vem vann på elmia??

goffy
17 april 2006 · 324 Inlägg

ja vem fick peapoles choice?? någon som var där och såg det??

Burken Utanlem
17 april 2006 · 895 Inlägg

mr rolig eller kooz som vanligt antagligen big_smile

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
goffy
17 april 2006 · 324 Inlägg

Då hoppas jag ju på Kooz i så fall. men men ingen som vet säkert??

Malinbabe
17 april 2006 · 35 Inlägg

Mr Fun vann!

Kör snart lastbil!!! =)
Astra_power YAMAHA
17 april 2006 · 81 Inlägg

Mr Fun vann i år igen! smile

GurraG INGET ANNAT!!
17 april 2006 · 1 725 Inlägg

Kungen tog så klart hem det.. big_smile mr fun är kung och hoppas det kommer förbli så

Kristoffer86
17 april 2006 · 37 Inlägg

Tyvärr va det herr rolig... Men så rolig va han jeflar inte, blir bara mer och mer överdriven för varje år... Kooz va lätt värd titeln mer!

Racing Is Not A Crime
Tenacious_Dboy Eksjö
17 april 2006 · 346 Inlägg

jo men detta året var han inte värd det om jag får säga mitt.det går väl knapp köra med bilen ens sad tv skärmar i dörrarna? kunde ju lika gärna satt ett gäng tusenlappar där enligt mig..tyckte om hans förra bygge mycket mer ...Kooz bygger ju bilar som går att köra med från och till träffar iaf..men det är väl tur att alla inte gillar samma

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Astra_power YAMAHA
17 april 2006 · 81 Inlägg

Tenacious_Dboy skrev:
jo men detta året var han inte värd det om jag får säga mitt.det går väl knapp köra med bilen ens sad tv skärmar i dörrarna? kunde ju lika gärna satt ett gäng tusenlappar där enligt mig..tyckte om hans förra bygge mycket mer ...Kooz bygger ju bilar som går att köra med från och till träffar iaf..men det är väl tur att alla inte gillar samma

kan hålla med om att den var lite överdriven.. men ändå grym på ett sätt.. sen vad jag vet så har han själv sagt att han kör med bilen!!

// Danne

GurraG INGET ANNAT!!
17 april 2006 · 1 725 Inlägg

Tenacious_Dboy skrev:
jo men detta året var han inte värd det om jag får säga mitt.det går väl knapp köra med bilen ens sad tv skärmar i dörrarna? kunde ju lika gärna satt ett gäng tusenlappar där enligt mig..tyckte om hans förra bygge mycket mer ...Kooz bygger ju bilar som går att köra med från och till träffar iaf..men det är väl tur att alla inte gillar samma

Ja mr fun bygger också bilar som man kan köra med.. för det första kör han med dom från och till träffarna och sen använder han typ bilen dagligen

goffy
17 april 2006 · 324 Inlägg

vafan har inte ni röstat eller?? tycker det är mer negativa omdöme en posetiva här inne i jalla fall.
Eller vann han på sitt namn? jaja vad vet jag, gillar hans andra byggen betydligt bättre en detta men men det är bara min åsikt smaken är som baken ju smile

Senast redigerat av goffy (17 april 2006)

jens
18 april 2006 · 137 Inlägg

Jag röstade på han med Honda nsxn som han byggt veilsidekit på! Den är riktigt snygg.
Tycker som endel andra att mr.funs bilar gått lite överstyr, känns dock bara att det är hans design som gått överstyr. För själva byggande är de ju inget fel på.

Redbull Moderator+
18 april 2006 · 1 081 Inlägg
Vem jag?
MrLila
18 april 2006 · 355 Inlägg

GurraG skrev:
för det första kör han med dom från och till träffarna och sen använder han typ bilen dagligen

jo, men sen gick det ju i 90 på motorvägen där det är 110....



Mvh Jonas

Mvh Jonas
Rohdin
18 april 2006 ·

ganska kul bygge Fun byggde..jag menar förra året var det en Mini som var breddad å grejjer..och då frågade Bilsport om han skulle köra bilen,då sa han:självklart! bilar är till för att köras. undrar om han kör sin 350Z nu med skärmar över hela fronten å sånt...

JohnnyA
18 april 2006 · 104 Inlägg

"– Detta hade jag aldrig räknat med, säger David Persson, som är
märkbart tagen bakom sina karakteristiska färgade kontaktlinserna.
– Jag tror att skärmarna i dörrarna och akvariet var det som gav
segern.
Trots akvariet och all annan showmässig utrustning använder David
bilen.
– Det är ju trots allt en bil!"

Riktiga män kör volvo!
Rohdin
18 april 2006 ·

coolt! äntligen nån som använder bilen trots all utrustning,hoppas man ser han i sommar,han bor ju inte långt ifrån

Dirq
18 april 2006 · 305 Inlägg

Jag tyckte inte ricktigt om lacken han hade i år Mr Fun så min röst gick till kooz bygge(tyckte extramätarna i mitten var ricktigt coola).
Sen kan man ju inte säga annat än att dom är ducktiga båda två på att bygga sevärda bilar.

HA de

Saab 9-5 2,3ltt "Banbilen" (1998)
response Studerande
18 april 2006 · 463 Inlägg

kan ingen länka till några bilder på kooz bygge? tongue

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
deamon
18 april 2006 · 624 Inlägg

jag tycker båda bilarna var fina det var nåt som inte var bra med båda bilarna men det håller jag för mig själv men jag tycker att fantasin hade inga gränser och de e duktiga killar
har inte gillat koz tidigare byggen på grund av "dåligt finish" (enligt mig efter att kollat in celican nogrann)  men i år blev jag häpnad när jag såg hans bil den var riktig bra förutom Lacken men det får han ta med sin lackerare ,,smile annars var den lyckad , grattis till pokalerna
vad gäller david så var hans bil oxå väldigt karismtiskt och påhittigt och dessutom så kan jag säga att HAN KÖRDE HEM MED BILEN  då jag höll på med min supra och nsx kom han glidande förbi

MEN JAG TYCKER ATT KLASSINDELNINGEN VAR SKIT

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang