Pris att lackera en bmw 540?

SixZ
15 juli 2009 · 9 Inlägg

Bor i Eskilstuna, har en Bmw 540Ia -95. Har mindre skador av rost vid dörrarna, så ska fixa dom. Men fick en snilleblixt att man kanske skulle lackera om hela bilen. Färgen den har nu e asful! Så, någon som vet vad det skulle kosta? Inom Eskilstuna eller angränsande län, det är då hela bilen jag vill lackera om.

Blir idiotförklarad när jag nämner att man införskaffat en Bmw 540ia som första bil...
Jolle87
15 juli 2009 · 1 585 Inlägg

Enklast är nog att ringa runt till lackerings firmor i närheten av där du bor och höra vad det kan kosta.. Det är väldigt svårt att säga så här. Allt beror ju på vad det är för lack hur mycket arbete de måste lägga ner på bilen osv osv. Men allt från 8000kr-100.000kr får man väll räkna med.

halvorsen
15 juli 2009 · 511 Inlägg

ja det är inte alls biligt där jag bor kostar det 5000 tusen att lacka bara huven ifall man gör det vit då alltså men sedan finns det dom som lackar hela bilar för 6000 kr som är mer rimligt.

men jag tror inte du kommer att lacka om din bil när du får höra priset, bilen lär ha varit biligare att införskaffa än lacken kommer att kosta:) men ring runt och hör vet inte era priser där du bor så

Projekt, BMW 328 e46 Schmiedmann Black Edition
Projekt Fort Sierra med 9000TurboX
BMW 525iM "White meet Black" (1993)
Jocke0155
15 juli 2009 · 279 Inlägg

Gör du förarbetet själv kan du ju få ett rimligt pris. Sen spelar det ju stor roll vad du ska lacka den i för färg!

joonte_ got stance?
15 juli 2009 · 546 Inlägg

enklaste sättet att få en prisuppgift; hör med den som ska göra(eller eventuellt göra) det så slipper vi sitta här och gissa. bara från stad till stad kan det variera en del i pris.

Senast redigerat av joonte_ (15 juli 2009)

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang