Skeva bromsskivor?

Craazy_ Avstängd
21 oktober 2009 · 115 Inlägg

nej det tror jag inte,, du har bytt fram, men har du kollat skicket på dom bak? kanske dags att byta dom oxåå,, men  skrikdämpningsplatta brukar va en grej man missar när man byter bromsar och sen piper det o skriker hehe,, men köp skrikdempningsplatta så ska det va löst , kika görna på bak bromsarna om du inte gjort det // Mvh

-HardcOre- skrev:

Craazy_ skrev:
skrikdämpningsplatta ?

okej, får köpa det imorron. kan de ej vara något annat?

-HardcOre-
21 oktober 2009 · 145 Inlägg

ska kolla bak, men hur monterar man skrikdämpningsplattor? har aldrig behövt göra det tidigare.

Craazy_ Avstängd
21 oktober 2009 · 115 Inlägg

det är dom plåtbitarna som sitter på bromsoket där beläggen rör sig fram och tillbaka när du bromsar , dom brukar rosta och tappa sin funktion (monteringssats)  plattan ska sitta på baksidan av beläggen, men har för mig att  på vissa sitter det redan på när man köper o vissa inte

-HardcOre- skrev:
ska kolla bak, men hur monterar man skrikdämpningsplattor? har aldrig behövt göra det tidigare.

-HardcOre-
21 oktober 2009 · 145 Inlägg

Craazy_ skrev:
det är dom plåtbitarna som sitter på bromsoket där beläggen rör sig fram och tillbaka när du bromsar , dom brukar rosta och tappa sin funktion (monteringssats)  plattan ska sitta på baksidan av beläggen, men har för mig att  på vissa sitter det redan på när man köper o vissa inte

-HardcOre- skrev:
ska kolla bak, men hur monterar man skrikdämpningsplattor? har aldrig behövt göra det tidigare.

okej tack så mkt smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang