Styla Golf IV 1.6?

Miller
14 april 2006 · 152 Inlägg

Tja. Har en Golf IV som är ganska snygg.

Är jävligt sugen på att Styla bilen. Men är det fel att styla en bil med så klen motor? 1.6l, 16V  105 Hk.

Dela med er av åsikter å tankar... Thx!

Saluhallen i göteborg!
_Jerkan_ Chaufför
14 april 2006 · 131 Inlägg

Nej det tycker jag verkligen inte att de är...
Att styla en lite lagomt är ju hur fint som helst tycker jag...
Vad har du gjort hittills, och va har du för planer om du ska göra nått mer??

Bigge
14 april 2006 ·

Klart att det inte är! Inte behöver man ha en V8 för att vara mån om utseendet på sin bil..

Miller
14 april 2006 · 152 Inlägg

Skönt att höra.  smile

Jag har inte gjort särskillt mycket alltså. FÖr jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra med bilen. Sälja eller ej.
Har installerat SLutsteg å baslåda och en Pioneer stereo. Satt på Stänkskydd bak... Thats it typ.

Varit jävligt nära på att byta slutdämparen och rören, för å få ett gött ljud. Men det la jag undan när ja fick tankar på att byta bil. Skaffat ögonlock som jag sprayat kasst och aldrig satt på av ganska självklara anledningar.
Sedan hade jag tänkt skaffa 17" fälgar (mångekrade), Lackera alla lister, Lackera ner främre spoilern och den bakre. Kanske även lackera Stänkskydden. Och till slut skaffa en Vinge och tona rutorna.

Lite små stylad bara så att man tycker den ser bra ut. Inget utmanande eller så!

Grejen e den att jag är jävligt nöjd med bilens färg osv. Golf IV:an har riktigt läcker design också, så det är jag ju också super nöjd med egentligen. Känns bara som att man ger fel intryck när man kommer med en 1.6l motor och en stylad bil tongue
Men samtidigt känns det som att det faktiskt inte spelar ett dugg roll!

http://www.blocket.se/vi/7695673.htm?ca=15_s
Här e den... Bry er inte om texten =P

Senast redigerat av Miller (14 april 2006)

Saluhallen i göteborg!
luvya
13 augusti 2008 ·

Miller skrev:
Skönt att höra.  smile

Jag har inte gjort särskillt mycket alltså. FÖr jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra med bilen. Sälja eller ej.
Har installerat SLutsteg å baslåda och en Pioneer stereo. Satt på Stänkskydd bak... Thats it typ.

Varit jävligt nära på att byta slutdämparen och rören, för å få ett gött ljud. Men det la jag undan när ja fick tankar på att byta bil. Skaffat ögonlock som jag sprayat kasst och aldrig satt på av ganska självklara anledningar.
Sedan hade jag tänkt skaffa 17" fälgar (mångekrade), Lackera alla lister, Lackera ner främre spoilern och den bakre. Kanske även lackera Stänkskydden. Och till slut skaffa en Vinge och tona rutorna.

Lite små stylad bara så att man tycker den ser bra ut. Inget utmanande eller så!

Grejen e den att jag är jävligt nöjd med bilens färg osv. Golf IV:an har riktigt läcker design också, så det är jag ju också super nöjd med egentligen. Känns bara som att man ger fel intryck när man kommer med en 1.6l motor och en stylad bil tongue
Men samtidigt känns det som att det faktiskt inte spelar ett dugg roll!

http://www.blocket.se/vi/7695673.htm?ca=15_s
Här e den... Bry er inte om texten =P

Man brukar säga, antingen lägger man pengar på motorn eller på styling. Men är du rik som ett troll
gör du båda big_smile
Jag själv har en Golf IV som jag har som stylingprojekt, du kan ju kika lite hos mig om du har lust.

Haha, såg att tråden är 2 år gammal. Du kanske inte ens har kvar din Golf? big_smile

Senast redigerat av Mauds (13 augusti 2008)

loudness
13 augusti 2008 · 4 554 Inlägg

med tanke på att han va inloggad senast för ett år sen så lär du nog få vänta länge på svar:P

luvya
15 augusti 2008 ·

My bad tongue

GOLF_TDI_
15 augusti 2008 · 141 Inlägg

haha

Claeson
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang