Eftersnack: Karlshamns träff 4/7

panzar_pung
5 juli 2009 · 1 Inlägg

Tyckte det blev en bra och trevlig kväll med
med tort väder å många bilar.big_smile Jag tycker vi ger
hjärnan bakom denna träff en stor applåd.wink

Man är ju en snödrive-mekaniker,
Med rostig verktyg och pälsmössa.
MazLer
5 juli 2009 · 169 Inlägg

missade grillandet jag med pgr av jobb.. men träffen var mycket trevlig mycket mera bilar en vad jag hade förväntat mej...

Full Gas Spar Tid:P
Volvo 940 BMW M50 "M50 Turbo" (1991)
Jeep GP "hemmabyggd" (2002)
joxxan
5 juli 2009 · 334 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
jag överdrev nog att det va "hela tiden"  men ni fattar vad jag menar... 

därför man har megafon =P och om mängden publik inte fattar var man ska stå o vad som gäller osv så får man juh skita i det och blåsa av grillandet..

säkerheten måste juh gå först?!

jag körde hem typ mitt i grillandet och såg inte en enda polis hela vägen till karlshamn så det hade gått att köra andra hållet =P

tyckte det va bra med tillställningen annars... 

och tyvärr har det varit likadant överallt de senaste 7åren typ... alltid mer publik för folk tycker det är "pinsamt" med bara 130-220hk..  fattar inte varför?!?! 
det är sjukt skoj att köra även om man har 75hk elr 750hk juh!!!

tycker det är betydligt mer pinsamt att dra på för fullt utanför den lokala korvmojjen =P men det gör väldigt väldigt många som är publik på sånna här saker... 

hoppas verkligen på mer sånt här i blekinge smile 

keep it up smile

Håller helt och hållet med där med körandet, orka bry sig om vad man har under huven... ju fler som kör desto roligare... även om någon ligger inne med 75 hk (tex) så får ju dom kör mot dom i samma hk klass (ungefär) kul grej och se vad bilen går för big_smile Bil som bil va fan big_smile

Just... Awsome!
joxxan
5 juli 2009 · 334 Inlägg

Som tidigare folk sagt Lite bättre planering så hade det varit bättre smile
Kunde varit sämre men kunde även varit bättre.. Kan inte hålla koll på allt,
men Tack iaf för en kul kväll!

Mvh Joxxan

Just... Awsome!
joxxan
5 juli 2009 · 334 Inlägg

Och för det andra, folk kan sluta klaga... dom kan prova att hålla i race själv istället isf.. (bara min åsikt)

Just... Awsome!
zonda
5 juli 2009 · 188 Inlägg

tonguetonguesmile

Ja det var en mycket trevlig dag detta måå jag säga.. trodde att det skulle komma en jävla åska när vi skulle köra till K-hamn var ju helt svart på himlen men det drog förbi skit bra var mycket bilar ju skit bra får har lite mer såna träffar här nere ju tycker jag...
..
Tummen upp..

_JL_
6 juli 2009 · 120 Inlägg

Här kommer lite bilder dock inte dem bästa men. Dock kunde jag ej ta fler pga batteriet dog i kameran:'(


https://www1.garaget.org/gallery/archive/94727/701648_yh53c3.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/94727/701649_965uba.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/94727/701650_wmpzb0.jpg

http://www.stylingwebben.se LED- belysning och bilstyling
Fi5hy
6 juli 2009 · 1 Inlägg

Ingen bild på Servicebilen? ;>;>

I övrigt så måste jag säga att det var lite väl oplanerat race. Men kul att det är lite verksamhet och inte helt dött iaf.
Tråkigt dessutom som många säger att dem flesta bara står och glor. Blir inte mycket race om alla är publik ;>

WiiWer VAG Tekniker
7 juli 2009 · 101 Inlägg

Jag håller med Fi5hy där. Långt ifrån perfekt. Det finns mycket och tänka på.
Och som Joxxan säger, prova håll i ett race i denna skalan själva så får ni se hur "lätt" det är.
Som det alltid är så kör 1~2% av alla som kommer, resten står bara och tittar på.
Och till er som kör som fan till samt från racen men inte kör på själva racet, Varför köra som idioter till och från när ni kan leka av er på sträckan istället?

Men helt klart kul att det kom så många som det kom. Måste ju varit iallafall ~120 bilar som kom trots vädret inte såg så lovande ut. Vi får se detta som en fin start här nere i blekinge iallafall.
Folk höll sig lugna iallafall och lekte inte spec mycket på träffen. Sådant är alltid positivt, och jag hoppas det kommer hållas så framöver.

Vi från CsC tackar för oss iallafall för en trevlig dag :>
Ni som fotade, om min bil råkade fastna på någon bild maila dom gärna till mig. Wi_iW@live.se

OT
Vi i CsC hade inget med denna träff och göra.

Senast redigerat av WiiWer (7 juli 2009)

joxxan
7 juli 2009 · 334 Inlägg

WiiWer skrev:
Jag håller med Fi5hy där. Långt ifrån perfekt. Det finns mycket och tänka på.
Och som Joxxan säger, prova håll i ett race i denna skalan själva så får ni se hur "lätt" det är.
Som det alltid är så kör 1~2% av alla som kommer, resten står bara och tittar på.
Och till er som kör som fan till samt från racen men inte kör på själva racet, Varför köra som idioter till och från när ni kan leka av er på sträckan istället?

Men helt klart kul att det kom så många som det kom. Måste ju varit iallafall ~120 bilar som kom trots vädret inte såg så lovande ut. Vi får se detta som en fin start här nere i blekinge iallafall.
Folk höll sig lugna iallafall och lekte inte spec mycket på träffen. Sådant är alltid positivt, och jag hoppas det kommer hållas så framöver.

Vi från CsC tackar för oss iallafall för en trevlig dag :>
Ni som fotade, om min bil råkade fastna på någon bild maila dom gärna till mig. Wi_iW@live.se

OT
Vi i CsC hade inget med denna träff och göra.

Kunde inte sagt det mycket bättre själv!
Och folket som fotograferade får gärna länka till bilderna här på tråden eller liknnde smile

Just... Awsome!
Henke_E
7 juli 2009 · 5 Inlägg

Tycker att det blev en bra kväll. Finns helt klart utrymme för förbättringar men stort tack till de som anordnade det hela.

Efterlyser lite mer bilder dock.

Sandquist
8 juli 2009 · 5 Inlägg

jag har laddat upp några filmer på youtube, tyvärr mörka och dålig kvalite

sök på Karlshamns bilträff om ni vill kolla:)

adolf81
10 juli 2009 · 8 Inlägg
Henke_E
14 juli 2009 · 5 Inlägg

Fler träffar på gång?

RobinNilsson
14 juli 2009 · 369 Inlägg

Vi hade planerat att ha en träff om ca 3 veckor, i runda svängar..  För nu är det ju Östersjö festivalen etc..   

Om det är av intresse? Känns som det mest varit gnäll sen förra.. 

Men isåfall skapar vi en tråd om den nya träffen när vi spikat datum osv..
Lägger även en länk här så ni inte missar den.. 

Mvh

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
Wennerstrand
23 juli 2009 · 27 Inlägg

Tycker att träffen var lyckad som satan. Och det kvittar väll för fan om man vill köra lr inte! Sluta klaga på dem som inte kör så kanske dem står jämte er vid starten en vacker dag. Kunde inte fixat träffen bättre själv och då talar ja nog för de flesta andra med!

Saab 9-3 Aero "Fläskdoris" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang