Angående: Japps/japansk tema -bilar, Träffar i GBG/ BurgerKing Eriksberg KL 19:00 Söndagar.

Carro_87
9 juni 2009 · 181 Inlägg

Det blir iaf någolunda väder enligt smhi på torsdag! hoppas på mycket folk och bilar! tongue

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
Ford Mustang "Pony Xpress" (2011)
Vollez
9 juni 2009 · 274 Inlägg

baca skrev:
Får man komma med hojen? ( japps-hoj big_smile )

Jag drar med kompisen och hans hoj med tror jag, så får du lite sällskap.

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Mazda RX7 (1997)
Shalle89
10 juni 2009 · 705 Inlägg

Hoppas bara att det blir fler denna gången, alla vet ju att bil-folk e inget folk att lita på. Alla säger att dom kommer, men så står man där ensam i sina tårar. XD Men vad kul att det finns folk som vill komma. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Angel_vbg
10 juni 2009 · 69 Inlägg

Låter trevligt me japs träff. Såd d först nu. Får väl se när jag får klart bilen. Kanske varbergarna kommer hehe.

D-No Avstängd
10 juni 2009 · 658 Inlägg

Jag kommer om de kommer fler hondas och vädret är bra big_smile

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Shalle89
11 juni 2009 · 705 Inlägg

Angel_vbg skrev:
Låter trevligt me japs träff. Såd d först nu. Får väl se när jag får klart bilen. Kanske varbergarna kommer hehe.

Gött Gött

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Shalle89
11 juni 2009 · 705 Inlägg

D-No skrev:
Jag kommer om de kommer fler hondas och vädret är bra big_smile

Aaa blir de i framtiden när honda klubben o Nissan Klubben o japsträffen slår ihop sig. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
NilsG
11 juni 2009 · 101 Inlägg

Kunde inte i dag, men blir nog en sväng på söndag i stället.

Mvh Nisse
dabby född blåvit
11 juni 2009 · 624 Inlägg

Playgirl skrev:
..... i regnet ........

Känns som att det besvarades där..

Shalle89
11 juni 2009 · 705 Inlägg

nä vi va där men det var typ tomt o de regna så vi (4 bilar) drog till bil-tema sen till Vollez garaget o fixa hans slang, sen så drog vi till en tom parkering o "drifta" lite XD. så nu har man mindre däck på bilen XD Nästa träff e på Söndag nästa vecka samtidigt som Nogs och honda klubben. Plus att mitt nummer finns upp skrivet på flera upplägg i forumet det är bara att ring mig, jag bits inte, bara om du vill ;P

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Kvillert
14 juni 2009 · 11 Inlägg

Nästa träff är NOGS/HPC träff är IDAG klockan 17.00. Burger King Eriksberg
Alla med japanska bilar eller folk som gillar japanska bilar är självklart välkommna!
Om nån är sugen kan man ju dra iväg och sladda lite efteråt?

Shalle89
14 juni 2009 · 705 Inlägg

HEHE fan vad jag e ute o cycklar ofta nu för tiden. XD om 2 timmar då. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Carro_87
16 juni 2009 · 181 Inlägg

Förvirrad som jag är så måste fråga om det är nu på söndag 21/6 eller nästa söndag 28/6 vi träffas igen?

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
Ford Mustang "Pony Xpress" (2011)
Shalle89
16 juni 2009 · 705 Inlägg

28/6 om inte jag e ute o cycklar igen. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
liveforthis AJA Motorsport
16 juni 2009 · 450 Inlägg

28/6 då kommer jag smile ska försöka få med lite fler jappsare tongue

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com
BlueBull
16 juni 2009 · 91 Inlägg

kommer Absolut inte den här gången

Shalle89
16 juni 2009 · 705 Inlägg

BlueBull skrev:
kommer Absolut inte den här gången

Why BlueBull? Va du där i söndas? De sög Bull pung. Men sånt händer alla gånger kan inte vara bra. Får bara hoppas på mer bilar denna gången.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Shalle89
16 juni 2009 · 705 Inlägg

liveforthis skrev:
28/6 då kommer jag smile ska försöka få med lite fler jappsare tongue

Gött. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
sypher_44
20 juni 2009 · 164 Inlägg

meh mantorp e jue då.... smile dra dit isstället...

Nissan Skyline "r34 gtt-r" (1999)
Shalle89
25 juni 2009 · 705 Inlägg

sypher_44 skrev:
meh mantorp e jue då.... smile dra dit isstället...

Klart att du gör. XD jagönska att jag också kunde dra med  dit men nä, Man måste Jobba. ;(

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang