Audi Urquattro

shaghz
21 juni 2009 · 49 Inlägg

svårt att få tag i Audi urquattro, letar överallt efter en som jag kan köpa, men hittar inte en enda som är till salu... Någon som har nå tips var jag kan leta eller vet om någon som är till salu vid rätt pris? Årsmodell runt 1981-1986

te_wik Forummoderator
21 juni 2009 · 12 813 Inlägg

Jadu, det är inte världens lättaste bil att hitta. Jag skulle tipsa om den tyska marknaden, där är nog chanserna störst.

tex:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc … p;zipcode=


Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (21 juni 2009)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
shaghz
21 juni 2009 · 49 Inlägg

te_wik skrev:
Jadu, det är inte världens lättaste bil att hitta. Jag skulle tipsa om den tyska marknaden, där är nog chanserna störst.

tex:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc … p;zipcode=


Mvh Tommy

Tackar tackar ! smile

te_wik Forummoderator
21 juni 2009 · 12 813 Inlägg

shaghz skrev:

te_wik skrev:
Jadu, det är inte världens lättaste bil att hitta. Jag skulle tipsa om den tyska marknaden, där är nog chanserna störst.

tex:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc … p;zipcode=


Mvh Tommy

Tackar tackar ! smile

Inga problem. Du ska veta att du är intresserad av min drömbil, fyy vad jag vill ha en sån.
Tyvärr låter inte ekonomin mig köpa en sådan leksak hmm


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
shaghz
21 juni 2009 · 49 Inlägg

te_wik skrev:

shaghz skrev:

te_wik skrev:
Jadu, det är inte världens lättaste bil att hitta. Jag skulle tipsa om den tyska marknaden, där är nog chanserna störst.

tex:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc … p;zipcode=


Mvh Tommy

Tackar tackar ! smile

Inga problem. Du ska veta att du är intresserad av min drömbil, fyy vad jag vill ha en sån.
Tyvärr låter inte ekonomin mig köpa en sådan leksak hmm


Mvh Tommy

Ganska dyra bilar detdära, men har planer på att trycka i s4 AAN motor i den, så kommer sikta på ganska höga effekter smile

te_wik Forummoderator
21 juni 2009 · 12 813 Inlägg

Aha okay. smile

Hoppas det kommer upp en projekt tråd när du väl fått tag på en.
Lycka till i sökandet.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
volvo164
21 juni 2009 · 10 Inlägg

är själv ruggit sugen på en urquattro har hafft 2 vanliga gt coupe,er men ska du ha tag på en urquattro så tycker ja de e jävligt onödigt att förstöra en sånn bil me att byta motor köp en uris me en 20 ventilars spis istället går å skrämma upp en sånn nått ruggit men snälla byt inte motor då e bilen förstörd enligt mig sen gör du hur du vill lycka till i letandet

lelleal
1 juli 2009 · 1 150 Inlägg

fanns en guldig på blocket i jönköping för ett tagsen vet inte om den blev såld !

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Audi_powah
6 juli 2009 · 1 515 Inlägg

185k respektive 140k . . . lol lol

- lika bra o köpa ngt bättre och nyare smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
lelleal
6 juli 2009 · 1 150 Inlägg

Audi_powah skrev:
185k respektive 140k . . . lol lol

- lika bra o köpa ngt bättre och nyare smile

bättre slå till nu innan dom blir dyrare smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
fish Allfixare
6 juli 2009 · 1 475 Inlägg

Den gröna är en polare till mig som har... Visste ni hur fin karossen är (ja jag vet att den är kawagrön) den är rostfri och då menar jag rostfri samt vad det kostar att bygga en bil med 600hk på hjulen så är 185k billigt. det är absolut ingen utställningsbil, men vill ni ha en bil som går gött så köp den!

lelleal
6 juli 2009 · 1 150 Inlägg

fish skrev:
Den gröna är en polare till mig som har... Visste ni hur fin karossen är (ja jag vet att den är kawagrön) den är rostfri och då menar jag rostfri samt vad det kostar att bygga en bil med 600hk på hjulen så är 185k billigt. det är absolut ingen utställningsbil, men vill ni ha en bil som går gött så köp den!

tkr de verkar va ett riktigt bra pris på den med  smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Norde fotointresserad
7 juli 2009 · 2 307 Inlägg

fish skrev:
Den gröna är en polare till mig som har... Visste ni hur fin karossen är (ja jag vet att den är kawagrön) den är rostfri och då menar jag rostfri samt vad det kostar att bygga en bil med 600hk på hjulen så är 185k billigt. det är absolut ingen utställningsbil, men vill ni ha en bil som går gött så köp den!

Finns ju nåt filmklipp med den här på gorg också, rör på sig:
http://www.garaget.org/video/y549mg2y07l0

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang