Är MJ död bara fejk?

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
2 juli 2009 · 846 Inlägg

verkar som MJ död är bara fejk lr ser man bara de man vill ? http://www.aftonbladet.se/webbtv/ kolla själva ta senaste vidion smile

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Sushikocken Sleeper
2 juli 2009 · 3 084 Inlägg

Helikoptern svänger ju för tusan..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
2 juli 2009 · 846 Inlägg

Sushikocken skrev:
Helikoptern svänger ju för tusan..

haha tongue men han kan ju inte resa sig för de tongue? han har ju typ spännband runt sig tongue

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
LasseMan underordnad allfixare
2 juli 2009 · 696 Inlägg

tycker det mer ser ut som att han rullar åt sidan troligen för att helikoptern lutar

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
Muttley
2 juli 2009 ·

Media lurar många. men han är troligen död.

Ungefär som 2pacs död. hans dödskjutning var bara en scen, så han lever säkert (eller inte)

born_rebell Team740
2 juli 2009 · 211 Inlägg

Visst fan ser det ut som han rör sig, men det beror nog på skuggorna som bli när det svänger.

Burn Rubber Not Your Soul
Norde fotointresserad
2 juli 2009 · 2 307 Inlägg

Jag har hört att Elvis lever...

Andreas 940 -utan 940
2 juli 2009 · 1 728 Inlägg

Det stämmer att han bara fejkade sin död för att få ta det lugnt ett tag, han sitter i min lägenhet just nu och spelar PS3 och dricker bärs. Han ser ganska tanig ut men j*vlar vad han kan dricka!

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
2 juli 2009 · 846 Inlägg

Andreas 940 skrev:
Det stämmer att han bara fejkade sin död för att få ta det lugnt ett tag, han sitter i min lägenhet just nu och spelar PS3 och dricker bärs. Han ser ganska tanig ut men j*vlar vad han kan dricka!

hahahha får jag komma och vara med tongue?

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Andreas 940 -utan 940
2 juli 2009 · 1 728 Inlägg

ralle_boyen skrev:
hahahha får jag komma och vara med tongue?

För sent, bärsen tog slut så han gav sig på barskåpet och det blev mer än han tålde. sad
Läkarna död förklarade honom på plats men det är ju alla redan inställda på så det blir ingen ytterligare chock.

IROC
2 juli 2009 · 88 Inlägg

Han är död.

Rip.

På filmen reser han inte sig och han rör sig inte heller.
När filmaren zomar in ser man inte att hela hellikoptern vänder åt vänster.
Men tittar man enbart på MJ så ser det ut som han reser sig, men om man istället följer skuggan som man ser över tröjan och även på den röda "väskan" ser man att den "vandrar" över kroppen och gör denna synvilla.
Samtidigt som vinklen som det hela filmas från ändras och övre vänstra hörnan på öppningen "flyttar" sig och döljer mer av kroppen.

CrilleD
3 juli 2009 · 831 Inlägg

Haha den var rolig big_smile

XM skrev:

Andreas 940 skrev:

ralle_boyen skrev:
hahahha får jag komma och vara med tongue?

För sent, bärsen tog slut så han gav sig på barskåpet och det blev mer än han tålde. sad
Läkarna död förklarade honom på plats men det är ju alla redan inställda på så det blir ingen ytterligare chock.

lollollollol
Vilken underbar särskrivning du fick till. Jag kiknar av skratt!! lol
bara ett gott råd. I svenska språket skriver vi ihop, inte särskriver. Tyvärr ställer engelskan och M$ Word till det för mycket. Ser du skillnaden mellan en mörk hårig sjuk sköterska och en mörkhårig sjuksköterska?
Är du osäker www.skrivihop.nu

Å du... en skum tomte är inte nödvändigtvis en skumtomte. wink

Andreas 940 -utan 940
3 juli 2009 · 1 728 Inlägg

XM skrev:

Andreas 940 skrev:

ralle_boyen skrev:
hahahha får jag komma och vara med tongue?

För sent, bärsen tog slut så han gav sig på barskåpet och det blev mer än han tålde. sad
Läkarna död förklarade honom på plats men det är ju alla redan inställda på så det blir ingen ytterligare chock.

lollollollol
Vilken underbar särskrivning du fick till. Jag kiknar av skratt!! lol
bara ett gott råd. I svenska språket skriver vi ihop, inte särskriver. Tyvärr ställer engelskan och M$ Word till det för mycket. Ser du skillnaden mellan en mörk hårig sjuk sköterska och en mörkhårig sjuksköterska?
Är du osäker www.skrivihop.nu

Å du... en skum tomte är inte nödvändigtvis en skumtomte. wink

Jag skrev faktiskt ihop först men rättstavningspluginet markerade det som fel. Detta påminner lite om gymnasiet när jag fick fel för att jag använde ord som våran engelsklärare inte kunde.

CmoR
3 juli 2009 · 354 Inlägg

Hahaha vilken jävla hysteri. Om han nu skulle ha fejkat sin egen död.. varför skulle han då linda in sig till en mumie ? Då tar man väl vilken docka som helst eller likande sak.

Rquired Allmänt envis
3 juli 2009 · 12 512 Inlägg

Tror han kommer återkomma, var det ingen som såg Thriller? Han var död redan 1984 ju roll big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
expect1991
3 juli 2009 · 1 814 Inlägg

Rquired skrev:
Tror han kommer återkomma, var det ingen som såg Thriller? Han var död redan 1984 ju roll big_smile

lol

Men seriöst: Han är med största sannolikhet död. men självklart vill folk tjäna pengar på att han ev. skulle vara vid liv.

Holme
4 juli 2009 · 1 417 Inlägg

Jag tror absolut han kan fejkat allt smile
Lite spännande att filosofera runt det. Förmodligen är han väl död, men det vi kan aldrig veta helt säkert.

Jultomten
4 juli 2009 · 25 Inlägg

Jag tror att jackson, elvis och lennon sitter och lirar plockepinn i area-51 och planerar Illuminatis nästa steg! Helt klart!

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
4 juli 2009 · 846 Inlägg

Jultomten skrev:
Jag tror att jackson, elvis och lennon sitter och lirar plockepinn i area-51 och planerar Illuminatis nästa steg! Helt klart!

hahhahahhah xD vilka idéer ni har gorgare tongue

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
peder Dorifto King Peedi Balerado
4 juli 2009 · 386 Inlägg

Jultomten skrev:
Jag tror att jackson, elvis och lennon sitter och lirar plockepinn i area-51 och planerar Illuminatis nästa steg! Helt klart!

Och du tror på "jultomten"? wink

Peder DailyFresh
Peugeot 306 Dimma Coupé "Dimman" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang