Hjälp: Uppkörning i Sollefteå

Pontus1991
24 juni 2009 · 423 Inlägg

Tjena! Tänkte höra om någon har nån vana av Sollefteå eller till och med gjort uppkörning där? Jag ska ha uppkörning där 7 juli men aldrig varit där (bokade där pga köer till 24 augusti där jag bor). Jag vet att det är ett litet ställe men dom kan ju ändå ha något ställe där folk brukar kugga samt någon som vet vad dom har för bil där? smile Tack på förhand.

Senast redigerat av Pontus1991 (4 juli 2009)

TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
24 juni 2009 · 938 Inlägg

De är nog inge speciellt  å kugga på här, tänk bara på att köra i gångfart på gårdsgatan... Bil beror på körskola...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Velox
24 juni 2009 · 73 Inlägg

Kolla bara på skyltarna så går det bra, finns inte ens rödljus där numera. Lugn småstad mao.

IceEyes Varningar: För många..
24 juni 2009 · 2 552 Inlägg

Trevägskorsningen nedanför busstationen (Kanske inte säger dig så mycket?) kan verka lite rörig vid första blicken men annars är det inte speciellt märkvärdigt att köra där, trafikljusen är som sagt borta och utbytt mot rondeller smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Pontus1991
26 juni 2009 · 423 Inlägg

Okej, tur man gått på körskola i Östersund som har rondeller överallt då :p, är det mycket trafik i sollefteå?

Velox
26 juni 2009 · 73 Inlägg

Pontus1991 skrev:
Okej, tur man gått på körskola i Östersund som har rondeller överallt då :p, är det mycket trafik i sollefteå?

Det kan jag inte påstå, bor nu i ett samhälle med ca 700 inv och det är nog mer trafik här än i solle tongue

Pontus1991
4 juli 2009 · 423 Inlägg

IceEyes skrev:
Trevägskorsningen nedanför busstationen (Kanske inte säger dig så mycket?) kan verka lite rörig vid första blicken men annars är det inte speciellt märkvärdigt att köra där, trafikljusen är som sagt borta och utbytt mot rondeller smile

Var i sollefteå idag och jag håller med om korsningen, den var lite förvirrande tongue men mer krångligt än det hittade jag inte.. När jag kom hem sa en kompis att det fanns nåt ställe nedanför tågstationen som var väldigt krångligt, någon som känner till det? big_smile

volvoentusiasten
4 juli 2009 · 4 005 Inlägg

Klarar du inte av att köra i en annan stad än din egen så är du nog inte lämplig för att ha körkort?

Lycka till!

slimetard roadrage
5 juli 2009 · 188 Inlägg

Pontus1991 skrev:

IceEyes skrev:
Trevägskorsningen nedanför busstationen (Kanske inte säger dig så mycket?) kan verka lite rörig vid första blicken men annars är det inte speciellt märkvärdigt att köra där, trafikljusen är som sagt borta och utbytt mot rondeller smile

Var i sollefteå idag och jag håller med om korsningen, den var lite förvirrande tongue men mer krångligt än det hittade jag inte.. När jag kom hem sa en kompis att det fanns nåt ställe nedanför tågstationen som var väldigt krångligt, någon som känner till det? big_smile

japp det är trevägskorsningen. en riktig jävla plåga vid rusningstrafik speciellt om man kommer från domus takparkering

Pontus1991
7 juli 2009 · 423 Inlägg

Då var det klart! 62 poäng på teorin igår och godkänd uppkörning idag big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang