Angående: ENA-träff i Enköping 25 juli...

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
26 maj 2009 · 271 Inlägg

Startar väl en ny tråd då. wink
Blir det någon Enaträff i sommar? Tycker det behöver hända nåt skojj här i stan. Det e såå dött på bilfronten... smile Å det skulle vara skojj med en träff och utställning igen...

// Lena

Senast redigerat av lilla_tingeling (26 maj 2009)

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
PLindblom
26 maj 2009 · 1 200 Inlägg

lilla_tingeling skrev:
Startar väl en ny tråd då. wink
Blir det någon Enaträff i sommar? Tycker det behöver hända nåt skojj här i stan. Det e såå dött på bilfronten... smile Å det skulle vara skojj med en träff och utställning igen...

// Lena

God eftermiddag! smile

Det är verkligen många som har hört av sig och frågat om det blir någon ENA-träffen 2009 och nu när du har startat en ny tråd om det får jag väl lov att bekräfta det här också tongue

ENA-träffen kommer att hållas i år igen, men så mycket mer än så är ännu inte ordentligt spikat. Många har redan anmält att de vill ställa ut och andra har erbjudit sig att hjälpa till, vilket är jättetrevligt smile

Preliminärt datum för träffen/utställningen är den 25 juli tack vare tips från alla möjliga utställare som menar att just denna helg är sommarens hittills enda utställningsfria. Lena, om du har lust får du hemskt gärna redigera din rubrik och lägga till datumet för att se hur pass stort intresset är.

Förra året tog det två veckor att fylla alla platser och förutom eftermiddagsvädret blev utställningen riktigt lyckad. I år har jag försökt få tillgång till hela torget, inklusive delen där handlarna stod och muttrade förra året, men kommunen har tyvärr inte möjlighet att ge oss handelsområdet.

De senaste veckorna har jag farit omkring och fotat, tittat på satellitbilder, letat strömkällor och mätt trottoarkanter runtom i stan för att hitta ett bättre ställe att vara på. På torget får vi självklart vara, men utrymmet räcker bara för cirka 40 st bilar och förra året var jag tvungen att neka några av ekipagen som anmäldes.

Idéerna är många och ENA-träffen ska helt klart bli större i år. Några företag har bekräftat att de kommer att vara på plats för lite försäljning och presentation av tjänster. Med lite tur får vi även dit en bromsbänk att leka med. Just nu söker jag även en domare som kan möjliggöra klart fler priser och klasser än förra året.

Jag ska återkomma med foton på eventuella områden att vara på, tillsammans med de för och nackdelar jag kan se.

Tusen tack till alla som visat intresse och bett om en till utställning under året. Ni är självklart välkomna smile

Med vänlig hälsning
Patrik Lindblom

Senast redigerat av Minister (26 maj 2009)

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
26 maj 2009 · 271 Inlägg

Minister skrev:

lilla_tingeling skrev:
Startar väl en ny tråd då. wink
Blir det någon Enaträff i sommar? Tycker det behöver hända nåt skojj här i stan. Det e såå dött på bilfronten... smile Å det skulle vara skojj med en träff och utställning igen...

// Lena

God eftermiddag! smile

Det är verkligen många som har hört av sig och frågat om det blir någon ENA-träffen 2009 och nu när du har startat en ny tråd om det får jag väl lov att bekräfta det här också tongue

ENA-träffen kommer att hållas i år igen, men så mycket mer än så är ännu inte ordentligt spikat. Många har redan anmält att de vill ställa ut och andra har erbjudit sig att hjälpa till, vilket är jättetrevligt smile

Preliminärt datum för träffen/utställningen är den 25 juli tack vare tips från alla möjliga utställare som menar att just denna helg är sommarens hittills enda utställningsfria. Lena, om du har lust får du hemskt gärna redigera din rubrik och lägga till datumet för att se hur pass stort intresset är.

Förra året tog det två veckor att fylla alla platser och förutom eftermiddagsvädret blev utställningen riktigt lyckad. I år har jag försökt få tillgång till hela torget, inklusive delen där handlarna stod och muttrade förra året, men kommunen har tyvärr inte möjlighet att ge oss handelsområdet.

De senaste veckorna har jag farit omkring och fotat, tittat på satellitbilder, letat strömkällor och mätt trottoarkanter runtom i stan för att hitta ett bättre ställe att vara på. På torget får vi självklart vara, men utrymmet räcker bara för cirka 40 st bilar och förra året var jag tvungen att neka några av ekipagen som anmäldes.

Idéerna är många och ENA-träffen ska helt klart bli större i år. Några företag har bekräftat att de kommer att vara på plats för lite försäljning och presentation av tjänster. Med lite tur får vi även dit en bromsbänk att leka med. Just nu söker jag även en domare som kan möjliggöra klart fler priser och klasser än förra året.

Jag ska återkomma med foton på eventuella områden att vara på, tillsammans med de för och nackdelar jag kan se.

Tusen tack till alla som visat intresse och bett om en till utställning under året. Ni är självklart välkomna smile

Med vänlig hälsning
Patrik Lindblom

Nu har jag ändrat rubriken och lagt in datumet.

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
PLindblom
26 maj 2009 · 1 200 Inlägg

lilla_tingeling skrev:
Nu har jag ändrat rubriken och lagt in datumet.

// Lena

Finemang! Tackar så mycket

Nafets86
26 maj 2009 · 821 Inlägg

kunde ge sig fan på att man jobbade den helgen just då det är. typiskt. Detta får man försöka lösa på något vis..!

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
albah
26 maj 2009 · 23 Inlägg

De blir ju underbart big_smile

Danjul
26 maj 2009 · 107 Inlägg

Jag SPIKAR in det i kalendern, detta får INTE missas! big_smile

Mitsubishi Evo V "Irja" (1998)
removal PULVERLACKERAR
27 maj 2009 · 605 Inlägg

Jag kommer garanterat på träffen...Enköping finns det otroligt mycket folk som jagar en=)

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Saab 9-3 VECTOR "E-85an" (2008)
Chevrolet Impala "Knack8an" (1959)
Chevrolet Impala "nöjesbilen" (1959)
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
2 juni 2009 · 271 Inlägg

Hoppas på toppenväder och massor av bilar! big_smile

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
TFkarlsson Varningar. 36
2 juni 2009 · 1 200 Inlägg

Kör kör kör! big_smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
daniel_83
2 juni 2009 · 76 Inlägg

Jag kommer också. smile

fady
3 juni 2009 · 58 Inlägg

ja kommer oxå big_smile .... det är bara perfekt pga den 26 drar ja till turkiet på semester tongue hahhahah

Volkswagen golf mk5 Gti "GIAC by Stertman" (2009)
Nafets86
3 juni 2009 · 821 Inlägg

haha wink bra där fady big_smile hur går det med baslådan då? wink Såg nog allt hur den såg ut idag. haha big_smile du får baka bättre så ska du se att anders är klar snart med den wink

Hur går det annars med träffen patrik? Några mer klarheter eller behöver du någon hjälp?

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
3 juni 2009 · 4 190 Inlägg

Ja jag kommer så klart smile

Hade inte jag tilloch med fått en liten förtids plats till ena träffen iår? smile

Jag kommer ganaterat, dock behövs el källa till min bil så du vet smile
Mvh Kim

M0onLight
7 juni 2009 · 83 Inlägg

Vart kan man anmäla sig om man vill ställa ut?

fady
7 juni 2009 · 58 Inlägg

va ska du ställa ut jocke big_smilebig_smile ..

klart me sidokjolarna big_smile ... o basslåda är nästan  ....

Volkswagen golf mk5 Gti "GIAC by Stertman" (2009)
Holtenfalk
7 juni 2009 · 75 Inlägg

Nice patrik du har mitt deltagande redan säg bara till vart den ska vara så kommer jag:D

BMW 320 (2008)
ford_orion_RS Eskilstuna
7 juni 2009 · 70 Inlägg

Låter som man ska Komma och Checka.. är det lugnt om den läggs upp på ett Annat Forum.. ?

M0onLight
8 juni 2009 · 83 Inlägg

fady skrev:
va ska du ställa ut jocke big_smilebig_smile ..

klart me sidokjolarna big_smile ... o basslåda är nästan  ....

hoppas hinna klart med mitt andra åk :-)

MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
8 juni 2009 · 5 650 Inlägg

får se om man orkar pallra sig ut dåbig_smile?

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang