Inför: Årets första träff på Mobilias parkering i Mantorp den 29:e maj, start runt 20.00

computer_says_no
21 maj 2009 · 47 Inlägg

Väldigt mycket snack om vad som hände förra året, vilka som inte är välkomna osv. Alla har ju samma mål med träffen, om vi tillsammans pratar med varandra på plats istället för att mobba varandra på garaget är jag övertygad om att detta blir en minnesvärd träff. Riktigt kul att se att så många vill ta ansvar och göra detta till en säker tillställning. Jag är säker på att de som vill/har styrt upp det hela inte menat något illa, men om någon känner att så är fallet är det ju bättre att gå fram och ge lite feedback.
Nu ser vi tillsammans till att detta blir den Bästa mantorpsträffen ever!

btw. jag inkasserade just 4st vuxenpoäng... ;-)

Golf R32 - En sitter i och 250 hästar skjuter på!
Snoozy
21 maj 2009 ·

Craazy_ skrev:
Flög 15m, körde ni 500km/h ?  haha

Ja det va jävlar inte långt ifrån iaf. (Det gick inte i några 500kmh men men) Hade laddat fullt nerifrån preemmacken o drog rakt igenom hydro, strax efter macken är det ett långt gupp,  alla hjulen i luften och när det slog ner igen  %¤#%%#¤ vilken smäll.  märk väl polarn va bakom i samma fart o gjorde likadant som jag.  skillnaden va det att han gjorde om det två ggr till efteråt  Attans vad vi flög,  tror ni mig inte så varsegod o testa själva, jag kan visa hur vi gjorde typ.

Senast redigerat av Snoozy (21 maj 2009)

Snoozy
21 maj 2009 ·

computer_says_no skrev:
Väldigt mycket snack om vad som hände förra året, vilka som inte är välkomna osv. Alla har ju samma mål med träffen, om vi tillsammans pratar med varandra på plats istället för att mobba varandra på garaget är jag övertygad om att detta blir en minnesvärd träff. Riktigt kul att se att så många vill ta ansvar och göra detta till en säker tillställning. Jag är säker på att de som vill/har styrt upp det hela inte menat något illa, men om någon känner att så är fallet är det ju bättre att gå fram och ge lite feedback.
Nu ser vi tillsammans till att detta blir den Bästa mantorpsträffen ever!

btw. jag inkasserade just 4st vuxenpoäng... ;-)

Jag hoppas detsamma!!  den förra året gick bra,  men lite missar måste man ju räkna med, vi va ju bara två som styrde i det mesta.  Tack ni andra som hjälpte te då..   hoppas ni kan hjälpa även i år så allt funkar som tänkt..

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
21 maj 2009 · 1 778 Inlägg

Kommer ett gäng bilar från Boxholm:)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
kevlar_soul
21 maj 2009 ·

Haha Linus, det där inlägget var lätt värt fem vuxenpoäng! Men jag instämmer helt.. Skit i de gamla träffarna nu och fokusera på den kommande!

Verkar bli sjukt mycket folk! smile

computer_says_no
21 maj 2009 · 47 Inlägg

ja, tråden har ju haft drygt 2200 besökare hittills. Blir nog större än Linköpingsträffen 16/5

Golf R32 - En sitter i och 250 hästar skjuter på!
kevlar_soul
21 maj 2009 ·

Yeah!

Någon som har ett gäng walkie talkies, kan ju slänga med sig dem i bilen wink

criller Aktiv Medlem
22 maj 2009 · 1 303 Inlägg

Fan va kul..ser fram imot detta..mycket folk som kommer + att ryktet sprider sig wink

Mvh Christian
Japs-Jens
22 maj 2009 · 1 503 Inlägg

Ser ut att bli massor folk och en bra träff smile

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
jalvret
22 maj 2009 ·

tittar kanske förbi en repa

fredde_86
22 maj 2009 · 192 Inlägg

Snoozy skrev:
Ja jag kommer!! big_smile   Bilarna där nere o buset däruppe, som vi hade det förra året då jag o fredde hade det...   Har ju inte så långt hem om skjutförtin havererar roll

Haha det äör sant micke bara att holla i hela kvällen!;P Hehe

fredde_86
22 maj 2009 · 192 Inlägg

jag kommer! Och självklart finns min hjälp! Men som sagt som andra skrivigt det är på allas ansvar att det blir en bra och trevlig träff! Och att folket lyssnar på vad de som holler i dee! Micke jag åker med dig om det går bra! O kevlar braa jobbat att du tar på dig det här nu! Hehe! o ta gärna med megafån o hålkitåkis eller hur fan man skriver så kan vi se till att styra upp saker till sammans ingen som ha någon gra av något slag eller ska vi köra gamla vanliga stå vid start! Hade mvh freddy

computer_says_no
22 maj 2009 · 47 Inlägg

Eftersom jag jobbar på Statoil har jag fixat lite sponsring i form av rabatt på hamburgemeny till alla hungriga besökare. Jag och Cim (kevlar_soul) som också jobbar på Statoil kommer under kvällen att tillhandahålla kuponger där man kan köpa hamburgare (90g) + dricka (50 cl cola) för 30 kr på statoil i Mantorp.

Så när magen börjar kurra är det bara att leta efter min blåa R32:a eller Cims supra så får ni en kupong. Dessa kuponger kommer endast att vara giltiga under kvällen och mellan kl. 20:00 och 24:00. En burgare/kupong. Stationen har dygnet runt öppet så alla är givetvis välkomna att handla utanför dessa tider. Jag och Cim hoppas att ni som besöker träffen uppsakttar detta och synpunkter tas gärna emot.

Vi vill understryka att på stationsplanen LEKER VI INTE med bilarna! Detta är en förutsättning för att vi ska kunna erbjuda liknande saker i framtiden. Stationspersonalen är tacksamma om hela träffen inte vill ha hamburgare samtidigt, då det finns risk för lång kö...

Som ni kanske vet skyltar Statoil redan med hamburgare och dricka för 30 kr (25%rabatt) . Så varför behöver man en rabattkupong då? Jo, detta är en central, tillfällig kampanj som pågått i fyra veckor. Kampanjen slutar nu på måndag vilket betyder att under träffen gäller ordinarie priser. Ville bara klargöra så ingen tror att vi delar ut ordinariepriskuponger. Mycket text blev det :-) men jag hoppas ni orkar läsa och att vi ses på fredag.

Smaklig måltid!

Golf R32 - En sitter i och 250 hästar skjuter på!
kevlar_soul
22 maj 2009 ·

Bra som fan Linus! Du är grym! Måste ses som mycket uppskattat av de som besöker träffen!

Det blir plötsligt lite mer av det hela! Men som sagt, ingen lek eller ondig nerskräpning av stationsplan. Vi visar tacksamhet till personalen som gått med på detta! smile

Craazy_ Avstängd
22 maj 2009 · 115 Inlägg

Fan va skönt att folk tar tag i detta och försöker fixa en lyckad träff , de kvittar vem som styr upp det hela ,de viktiga är att alla tar sitt eget ansvar för vad som är rätt och fel , med det menar jag att man inte ska sladda vid folks bilar lr kasta diverse saker under lr runt om kring bilarna spec inte glas.. Om alla följer detta blir träffen hur bra som helst , håller ni inte med ? Mvh Craazy_

syabo
22 maj 2009 · 1 278 Inlägg

Craazy_ skrev:
Fan va skönt att folk tar tag i detta och försöker fixa en lyckad träff , de kvittar vem som styr upp det hela ,de viktiga är att alla tar sitt eget ansvar för vad som är rätt och fel , med det menar jag att man inte ska sladda vid folks bilar lr kasta diverse saker under lr runt om kring bilarna spec inte glas.. Om alla följer detta blir träffen hur bra som helst , håller ni inte med ? Mvh Craazy_

helt rätt:)

Street Knight
fredde_86
22 maj 2009 · 192 Inlägg

syabo skrev:

Craazy_ skrev:
Fan va skönt att folk tar tag i detta och försöker fixa en lyckad träff , de kvittar vem som styr upp det hela ,de viktiga är att alla tar sitt eget ansvar för vad som är rätt och fel , med det menar jag att man inte ska sladda vid folks bilar lr kasta diverse saker under lr runt om kring bilarna spec inte glas.. Om alla följer detta blir träffen hur bra som helst , håller ni inte med ? Mvh Craazy_

helt rätt:)

Håller med om dte vettu!tongue Hehe! Hoppas på bra väder med ska följa upp med bilder om väder! Hade alle sammans!

kevlar_soul
22 maj 2009 ·

Craazy_ Well spoken!

jajjaj Avstängd
22 maj 2009 · 103 Inlägg

Craazy_ skrev:
Fan va skönt att folk tar tag i detta och försöker fixa en lyckad träff , de kvittar vem som styr upp det hela ,de viktiga är att alla tar sitt eget ansvar för vad som är rätt och fel , med det menar jag att man inte ska sladda vid folks bilar lr kasta diverse saker under lr runt om kring bilarna spec inte glas.. Om alla följer detta blir träffen hur bra som helst , håller ni inte med ? Mvh Craazy_

Det tycker jag med, håller med dig för fullt

Inte vill man ha en massa stenskott eller dylikt på bilen, om man nu har ny lackad bil eller nått

eller slippa o ta fram reservhjulet.

Craazy_ Avstängd
22 maj 2009 · 115 Inlägg

Och helst iafall om jag fick bestämma ,inget illa menat mot nån men lämna spriten hemma ..eller är det bara jag som tycker det ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang