Eftersnack: ÖREBROMIXEN 30/5 -09 ,Ånnaboda

WeDo
30 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Ja, så vad tyckte ni om träffen... Jag tycker den var kanon. Bra med lotteri som brake varje timme så det inte blir så segt. Mycket fina priser och underbart (nästan för bra) väder smile

Nu ska jag iaf kladda ner hela kroppen i kylbalsam smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
x40
30 maj 2009 · 157 Inlägg

En trevlig dag med underbart väder, glatt sällskap och många läckra bilar
Alltid kul att få kontakt med nya ansikten,
Stort tack beröm till dom som gjort denna träff möjlig,
/Peter

By_Alfzone
30 maj 2009 · 679 Inlägg

En kanon dag... mkt bra träff...
tog lite bilder me mobilkameran som finns i gallerit på min sida....
hoppas jag kan ställa ut nästa år..smile

taway
30 maj 2009 · 296 Inlägg

Mycket trevligt! Klar förbättring från förra året. Fler bilar, fler som stannade tiden ut och såklart kanonväder! Det enda jag kunde önska var att få reda på vem som vann de olika delarna. Vem fan kommer ihåg vilken bil 37 är osv? Inte jag iaf wink

Tonket Bimmer Freak
30 maj 2009 · 162 Inlägg

Kan bara hålla med om kanon träff, o ja, nästan lite väl varmt, men de är väl dumt o klaga när värmen äntligen är här smile.
Enda möjliga minuset skulle då vara att man inte fick veta vilka bilar som fick priserna, speakern läste ju bara upp bilens tilldelade nr., man fick aldrig veta vilken bil de var.

Happ, då han Taway före....hehehe

Senast redigerat av Tonket (30 maj 2009)

Member of Unknown Örebro
i500
30 maj 2009 · 135 Inlägg

håller med tidigare att dom kunde ha nämt vad det va för bil ist för nummer..
och så tycker ja dom skulle ha delat in lottningen mer att dom kunde dela ut t-shirt o sånt till medåkare men sen dom "stora" priserna och ha en lottning bara för dom som körde o hade med sig bil..

Mariana
30 maj 2009 · 128 Inlägg

Hej!

Tack för att Ni kom och gjorde den här träffen till vad den blev helt otroligt.
Under morgondagen kommer jag att lägga ut resultatlista, vi hade också tur att fånga alla
pristagare med bil och pokal på foto, det tar nog lite längre tid att kunna lägga ut men det kommer.
Hoppas Ni kommer tillbaka 2010 samma tid och plats, men med utökat pokalbord, pm:a gärna mej eller volvoanki om någon känner sig manad att ingå i Juryn eller tips, råd, förslag och självklart är vi lyhörda för det med som Ni säger ex t-shirt odyl till medåkande och dom dyrare priserna till utställarna, vi tar med det i planeringen inför 2010
Återigen stort Tack till Er, och stort Grattis till alla Vinnare.

På återseende

Mvh // Mariana

Senast redigerat av Mariana (30 maj 2009)

nize
30 maj 2009 · 6 Inlägg

Stort tack till arrangörerna, mycket bra genomförd träff! Mina bilder kommer upp inom kort, fick med det mesta på bild.

Kul att se alla fina bilar som finns i närheten av Örebro också, mer såna här träffar vore skoj!

/Daniel med den röda Imprezan

Senast redigerat av nize (30 maj 2009)

Mini Cooper D "SPV 03" (2007)
P-O Putsnisse
30 maj 2009 · 265 Inlägg

Får också tacka för en mycket trevlig dag.. kanonväder och mycket trevligt folk att prata med...och sen få vinna lite pokaler gör ju inte saken sämre..smile

XRFredde
31 maj 2009 · 47 Inlägg

Detta var jätteroligt och trevligt. Och ett helt underbart väder.
Jag vann ju en t-shirt på lotteriet (xxl) och jag har inte hittat några tältpinnar än. Hahahaha!!!
Helt klart läcker tröja var det. Och som någon skrev tidigare så var det bra med ett brake varje timme.
Utan dessa brake hade nog dagen blivit väldigt långdragen och seg. Solbränna fick man och det skadar inte med lite färg på sig. För att avsluta detta: Det var ett nöje och vara där och återkommer gärna nästa gång.

Med förstånd lever man längre.
Ford XR3i "94-an" (1994)
Biiaatchen Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
31 maj 2009 · 231 Inlägg

Helt klart vackert väder och en lyckad träff.. dock som tidiare skrivit, önskas att man kanske talar om va för bil som vann vilka priser och inte bara ett nummer. Kommer garanterat nästa år. Solbrännan svider tongue

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..
Journeyman2
31 maj 2009 · 373 Inlägg

Trevliga människor,kanonväder och ett kanonställe att ha en bilträff på.Super-nöjd  oxå vann en prisbuckla smile

''Hugin-Hachiko''
P-O Putsnisse
31 maj 2009 · 265 Inlägg

Journeyman2 skrev:
Trevliga människor,kanonväder och ett kanonställe att ha en bilträff på.Super-nöjd  oxå vann en prisbuckla smile

Bara att lyfta på hatten å säga grattis..smile

Journeyman2
31 maj 2009 · 373 Inlägg

P-O skrev:

Journeyman2 skrev:
Trevliga människor,kanonväder och ett kanonställe att ha en bilträff på.Super-nöjd  oxå vann en prisbuckla smile

Bara att lyfta på hatten å säga grattis..smile

Tack Detsamma smile  Mvh Journeyman

''Hugin-Hachiko''
Kaalle Kör för DDesign Autoparts n' Streetwear
31 maj 2009 · 357 Inlägg

Va en bra träff med trevligt folk. Som tidigare har sagt så va det synd att dom inte sa vad det va för bilar som vann. Sen kanske det va lite lång väntetid. Man hann gå många varv och fick ändå vänta rätt länge innan prisutdelningen men det är vad jag tycker.

Konstigt att inte den oranga 760 cabben kom på prispallen! Om man gick lite närmre och kollade vad han hade gjort så va det nog den bilen med mest jobb utlagt på på hela träffen.

BMW 528 E39 (1996)
BMW 325 E30 Turbo "DDesign" (1988)
J_Erixzzon
31 maj 2009 · 1 270 Inlägg

Var där för första gången och tycker det var väldigt kul med perfekt väder massa fina bilar och trevligt folk smile

mvh//Johan

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
Driverking
31 maj 2009 · 849 Inlägg

var också där för första gången och det lär inte bli den sista heller!
Mycket trevlig träff, bra väder och många fina bilar smile

//Tobbe

Saab, Vad Annars?
Min Projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 13&p=1
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
31 maj 2009 · 3 585 Inlägg

Va där för första gången och kommer nästa gång med. Dock så får jag nog inte komma i BMW´n då smile tacl för en bra träff

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
toelli
31 maj 2009 · 132 Inlägg

trevlig träff... underbart väder... många snygga bilar! vore dock kul om man på något sätt fick veta vem som körde vad när finalisterna gick upp för att få pris... typ lite kortfattat beskriva bilen så man vet smile

volvo240R
31 maj 2009 · 1 964 Inlägg

super trevligt träff och första träffen i år och för första gånget i mitt liv ja vann ett pris smile det som dom säger är att mana kanske inte känner egen bilen när det bara sägs ett nummer.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang