Skyline R33 <3
Mazda MX5 (1991)
Lexus GS300 (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang