Eftersnack: Karlshamns träff 4/7

RobinNilsson
5 juli 2009 · 369 Inlägg

Jag vill tacka alla som kom på träffen för en trevlig kväll!
Tycker det va trevligt, ganska många bilar som kom trots att det såg mörkt ut på himlen ett tag..  Inga som höll på o speka bland bilarna på parkeringen osv och det uppskattas!! 
Vad tyckte ni om kvällen?? 

Tyvärr kunde jag inte själv vara med på 29an utan fick stå som starter istället..

Så nu vill jag se massvis av bilder från kvällen, länkar till filmer osv!! 


Mvh Robin smile

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
Sketstopp24v STREETRACER
5 juli 2009 · 892 Inlägg

så det va du som startade??     

hmm  har juh ett par frågor då... 

varför släppa iväg bilar när det kommer möte?

varför kördes det åt det hållet?

varför hade ingen koll på publiken osv?

visst det är jävligt skoj med lite grillning men det ska juh ske säkert oxå!!

va juh fan nästan otäckt att se när publik höll på att bli överkörda titt som tätt..  folk fick möte hela tiden osv...

jag missade juh hela träffen inne i karlshamn pga släktkalas =/ så kan inte uttala om hur det va där... 

det enda som gjorde det värt för mig att köra 7mil igår va en viss hoj och en viss bmw kombi ha lekstuga smile
men att se polare nästan bli överkörda och få se polare bli ivägsläppta mot en frontalkrock va inte vidare skoj alls asså..  =/ 


mvh

Bmc Crew
_JL_
5 juli 2009 · 120 Inlägg

Tycker det va en kanon kväll dock kom jag lite sent så vädret for ner i backen i Karlskrona Helt SJUKT så mkt vatten. Tycker de får blir ofta sånna här träffar.

http://www.stylingwebben.se LED- belysning och bilstyling
BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
5 juli 2009 · 2 009 Inlägg

Jag tycker det sög hårig purju så vi sket i det och drog istället..

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Zak Proud Member of Kööken Racing!
5 juli 2009 · 1 056 Inlägg

Alldeles för mkt folk som tittade på som vanligt. Roligare om dom också deltog eller ser bilarna bara snabba ut, men egentligen är det bara en kärra man kan glida runt donken med?

Kul att bilen med discoljusen kom en stund och kollade läget så att några kunde jävlas med dom med.
Sånt e kul!

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936
BMW Z3 Coupé "Lillebror" (1999)
BMW E30 kompressor "Hellsifur - Clean but mean" (1985)
Xuri One Man Clan
5 juli 2009 · 4 287 Inlägg

blev de mer folk sen än dom som körde mellan ronneby/ karlskrona i pissvädret?

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
anderssonboy
5 juli 2009 · 355 Inlägg

va en rolig kväll.. polisen hade ju inte behövt vara där endå dom brydde sej ju inte ens .. tongue haha

Lugge Rekondare
5 juli 2009 · 218 Inlägg

anderssonboy: Polisen hade nog varit kvar där längre, men dom fick larm på något :s

Xuri: Ja det var väl iaf en 40 bilar som var på träffen sedan, men som vanligt var det bara ca 10st bilar som körde på kvällen

Sketstopp24v: Håller med dig ganska bra i vad du har skrivit förutom att jag gillade när mange( zakademus) visade upp sig o den andra killen med Bmw turbo smile

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
Volvo S40 T4 SPORT "Special Sport Edition" (2001)
Xuri One Man Clan
5 juli 2009 · 4 287 Inlägg

Lugge skrev:
anderssonboy: Polisen hade nog varit kvar där längre, men dom fick larm på något :s

Xuri: Ja det var väl iaf en 40 bilar som var på träffen sedan, men som vanligt var det bara ca 10st bilar som körde på kvällen

Sketstopp24v: Håller med dig ganska bra i vad du har skrivit förutom att jag gillade när mange( zakademus) visade upp sig o den andra killen med Bmw turbo smile

Okej,ja de var ju synd jag inte kunde hänga med hela vägen ner
hade jag fått för kärringen hade jag ställt upp å testat köra med kärran för å se hur den går smile

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
RobinNilsson
5 juli 2009 · 369 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
så det va du som startade??     

hmm  har juh ett par frågor då... 

varför släppa iväg bilar när det kommer möte?

varför kördes det åt det hållet?

varför hade ingen koll på publiken osv?

visst det är jävligt skoj med lite grillning men det ska juh ske säkert oxå!!

va juh fan nästan otäckt att se när publik höll på att bli överkörda titt som tätt..  folk fick möte hela tiden osv...

jag missade juh hela träffen inne i karlshamn pga släktkalas =/ så kan inte uttala om hur det va där... 

det enda som gjorde det värt för mig att köra 7mil igår va en viss hoj och en viss bmw kombi ha lekstuga smile
men att se polare nästan bli överkörda och få se polare bli ivägsläppta mot en frontalkrock va inte vidare skoj alls asså..  =/ 


mvh

Hej du,  jaa tyvärr blev inte racet som planerat då vi va så illa tvugna att köra norrut då polisen stog ca 2km längre ner mot karlshamn med bilen.. Annars va planerna att köra åt andra hållet ja.. 
Och angående det med publiken, jag sa till titt som tätt att Det va slänten mitt emot parkeringen som gällde för dom som skulle titta på, men att få alla att gå dit verkade som en omöjlighet.. 
Och att se folk bli nära att bli överkörda gång efter gång förstår jag inte redigt va du menar med?

Mvh

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
Sketstopp24v STREETRACER
5 juli 2009 · 892 Inlägg

zakademus skrev:
Alldeles för mkt folk som tittade på som vanligt. Roligare om dom också deltog eller ser bilarna bara snabba ut, men egentligen är det bara en kärra man kan glida runt donken med?

Kul att bilen med discoljusen kom en stund och kollade läget så att några kunde jävlas med dom med.
Sånt e kul!

håller med där oxå ZAK.

hade juh dottern sovandes i bilen så ville inte ställa upp... kunde jag ställa upp förra året men min dåvarande skitsaab och och även ställa mig brevid en 400hk skyline med omegan hade jag gärna ställt upp med min nuvarande bil...  utan dotter o med säkrare omständigheter e jag alltid på att gasa... oavsett bil smile

tror det va en stor del i det hela att många såg det som idiotiskt att köra på detta sätt så inte så många ville köra pga det...

men det är alltid skoj med tillställningar smile  mera mera mera smile

Bmc Crew
adolf81
5 juli 2009 · 8 Inlägg

Tycker de var en lyckad kväll!!!!!

Bara att dem flesta är mesar och bara ska titta på,  dem förstå nog inte hur jävla kul de är att köra.

Att publiken höll på att bli överkörda håller jag inte med om,  jag var inte nära att köra över någon och tycker alla tog de lugnt vid starten,  men de är ju likadant överallt,  publiken fatta ju illa och ska alltid typ stå på bilarna.

daniel81R
5 juli 2009 · 1 Inlägg

Hoppas de blir fler såna här tillställning  fram över!!

De var riktigt lyckat!!

Stort tack till snut vakterna

Hanson Team Adolf Performance
5 juli 2009 · 4 Inlägg

Lyckat race smile

[Bmw 320iM Touring -04]
Ditec Bilvårdcenter Karlshamn
RobinNilsson
5 juli 2009 · 369 Inlägg

Ingen som har lite bilder eller filmer??  Tkr det va endel som fotade osv ändå..

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
MrSkyline89 driver with style
5 juli 2009 · 800 Inlägg

riktig trevlig igår smile tack till csc som fixade den fina tillställningen smile

synd bara att jag inte kunde vara med å grilla pga diffras sad

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
goofux BMC Trial
5 juli 2009 · 9 Inlägg

bara ett snabbt insläng vi på CSC hade inget med denna tillställningen att göra...

Tack så mycket för en lyckad bilträff..

Dock var det ju som vanligt att endast 10/12 bilar som körde sad

Senast redigerat av goofux (5 juli 2009)

coupeboy
5 juli 2009 · 90 Inlägg

sen måste jag bara säga en sak man ska ju inte sitta här o skriva vart  ni körde mot för polisen o massa dom vet ju vem det var som startade med då.. det var bra race men ni skulle planerat lite mer var folk skulle stå mm    o vi på CSC hade inte mer detta o göra som goofux säger

jag o vovven min
Saab 9-5 2,3t "Familjebil" (2000)
Sketstopp24v STREETRACER
5 juli 2009 · 892 Inlägg

jag överdrev nog att det va "hela tiden"  men ni fattar vad jag menar... 

därför man har megafon =P och om mängden publik inte fattar var man ska stå o vad som gäller osv så får man juh skita i det och blåsa av grillandet..

säkerheten måste juh gå först?!

jag körde hem typ mitt i grillandet och såg inte en enda polis hela vägen till karlshamn så det hade gått att köra andra hållet =P

tyckte det va bra med tillställningen annars... 

och tyvärr har det varit likadant överallt de senaste 7åren typ... alltid mer publik för folk tycker det är "pinsamt" med bara 130-220hk..  fattar inte varför?!?! 
det är sjukt skoj att köra även om man har 75hk elr 750hk juh!!!

tycker det är betydligt mer pinsamt att dra på för fullt utanför den lokala korvmojjen =P men det gör väldigt väldigt många som är publik på sånna här saker... 

hoppas verkligen på mer sånt här i blekinge smile 

keep it up smile

Bmc Crew
Sketstopp24v STREETRACER
5 juli 2009 · 892 Inlägg

jag överdrev nog att det va "hela tiden"  men ni fattar vad jag menar... 

därför man har megafon =P och om mängden publik inte fattar var man ska stå o vad som gäller osv så får man juh skita i det och blåsa av grillandet..

säkerheten måste juh gå först?!

jag körde hem typ mitt i grillandet och såg inte en enda polis hela vägen till karlshamn så det hade gått att köra andra hållet =P

tyckte det va bra med tillställningen annars... 

och tyvärr har det varit likadant överallt de senaste 7åren typ... alltid mer publik för folk tycker det är "pinsamt" med bara 130-220hk..  fattar inte varför?!?! 
det är sjukt skoj att köra även om man har 75hk elr 750hk juh!!!

tycker det är betydligt mer pinsamt att dra på för fullt utanför den lokala korvmojjen =P men det gör väldigt väldigt många som är publik på sånna här saker... 

hoppas verkligen på mer sånt här i blekinge smile 

keep it up smile

Bmc Crew
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang