Dåliga betyg!

Black Knight
28 mars 2005 · 711 Inlägg

Så här tror jag mrcelica delar ut sina röster

*Alla japanare får antagligen 5,4 eller 3 or i snittbetyg
*Alla BMW'n får ettor, antagligen för att mrcelica har komplex för BMW
*Alla andra icke japanska bilar får tvåor
* Och alla som argumenterar mot honom får också sitt huvud på ett fat

big_smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
chrizz Administratör
28 mars 2005 · 11 790 Inlägg

Suck, det var sånt här jag misstänkte skulle uppstå.

Vad säger att han inte lagt 112 1or på bilar som faktiskt förtjänar det?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Black Knight
28 mars 2005 · 711 Inlägg

chrizz skrev:
Suck, det var sånt här jag misstänkte skulle uppstå.

Vad säger att han inte lagt 112 1or på bilar som faktiskt förtjänar det?

Självklart blir det pajakstning när han anklagar andra för att ge honom ettor när han själv delar ut en hel del ettor till andra. Om jag gillar dela ut en massa ettor så klagar jag inte på andra varför de gör det. Jag har redan förklart en gång att omröstningar är demokratiska och alla får rösta precis som de vill. Då är det väl inget gnälla över anser jag.

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
heLLen
28 mars 2005 · 454 Inlägg

Ja.. å varför inte?!
Han har ju suttit å beklagat sig för ett par ettor.. när han i själva verket står för vääääldigt många själv?! varför ska inte vi andra få ifrågasätta honom som han ifrågasätter dom som satt ettor på HANS bil?!?!?!

Black Knight
28 mars 2005 · 711 Inlägg

heLLen_TT skrev:
Ja.. å varför inte?!
Han har ju suttit å beklagat sig för ett par ettor.. när han i själva verket står för vääääldigt många själv?! varför ska inte vi andra få ifrågasätta honom som han ifrågasätter dom som satt ettor på HANS bil?!?!?!

Exakt. Fy fan, jag kanske borde köpa en TT jag med. big_smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
heLLen
28 mars 2005 · 454 Inlägg

Black Knight skrev:

heLLen_TT skrev:
Ja.. å varför inte?!
Han har ju suttit å beklagat sig för ett par ettor.. när han i själva verket står för vääääldigt många själv?! varför ska inte vi andra få ifrågasätta honom som han ifrågasätter dom som satt ettor på HANS bil?!?!?!

Exakt. Fy fan, jag kanske borde köpa en TT jag med. big_smile

mmm.. å då kan han säkert gnälla ännu mer.. för en TT e ju INGEN sportbil.. men d e ju en celica...?! nej, jag ska inte bråka med honom, men han har en del att förklara ang ettor... 112 st.... talar för sig själv tycker jag!

men han har säkert svar på tal...?! eller va tror du?! smile
ska bli spännande detta!!

Black Knight
28 mars 2005 · 711 Inlägg

heLLen_TT skrev:

Black Knight skrev:

heLLen_TT skrev:
Ja.. å varför inte?!
Han har ju suttit å beklagat sig för ett par ettor.. när han i själva verket står för vääääldigt många själv?! varför ska inte vi andra få ifrågasätta honom som han ifrågasätter dom som satt ettor på HANS bil?!?!?!

Exakt. Fy fan, jag kanske borde köpa en TT jag med. big_smile

mmm.. å då kan han säkert gnälla ännu mer.. för en TT e ju INGEN sportbil.. men d e ju en celica...?! nej, jag ska inte bråka med honom, men han har en del att förklara ang ettor... 112 st.... talar för sig själv tycker jag!

men han har säkert svar på tal...?! eller va tror du?! smile
ska bli spännande detta!!

Jag tror att han kommer hela natten sitta framför datan och ge alla bilar en massa femmor så att 112 ettor och 158 tvåor blir till 1, respektive 2%. PÅ så sätt behöver han inte förklara något. wink

Nej nu är jag inte schysst mot honom, Jag gillar mrcelica annars, tycker självklart han är en trevlig profil på forumet och det är roligt med sådana. Det hade inte varit lika kul och vara här om alla tyckte samma.

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
heLLen
28 mars 2005 · 454 Inlägg

Black Knight skrev:

heLLen_TT skrev:

Black Knight skrev:

Exakt. Fy fan, jag kanske borde köpa en TT jag med. big_smile

mmm.. å då kan han säkert gnälla ännu mer.. för en TT e ju INGEN sportbil.. men d e ju en celica...?! nej, jag ska inte bråka med honom, men han har en del att förklara ang ettor... 112 st.... talar för sig själv tycker jag!

men han har säkert svar på tal...?! eller va tror du?! smile
ska bli spännande detta!!

Jag tror att han kommer hela natten sitta framför datan och ge alla bilar en massa femmor så att 112 ettor och 158 tvåor blir till 1, respektive 2%. PÅ så sätt behöver han inte förklara något. wink

Nej nu är jag inte schysst mot honom, Jag gillar mrcelica annars, tycker självklart han är en trevlig profil på forumet och det är roligt med sådana. Det hade inte varit lika kul och vara här om alla tyckte samma.

Jag har inte heller nåt emot honom på så sätt.. MEN anser fortf att hans sätt att beklaga sig å sen själv sätta över 100 ettor e lite väl genomskinligt...

men detta är ju min åsikt å jag vill mer än gärna höra hans förklaringar till detta!

chrizz Administratör
29 mars 2005 · 11 790 Inlägg

Hehe, inget säger att man inte får ändra på sina betyg, det är ju det "fina" med det nya betygssystemet smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Black Knight
29 mars 2005 · 711 Inlägg

chrizz skrev:
Hehe, inget säger att man inte får ändra på sina betyg, det är ju det "fina" med det nya betygssystemet smile

Kan man det? Så jag kan ändra på betyget om jag blir sur på någon och ge honom en etta istället för en femma. Det kanske var så mrcelica gjorde. Han gav de först en femma men sen argumenterarde de och då ändrade han de till ettor:)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
NIzmO Ollikkala Racing
29 mars 2005 · 1 724 Inlägg

Jag tycker det är bra att man kan ändra betygen man gett, finns nåra bilar man röstat på som inte är riktigt klara osv just nu så då kan man ge lite bättre sen när man ser lite mer helhet.

- Time Attack -
Ghost RS Skoda Addict
29 mars 2005 · 167 Inlägg

Det här kan vara ett steg mot rätt riktning...wink

Så...kanske man slipper ha 17% ettor på sin bil....

Nu när man har sin "betygsstatus" synlig under sin profil (de betyg man gett), så är det ganska viktigt att man "röstar" på alla sorters bilar.....jag har bara tidigare röstat på "fina" bilar...dock bara 9 gånger ännu...

Tror att detta kan bli bra smile

Med Vänlig Hälsning

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)
chrizz Administratör
29 mars 2005 · 11 790 Inlägg

Black Knight skrev:

chrizz skrev:
Hehe, inget säger att man inte får ändra på sina betyg, det är ju det "fina" med det nya betygssystemet smile

Kan man det? Så jag kan ändra på betyget om jag blir sur på någon och ge honom en etta istället för en femma. Det kanske var så mrcelica gjorde. Han gav de först en femma men sen argumenterarde de och då ändrade han de till ettor:)

ja, du kan ändra hur du vill. Därför är alla betyg unika också. Har du 20 röster så har du faktiskt 20 röster från 20 olika användare också. smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
mrcelica
29 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Över hundra ettor låter mycket att jag skulle gett, men det är väll så då...
Har satt en del fina betyg på både BMW och andra icke japanska bilar...
Klart man har sänkt många betyg, när man kunnat snappa upp vilka som röstat etta på ens engen bil av ren jäkelskap...
Har ju även varit ganska aktiv i röstningen och satt betyg på många sidor jag varit inne på och ser jag en gammat verksadsobjekt har jag satt ett eller två...
Har givit många ettor och tvåor för jag tyckte mig kunna läsa att bilar som ställs ut ska ha ett allmänintresse och det har tusan inte en helt ostylad S60 eller V70 oavsett att det är dyr i inköp, alltså tex en tvåa....
Har även givit många gamla klassiker från 60 o 70 tal 4 eller 5 för att dom HAR ett allmänintresse, men men.....

Senast redigerat av mrcelica (29 mars 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
mrcelica
29 mars 2005 · 1 639 Inlägg

heLLen_TT skrev:

chrizz skrev:
Hoppas det här löser något utan att uppröra alltför mycket:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=1656

Detta var väl en enormt bra ideé! smile

D e rätt intressant att se hur folk har lagt sina röster å hur många ettor vissa har gett.. å sen har mage att klaga över att få ett par st själv...?!

o hur faen kan du veta vilka bilar jag givit ettor ??? Har som du ser röstat ganska aktivt....

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
heLLen
29 mars 2005 · 454 Inlägg

mrcelica skrev:

heLLen_TT skrev:

chrizz skrev:
Hoppas det här löser något utan att uppröra alltför mycket:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=1656

Detta var väl en enormt bra ideé! smile

D e rätt intressant att se hur folk har lagt sina röster å hur många ettor vissa har gett.. å sen har mage att klaga över att få ett par st själv...?!

o hur faen kan du veta vilka bilar jag givit ettor ??? Har som du ser röstat ganska aktivt....

D har jag absolut INGEN ANING om! Helt rätt..men d jag syftade på va att du beklagade dig över ett par ettor.. å sen när man kollade på dina betygsättningar så va d rätt intressant å se.. d va d enda.. (för att citera dig...) inte meningen att stampa på dina tossingar!

Daniel
29 mars 2005 · 671 Inlägg

Ibland är det svårt att sätta betyg.
http://www.garaget.org/?car=2150

Arbetet är ju helt klart värt en 5a.

Tuck
29 mars 2005 · 52 Inlägg

Så där ja!! Min första etta!! Känns riktigt bra!!All tid man har lagt ner har besannats. Undrar om min 240 skulle få en 5:a då kanske...?

Volvo V70 2,4D "Baip" (2010)
mrcelica
29 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Jag anser att en bil som man stannar vid och tittar extra på när den står parkerad är värt ett högt betyg (oavsett om den kostar 5k eller 500k) Medans en bil som man inte lägger märke till är värd ett lågt betyg... Och så har jag röstat i största möjliga mån...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Black Knight
30 mars 2005 · 711 Inlägg

mrcelica skrev:
Jag anser att en bil som man stannar vid och tittar extra på när den står parkerad är värt ett högt betyg (oavsett om den kostar 5k eller 500k) Medans en bil som man inte lägger märke till är värd ett lågt betyg... Och så har jag röstat i största möjliga mån...

Så om man ska gå efter din resonemang så är ca 84% av bilarna på denna sajt bilar som man inte lägger märke till!?  Under villken kategori skulle du placera din egen bil om man får fråga?

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang